Oss testetøser imellom

Maange stygge ord, gjett hvem som oppdaget av ene pk med gt var oppbrukt i dag. [emoji85] [emoji87] dvs 5mindre tester enn jeg hadde trodd= har bare to tester igjen ikke 7stk[emoji15] dagens krise, bestilt nye nå[emoji28] håper de er like raske på leveringen som de pleier på billigetester.[emoji23]

Maange stygge ord, gjett hvem som oppdaget av ene pk med gt var oppbrukt i dag. [emoji85] [emoji87] dvs 5mindre tester enn jeg hadde trodd= har bare to tester igjen ikke 7stk[emoji15] dagens krise, bestilt nye nå[emoji28] håper de er like raske på leveringen som de pleier på billigetester.[emoji23]
Da hadde det rabla for meg

A01EAAE6-C050-4C98-8A34-BE0141CBA40F.jpeg

15 min. Glemte dei.

Tok nye igjen 3 øverste er ebay og nederst kjøpt på nett Norge. Har kun 1 glass melk inntak i dag. At det skal svinge slik.

724AA098-1F94-4BCE-9AE8-003262C9197C.jpeg

Er nok ikke baby på gang. Måtte ta test nå på jobb. Ikke morgenurin. Drukket et glass vann bare.. :arghh:

Vedlegg

• 80818772-283A-4B31-ABC8-6BBD7C9C30E9.jpeg
    80818772-283A-4B31-ABC8-6BBD7C9C30E9.jpeg
    103,4 KB · Visninger: 110
Ny her

Dere som har brukt el test, hva er deres erfaring? Helt nytt for meg, aldri prøvd! Har gått lenge på p-sprøyte og ikke fått mensen enda. Tar vel litt tid før kroppen å normalisere seg

Jeg er så god venn med den kjemiske. Tårer ikkje å tenke tanken.

Jeg har den blå som du har one step sin. Er treg med hcg den, min erfaring.

Ja, er redd for kjemisk jeg også. Hadde det på forrige syklus :( ja, de er tregere enn andre er min opplevelse også.

Åååå.... jeg vil ha sterkere streker (selvom jeg innerst inne vet det er alt for tidlig, 9 dager siden sprøyta). :yuck:
I dag har menskrampene kommet for fullt, og kvalmen har nådd nye høyder. Satser på at det er influensaen som herjer.
CE4AC52D-6B09-4AB9-BDF3-A0FE9B3C1ED4.jpeg

Last edited:
Har 8 CB ukes liggende og dei ligger trygt til jeg føler testene går rett veg.
Vil ikkje bruke dei før 12 dpo pga kjemisk som jeg har i plenty
Jeg sparer også de digitale til jeg ser tydelige streker, så den skjønner jeg veldig godt. Tenkte mer på A1, rfsu, boots, clearblue plus, clearblue early osv.... Dette for å se om de får streker også. For du har tydelige streker der. Hvor mange dpo er du?

Jeg sparer også de digitale til jeg ser tydelige streker, så den skjønner jeg veldig godt. Tenkte mer på A1, rfsu, boots, clearblue plus, clearblue early osv.... Dette for å se om de får streker også. For du har tydelige streker der. Hvor mange dpo er du?

Er barre 7dpo og er jo så redd for den F.....Kjemiske som er min gode venn.

Back
Topp