Oss testetøser imellom

11bac818fa361dab1d2ced41c2772d57.jpg

Nederste er eltest
Hvordan gikk det hos legen?

Blir så frustrert over tester fra ebay. Har tatt 3 tester og alle viser en strek. Jeg mener de er rosa, men forbereder meg på at det er skyhge.

En uke siden Pregnyl i dag, og jeg klør etter å teste. Vet det ikke er noe poeng å teste enda, siden Pregnylen vil gi falske resultater. Vente minst til torsdag, da er det 10 dager siden.
Har slitt med kvalme siden i går, og den vil ikke gi seg. Har sikkert ingenting å si, men har aldri blitt sånn av Pregnyl tidligere. Håper dagene går fort, og at det gir positive resulater :smug:

En uke siden Pregnyl i dag, og jeg klør etter å teste. Vet det ikke er noe poeng å teste enda, siden Pregnylen vil gi falske resultater. Vente minst til torsdag, da er det 10 dager siden.
Har slitt med kvalme siden i går, og den vil ikke gi seg. Har sikkert ingenting å si, men har aldri blitt sånn av Pregnyl tidligere. Håper dagene går fort, og at det gir positive resulater :smug:

Det må være utrolig frustrerende å vente sånn. Hadde rablet for meg [emoji13]. Jeg blir superkvalm av hcg. Håper kvalmen betyr at du har startet egenproduksjon i rekordfart!

Det må være utrolig frustrerende å vente sånn. Hadde rablet for meg [emoji13]. Jeg blir superkvalm av hcg. Håper kvalmen betyr at du har startet egenproduksjon i rekordfart!
Jeg klikker egentlig litt i det stille hehe, har heldigvis mye å gjøre på jobb, så det er travle dager. Har bestilt tester som jeg regner med kommer i morgen.
Har aldri blitt kvalm av sprøyta tidligere. Sist jeg var gravid steg hcg såpass sakte, så jeg merket ikke noe kvalme.
Tørr ikke legge for mye i denne kvalmen, jeg vet at flere har influensa på jobben, så det kan være det også.

Tenk om det er eit egg som har festa seg.

73E9AAA9-5F09-47C2-A89D-34E3B86DDE64.jpeg
Postet dette på Uke 45 også, men sikkert ikke så mange som leser der lengre.

Fikk denne testen nå, en uke etter IKM. Begynte å få brun utflod dagen etter IKM og fikk bittelitt rosa blod noen dager etter det, så har det vært litt av og på med brunt slim. Burde jeg snakke med en lege?

Back
Topp