Bringebærpai
Glad i forumet
Ser streken
Så bra [emoji4] Krysse fingra for oss alle [emoji1][emoji847]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken
Ja jeg ville lagt inn idag, bedre å ha svømmere på plass til egget kommerJeg tester for EL, har kun fått lav på monitoren så langt. Nederste er tatt nå så den har ikke fått tørket skikkelig som de andre. Men kan det se ut som at det faktisk begynner å skje ting? Ville dere lagt inn aksjer i kveld med en test som den nederste? vet den ikke er positiv, men sist gang gikk jeg glipp av aksjeinnlegg ved å høre på monitoren i stedefor å stole på disse testene
Vis vedlegget 236385
Gratulere så masse [emoji173][emoji171][emoji171]
Jeg fikk denne i dag tidlig
Tusen takk [emoji4]Gratulere så masse [emoji173][emoji171][emoji171]
Ja jeg ville lagt inn idag, bedre å ha svømmere på plass til egget kommer
Det der må være gravid strekPrøvde en annen test testetøs som jeg er! Men er dt bare skyggestrek tro? Vis vedlegget 236387
Godt det ikke bare er meg som utfører galskap[emoji28] fin skygge[emoji106] [emoji256]Jeg er også en av de som tester ALTFOR tidlig Er er hvertfall min test, 7 dager etter eggløsning. Ganske blenda, men kan skimte en skygge [emoji33]
Det der må være gravid strek
Jeg er også en av de som tester ALTFOR tidlig Er er hvertfall min test, 7 dager etter eggløsning. Ganske blenda, men kan skimte en skygge [emoji33]
Ser noe, men vanskelig å si fargen helt? Er den mer rosa i virkeligheten? hva slags test er det?
Prøvde en annen test testetøs som jeg er! Men er dt bare skyggestrek tro? Vis vedlegget 236387
Prøvde en annen test testetøs som jeg er! Men er dt bare skyggestrek tro? Vis vedlegget 236387
I dag fikk jeg denne