Oss testetøser imellom

Slenger bildet inn her også.. Er dette skygge eller positiv? Har null erfaring med disse rfsu testene [emoji85]
660d35204e4cc01e92f463ac072969c4.jpg

Æsj, måtte selvfølgelig teste når jeg kom fra jobb etter å ha holdt meg i 4 timer...

Vis vedlegget 236358
Sammenlignet den med streken jeg hadde på 3DPO...

Vis vedlegget 236360

Vis vedlegget 236363

Øverste er den fra i ettermiddag 8DPO

Men så er det en babyplan test da og jeg har jo sett andre fått rare resultater av de i det siste... kan allikevel ikke noe for at jeg blir optimistisk. Og det er egentlig slitsomt...

Ser streker på begge. Å den du tok sist er jo sterkere såå kan jo hende du er gravid selvom de er kjent for skygge! Håper det! Har du noen anderledes tester du kan ta?

Ser streker på begge. Å den du tok sist er jo sterkere såå kan jo hende du er gravid selvom de er kjent for skygge! Håper det! Har du noen anderledes tester du kan ta?

Jeg har noen få ebay tester som jeg tenkte å bruke. Men prøver å vente til i morgen nå. Beholdt ikke urinen :wideyed:

Æsj, måtte selvfølgelig teste når jeg kom fra jobb etter å ha holdt meg i 4 timer...

Vis vedlegget 236358

Vis vedlegget 236360

Vis vedlegget 236363

Men så er det en babyplan test da og jeg har jo sett andre fått rare resultater av de i det siste... kan allikevel ikke noe for at jeg blir optimistisk. Og det er egentlig slitsomt...

SER SER tenk om den går rette vegen no.

Vis vedlegget 236358

Vis vedlegget 236360

Vis vedlegget 236363

Jeg har tatt en test i kveld 7dpo og den ser ut som dine. Min ser ut som en skyggestrek. Men dine er jo på flere tester.
Så jeg har troen på dine[emoji7] [emoji106]

Oi, så svak den er nå enn på samme tiden forrige måned, usikker på om det er positivt eller negativt. Sikkert sterkere med morgenurin.
Klarte ikke vente i to dager til. 8 dager siden Pregnyl 10000.
42B2746D-F1A7-4345-9816-C7CC32435D82.jpeg

Å, få se dine da!! :)
Synes det var vanskelig å få det frem på bilde, men min ligner på den du har i virkeligheten.[emoji23] blir litt så små gal/rar i denne tiden etter el[emoji85]
20171114_185055.jpg

Vis vedlegget 236358

Vis vedlegget 236360

Vis vedlegget 236363

Håper virkelig

Back
Topp