Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge siden er det du tok OvitrellenEtter jobb fikk jeg denne og ble jo da litt gal i hodet...Vis vedlegget 236449
Så da måtte jeg på apoteket siden jeg ikke stoler på de....
Og jeg er fremdeles litt skeptisk med tanke på ovitrellen, men... jeg håper!!
Vis vedlegget 236450
RFSU øverst, A1 nederst
Hvor lenge siden er det du tok Ovitrellen
Da skal det vel være trygt? Sies jo at det forsvinner ca 1000 pr døgn. Jeg tror det der er veldig lovende10 dager, 6500 IE eller hva det heter.
Etter jobb fikk jeg denne og ble jo da litt gal i hodet...Vis vedlegget 236449
Vis vedlegget 236450
RFSU øverst, A1 nederst
Da skal det vel være trygt? Sies jo at det forsvinner ca 1000 pr døgn. Jeg tror det der er veldig lovende
Jeg tok Pregnyl 10000 og vet av erfaring at den sitter i minst 12 dager. 9 dager siden i dag, og den er sterkere enn i gårVis vedlegget 236452
Da skal det vel være trygt? Sies jo at det forsvinner ca 1000 pr døgn. Jeg tror det der er veldig lovende
Jeg tok Pregnyl 10000 og vet av erfaring at den sitter i minst 12 dager. 9 dager siden i dag, og den er sterkere enn i gårVis vedlegget 236452
Dager siden sprøyta ? Håper det kommer sterkere i morgon
Ja, jeg er også veldig redd for kjemisk, men får håpe på det beste.Jeg håper håper! Men er så redd for kjemisk.... Håper for deg også at de bare blir sterkere Den ser jo sterkere ut enn på samme tid forrige syklus synes jeg.
10 dager.
Jaaaa, det hadde vært en bestselger! Ta patent allerede nåDet skulle vert tester som telte hcg.
Jaaaa, det hadde vært en bestselger! Ta patent allerede nå
Altså... Disse el testene er tatt til samme tid..
Testhelsen øverst og one Step nederste
Altså... Disse el testene er tatt til samme tid..
Testhelsen øverst og one Step nederste
Hvordan går det med deg?Etter jobb fikk jeg denne og ble jo da litt gal i hodet...Vis vedlegget 236449
Vis vedlegget 236450
RFSU øverst, A1 nederst
Hvordan går det med deg?
Her ser strekene svakere ut, da betyr det at Pregnylen er på vei bort, men nå MÅ de bli sterkere snart. 10 dager siden sprøyta.
Bilder: rfsu strimmel gårsdagens øverst og dagens nederst.
Billigstav: forrige syklus øverst, i dag nederst. Den der nesten lik ut som forrige måned.Vis vedlegget 236465Vis vedlegget 236466
Etter 10 min er de ganske så tydelige Vis vedlegget 236467
Dette ser jo meget lovende ut spør du meg Blir spennende å følge degHar litt nerver for å si det sånn! Nesten skummelt å teste nå fremover... i dag ser det sånn ut! 16 timer siden forrige test. 10 DPO. Vet ikke hvor sterke streker man kan forvente nå?
Vis vedlegget 236469
Dette ser jo meget lovende ut spør du meg Blir spennende å følge deg