Oss testetøser imellom

Kvalmen kommer i bølger. Er i tillegg veldig tørr i halsen. Mensmurringer, men ingenting i brystene. Får alltid vondt i brystene ved pms. Jubler hvis strekene fremdeles er der i morgen:)

Kvalmen kommer i bølger. Er i tillegg veldig tørr i halsen. Mensmurringer, men ingenting i brystene. Får alltid vondt i brystene ved pms. Jubler hvis strekene fremdeles er der i morgen:)

Så spennende :-) har fulgt med på seg de siste syklusene :-) ikke sett så fine streker hos deg før :-) det blir knallspennende.. når sier de at du kan stole på testene og at sprøyten er helt ute a kroppen?

Så spennende :) har fulgt med på seg de siste syklusene :) ikke sett så fine streker hos deg før :) det blir knallspennende.. når sier de at du kan stole på testene og at sprøyten er helt ute a kroppen?
Takk, så hyggelig:rolleyes:
Fra 10-14 dager, men jeg har ikke opplevd at den har sittet i over 12 dager, da har det knapt vært skygge. Er 12 dager nå, og det er mer enn skygge.

:smiley-angelic001:Heartred Og med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
958190A2-0056-4ABE-ACB7-E61870B316E5.jpeg

Back
Topp