Vis vedlegget 236548
I dag kl. 5, sovet utrolig dårlig i natt. Jeg er litt usikker på om disse er sterkere enn i går. 11DPO i dag.
Det der er sterke og fine tester til å være 11 DPO!!! Så gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 236548
I dag kl. 5, sovet utrolig dårlig i natt. Jeg er litt usikker på om disse er sterkere enn i går. 11DPO i dag.
Jeg har fått utslag 7 dpo på det tidligste, en gang. Får som regel en gang mellom 8-10 dpo, men det varierer veldig.Hei
Har strimmeltester fra billige-tester.no, hvor tidlig kan man få resultat på dem egentlig? Sto ikke noe om det i bruksanvisningen, og husker det ikke fra forrige gang jeg brukte dem.. Måtte ta en igår, men var negativ, det var litt unødvendig siden jeg ikke har helt peiling på hvor jeg er i syklusen.. Vet bare at jeg er mellom EL og IKM et sted. Men dere kjenner vel til det, måtte bare allikevel
Merkelig kurve. Håper kroppen din skjerper seg snart, Amanda.I dag gikk tempen i bånn
Vurderer og teste, men er nok ikke vits
Ikke verst at fornuften vant. Ingen selvfølge det vet du.Fortsatt noen laange dager igjen til jeg kan teste etter EL, og enda lengre til annen testing. Hadde det ikke vært litt sunn fornuft i meg så hadde jeg testa allerede nå
Haha, nei det er veldig santIkke verst at fornuften vant. Ingen selvfølge det vet du.
Håper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...
Men, jeg holder på en liiiite håp.Vis vedlegget 236597
Ja, selvfølgelig. Må se om den blir sterkere eller svakere.Jeg ser strek på den nederste hvertfall! Ny test imorgen da eller?
Hvis ikke dette er gravidstreker, så syns jeg nesten du skal invistere i andre type tester. For i mine øyne er dette positivt.Vis vedlegget 236560
5 min
Vis vedlegget 236561
10 min
9 dpo, tempen kunn opp 0,03. Ut fra tempen stemmer det ikkje. Eg er begynt og miste håpet.
Vis vedlegget 236562
5 min
Vis vedlegget 236563
10 min
Er nok ikkje gravid, for lav stigning. Det er nok på retur.
Den er da tydelig sterkere den! Blir spennende imorgenHåper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...
Veldig merkelig.. Det hadde vært godt. HåperMerkelig kurve. Håper kroppen din skjerper seg snart, Amanda.
Dette er Spennende!! Krysser alt jeg har [emoji173]Håper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...
Håper at dette ikke er lureri. Tok test i dag på nøyaktig samme tid som i går, og streken er en anelse sterkere. Kan selvfølgelig være mye som spiller inn, som konsentrasjonen på væsken osv...