Viprøver79
Glad i forumet
Dette er positive strekerGår litt fremover[emoji7] streken på strimmelen er rødere i virkeligheten nå![emoji7] 11 dpo, tatt nå innen fristen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er positive strekerGår litt fremover[emoji7] streken på strimmelen er rødere i virkeligheten nå![emoji7] 11 dpo, tatt nå innen fristen!
Åh! Gratulerer så myeGår litt fremover[emoji7] streken på strimmelen er rødere i virkeligheten nå![emoji7] 11 dpo, tatt nå innen fristen!
Dette er positive streker
Åh! Gratulerer så mye [emoji173]️
[emoji173]️[emoji173]️ håper du også får slike om noen dager, så vi kan hoppe inn i august 2018 sammen[emoji7][emoji7]
Det hadde vært fint det [emoji173]️ Lille snik som er 5 lange dager foran!
[emoji12][emoji12] de dagene er laaange i rugetiden[emoji23][emoji23]
Håper og krysser alt!!Da sier jeg at testene er negative, og alt som eventuelt kommer som er sterkere enn dette, er ekte positive. Håper håper håper Vis vedlegget 236509Vis vedlegget 236510
Spennende å se når det snur[emoji7]Falt på en test gitt! Ikke helt negativ ennå, får se om jeg tar ny imorgen eller venter til lørdag
Vis vedlegget 236518
Da sier jeg at testene er negative, og alt som eventuelt kommer som er sterkere enn dette, er ekte positive. Håper håper håper Vis vedlegget 236509Vis vedlegget 236510
8/9 dpo og 10 dager siden sprøyteBlir spennende nå fremover!! Alt fremover nå må jo bli stigning. Hvor mange DPO var du igjen?
8/9 dpo og 10 dager siden sprøyte
Du er gravid!Vis vedlegget 236525
Ingen test går uprøvd jeg er så redd for at strekene skal bli borte.
Helt klart, håper bare at strekene blir sterkere og ikke forsvinnerSpennende fremover da!!
Helt klart, håper bare at strekene blir sterkere og ikke forsvinner
Når har du ikm?
Du er gravid!
Krysser alt for deg, kommer til å følge med hver dag. Du MÅ oppdatere med nye testerJeg har lange sykluser på rundt 32 dager så egentlig ikke før neste onsdag/torsdag, men 14 dager siden insem på mandag.
Tror det jeg og, men må bare fortsette å bli sterkere nå...
Hvor bestiller dere tester? Og hvor lang tid tar det før de kommer?