Amandaa11
Forumet er livet
Ingen tvil om at du er gravid [emoji16]I dag 12 DPO. Skal kjøpe digital etterpå Vis vedlegget 236635
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tvil om at du er gravid [emoji16]I dag 12 DPO. Skal kjøpe digital etterpå Vis vedlegget 236635
Dette må bare være baby streker!![emoji10]Her øyner jeg håp. 10 dpo, 12 dager siden sprøytaVis vedlegget 236639
Syns ikke det er stor endring siden i går, i dag nederst.
Vis vedlegget 236640
Sterkere enn på samme tid forrige måned
Vis vedlegget 236641 Vis vedlegget 236642
Håper detDette må bare være baby streker!![emoji10]
Det må det jo være, de er jo sterkere. Hvordan føler du deg da? Og er kvalmen fortsatt der?Håper det
Kvalmen kommer i bølger. Er i tillegg veldig tørr i halsen. Mensmurringer, men ingenting i brystene. Får alltid vondt i brystene ved pms. Jubler hvis strekene fremdeles er der i morgen
Takk, så hyggeligSå spennende har fulgt med på seg de siste syklusene ikke sett så fine streker hos deg før det blir knallspennende.. når sier de at du kan stole på testene og at sprøyten er helt ute a kroppen?
Gratulerer HurraOg med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
Vis vedlegget 236658
Se der ja, baby på laging der[emoji7][emoji173][emoji813]red Og med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
Vis vedlegget 236658
Når ein har svake tester fra 6 dpo og ingen framgang. Har jeg 0 troa. Tempen gjekk opp og testane er enda svakere i dag kommer strek fra 15 min. Ingen tro her.Det høres jo egentlig veldig spennende ut da. Kanskje det er håp likevel?
I dag 12 DPO. Skal kjøpe digital etterpå Vis vedlegget 236635
Og med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
Vis vedlegget 236658
Når ein har svake tester fra 6 dpo og ingen framgang. Har jeg 0 troa. Tempen gjekk opp og testane er enda svakere i dag kommer strek fra 15 min. Ingen tro her.
Gratulerer!Og med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
Vis vedlegget 236658
Æsj. Da får du finne frem sjokoladen og unne deg noe fint i stedet...
Det blir vin kveld med ein gjeng.
Juhu! Godt å få det skriftligOg med det håper jeg at jeg klarer å roe meg litt ned og ha tro på at dette går veien!!
Vis vedlegget 236658
Høres aldeles ikke feil ut! Selv om to streker hadde vært enda litt bedre...