Viprøver79
Glad i forumet
10 dpo på ettermiddagen. Veldig svake tester. Venter med å teste til i morgen tidlig jeg nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg var lurt med de testene der! Da jubler jeg litt for deg likevel [emoji7] Hvilken bra overraskelse!
Dere damer som tester etter el osv! Hvor mange dager etter el-slim får dere normalt positiv test? Jeg tester ikke etter el nemlig[emoji23]
Her har nok egget festa seg
Sterkere! Dette er jo supert [emoji173]
Håper inderlig dette går veien!
Vis vedlegget 236688
5 min
Vis vedlegget 236690
10 min
Vis vedlegget 236691
15 min
Har avlyst vin kvelden med jentene. Løy at jeg hadde budledreta.
Noen som tester i kveld?
Måtte svi av en rfsu-strimmel i kveld, dumt å ikke vente til morgenurin selvfølgelig, tidlig med 10dpo. Har mistet håpet jeg hadde i morgesVis vedlegget 236706
12 dager siden sprøyta i dag, men gjenstår å se på strekeen i morra.10 dpo skal vel sprøyten være ute og dette babystreker?
Ikke test i kveld nei, allerede tatt 3 idag Nederste tatt sist nå i ettermiddag, nest nederst fra idag tidlig. Tester også ut ovitrelle (og inn med en spire-strek)
Vis vedlegget 236707
Ny kjemisk her[emoji20][emoji20][emoji20]
Igår:
Idag:
Var siste egget i fryseren, så nå blir det ny full runde med sprøyter og uttak[emoji22][emoji22][emoji22]
[emoji173]️ Skulle ikke vært lov
12 dager siden sprøyta i dag, men gjenstår å se på strekeen i morra.
Dette er nervepirrende. Vi får bare krysse fingrene for oss
Håper sammen med deg
Hvor er du i syklusen ?
Fått min første skyggestrek noensinne.
Setter ikke så mye håp til den, men er første gangen jeg har fått det selv [emoji39][emoji39]
Hvor er du i syklusen ?
Da gleder jeg meg til å følge deg6,5 DPO 7DPO om 22min
Da gleder jeg meg til å følge deg
Når jeg zoomer kan jeg skinte noe åååh spennendeHaha, takk. Så søt du er
Er mest sannynligvis bare skygge. Ser du den?
Når jeg zoomer kan jeg skinte noe åååh spennende