Oss testetøser imellom

Hei :)
Har strimmeltester fra billige-tester.no, hvor tidlig kan man få resultat på dem egentlig? Sto ikke noe om det i bruksanvisningen, og husker det ikke fra forrige gang jeg brukte dem.. :P Måtte ta en igår, men var negativ, det var litt unødvendig siden jeg ikke har helt peiling på hvor jeg er i syklusen.. Vet bare at jeg er mellom EL og IKM et sted. Men dere kjenner vel til det, måtte bare allikevel :wacky:

Hei :)
Har strimmeltester fra billige-tester.no, hvor tidlig kan man få resultat på dem egentlig? Sto ikke noe om det i bruksanvisningen, og husker det ikke fra forrige gang jeg brukte dem.. :p Måtte ta en igår, men var negativ, det var litt unødvendig siden jeg ikke har helt peiling på hvor jeg er i syklusen.. Vet bare at jeg er mellom EL og IKM et sted. Men dere kjenner vel til det, måtte bare allikevel :wacky:
Jeg har fått utslag 7 dpo på det tidligste, en gang. Får som regel en gang mellom 8-10 dpo, men det varierer veldig.

Okej takk, greit å vite :) Får smøre meg med tålmodighet, eller prøve hvertfall. Var virkelig ikke lett å fokusere på eksamenslesing mens man bare tenker på dette.. Haha :bookworm:

Nei, lett å bli avledet.

Fortsatt noen laange dager igjen til jeg kan teste etter EL, og enda lengre til annen testing. Hadde det ikke vært litt sunn fornuft i meg så hadde jeg testa allerede nå :facepalm:

Fortsatt noen laange dager igjen til jeg kan teste etter EL, og enda lengre til annen testing. Hadde det ikke vært litt sunn fornuft i meg så hadde jeg testa allerede nå :facepalm:
Ikke verst at fornuften vant. Ingen selvfølge det vet du.

Håper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...
Men, jeg holder på en liiiite håp.Vis vedlegget 236597

Oj, så spennende!! Jeg håper veldig at det er en liten spire som varsler helt fersk hcg [emoji1303]

Håper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...
Men, jeg holder på en liiiite håp.Vis vedlegget 236597
Den er da tydelig sterkere den! Blir spennende imorgen

7 dpo idag, 9 dager siden hCG sprøyte og 2 dager siden innsett. Øverste av hver test fra idag. Blir spennende å se. Var sterkere idag, men er nok tilfeldig så tidlig ;)

91BBB534-15A0-4F91-8AF4-1CEFB7384327.jpeg

Back
Topp