Ser nå gravid ut for meg. Men sånne eBay tester er bare tull. Mange av de kan du ha hCG på over 100 uten klar strek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positivt. Kjøp en a1 eller rfsu, de gir bedre resultat.
EnigPositivt. Kjøp en a1 eller rfsu, de gir bedre resultat.
Da hadde det rabla for megMaange stygge ord, gjett hvem som oppdaget av ene pk med gt var oppbrukt i dag. [emoji85] [emoji87] dvs 5mindre tester enn jeg hadde trodd= har bare to tester igjen ikke 7stk[emoji15] dagens krise, bestilt nye nå[emoji28] håper de er like raske på leveringen som de pleier på billigetester.[emoji23]
Kjøp en apotektest, de er sikrere.Vis vedlegget 236422
15 min. Glemte dei.
Tok nye igjen 3 øverste er ebay og nederst kjøpt på nett Norge. Har kun 1 glass melk inntak i dag. At det skal svinge slik.
Har 8 CB ukes liggende og dei ligger trygt til jeg føler testene går rett veg.Kjøp en apotektest, de er sikrere.
Vis vedlegget 236423
Er nok ikke baby på gang. Måtte ta test nå på jobb. Ikke morgenurin. Drukket et glass vann bare..
Vis vedlegget 236422
15 min. Glemte dei.
Tok nye igjen 3 øverste er ebay og nederst kjøpt på nett Norge. Har kun 1 glass melk inntak i dag. At det skal svinge slik.
Den blå er det One step test ?
Tror du er gravid[emoji5]
Det er en sånn billig ebay greie. Dine streker må da være babystreker btw.
Krysser alt for deg!!Vis vedlegget 236422
15 min. Glemte dei.
Jeg er så god venn med den kjemiske. Tårer ikkje å tenke tanken.
Jeg har den blå som du har one step sin. Er treg med hcg den, min erfaring.
Jeg sparer også de digitale til jeg ser tydelige streker, så den skjønner jeg veldig godt. Tenkte mer på A1, rfsu, boots, clearblue plus, clearblue early osv.... Dette for å se om de får streker også. For du har tydelige streker der. Hvor mange dpo er du?Har 8 CB ukes liggende og dei ligger trygt til jeg føler testene går rett veg.
Vil ikkje bruke dei før 12 dpo pga kjemisk som jeg har i plenty
Jeg sparer også de digitale til jeg ser tydelige streker, så den skjønner jeg veldig godt. Tenkte mer på A1, rfsu, boots, clearblue plus, clearblue early osv.... Dette for å se om de får streker også. For du har tydelige streker der. Hvor mange dpo er du?