Oss testetøser imellom

Jeg tester for EL, har kun fått lav på monitoren så langt. Nederste er tatt nå så den har ikke fått tørket skikkelig som de andre. Men kan det se ut som at det faktisk begynner å skje ting? Ville dere lagt inn aksjer i kveld med en test som den nederste?:p vet den ikke er positiv, men sist gang gikk jeg glipp av aksjeinnlegg ved å høre på monitoren i stedefor å stole på disse testene:bag:
Snapchat-1612402567.jpg

Jeg tester for EL, har kun fått lav på monitoren så langt. Nederste er tatt nå så den har ikke fått tørket skikkelig som de andre. Men kan det se ut som at det faktisk begynner å skje ting? Ville dere lagt inn aksjer i kveld med en test som den nederste?:p vet den ikke er positiv, men sist gang gikk jeg glipp av aksjeinnlegg ved å høre på monitoren i stedefor å stole på disse testene:bag:
Vis vedlegget 236385
Ja jeg ville lagt inn idag, bedre å ha svømmere på plass til egget kommer ;)

Jeg er også en av de som tester ALTFOR tidlig Er er hvertfall min test, 7 dager etter eggløsning. Ganske blenda, men kan skimte en skygge [emoji33]
083fa1ba458de7135ccdf055adfd1476.jpg
Godt det ikke bare er meg som utfører galskap[emoji28] fin skygge[emoji106] [emoji256]

Spennende å følge med :) noen som har kjøpt tester på wish?

Da var det ikke noe tvil

6BB97FF4-E5FC-4570-94BE-CC4E0C203B09.jpeg

Back
Topp