lusemus 71
Forumet er livet
Der er noe. Håper det blir sterkere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det hos legen?
Nederste er eltest
Der er noe. Håper det blir sterkere
Bra. Hun sa jeg får kanskje svar på fredag, kan vel ikke ta så lang tid?Hvordan gikk det hos legen?
Blir så frustrert over tester fra ebay. Har tatt 3 tester og alle viser en strek. Jeg mener de er rosa, men forbereder meg på at det er skyhge.
Bra. Hun sa jeg får kanskje svar på fredag, kan vel ikke ta så lang tid?
Jeg fikk svar samme dagen, eller senest dagen etter.Bra. Hun sa jeg får kanskje svar på fredag, kan vel ikke ta så lang tid?
Har du bilde?
Øverste fra lørdag. Nederste fra søndag. Tok test i dag og, men får ikke streken med på bilde.
Jeg ser strekene i hvertfall! Hvor mange dpo er det?
En uke siden Pregnyl i dag, og jeg klør etter å teste. Vet det ikke er noe poeng å teste enda, siden Pregnylen vil gi falske resultater. Vente minst til torsdag, da er det 10 dager siden.
Har slitt med kvalme siden i går, og den vil ikke gi seg. Har sikkert ingenting å si, men har aldri blitt sånn av Pregnyl tidligere. Håper dagene går fort, og at det gir positive resulater
Jeg klikker egentlig litt i det stille hehe, har heldigvis mye å gjøre på jobb, så det er travle dager. Har bestilt tester som jeg regner med kommer i morgen.Det må være utrolig frustrerende å vente sånn. Hadde rablet for meg [emoji13]. Jeg blir superkvalm av hcg. Håper kvalmen betyr at du har startet egenproduksjon i rekordfart!
En uke siden Pregnyl i dag, og jeg klør etter å teste. Vet det ikke er noe poeng å teste enda, siden Pregnylen vil gi falske resultater. Vente minst til torsdag, da er det 10 dager siden.
Har slitt med kvalme siden i går, og den vil ikke gi seg. Har sikkert ingenting å si, men har aldri blitt sånn av Pregnyl tidligere. Håper dagene går fort, og at det gir positive resulater
Håper selvfølgelig på det, men tørr ikke håpe for mye på det.Tenk om det er eit egg som har festa seg.
7/8 og 8/9
Testet sterkt på 9 dpo da jeg var gravid med førstemann
Håper selvfølgelig på det, men tørr ikke håpe for mye på det.
Er realistisk i forhold til dette, må være det siden det kan være hva som helst.Det beste er og ikkje håpe for mykje, det er så vondt når det slår feil.