Jeg er heiagjengJa, er spennende Har et lite lite håp!
Hvis det faktisk er noe der, så er jeg veldig glad jeg valgte å si nei til alkohol i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er heiagjengJa, er spennende Har et lite lite håp!
Hvis det faktisk er noe der, så er jeg veldig glad jeg valgte å si nei til alkohol i kveld
Jeg er heiagjeng
Fått min første skyggestrek noensinne.
Setter ikke så mye håp til den, men er første gangen jeg har fått det selv [emoji39][emoji39]
Er den nederste nyeste? I så fall ser det stigende ut...Jeg håper til det ytterste at det ikke er ovitrelle som fortsatt tuller med meg 9 dpo og 10,5 dag etter sprøyten
Vis vedlegget 236729 Vis vedlegget 236730
Er den nederste nyeste? I så fall ser det stigende ut...
Krysser fingrene, mitt dårlige strekksyn synes det ser positivt ut i alle fallJa nyeste
Nå har ikke jeg snøring på hvordan ovitrelle fungerer på kroppen, men synes likevel det ser lovende utJeg håper til det ytterste at det ikke er ovitrelle som fortsatt tuller med meg 9 dpo og 10,5 dag etter sprøyten
Vis vedlegget 236729 Vis vedlegget 236730
Nå har ikke jeg snøring på hvordan ovitrelle fungerer på kroppen, men synes likevel det ser lovende ut
Synes ikke den siste testen din så svak ut, så da jeg har troaOvitrelle inneholder hCG og kan gi falske streker i ca 10 dager etter man setter den Men hCG minsker jo daglig så testene på slutten er veldig svake.
Jeg ser i hvertfall noe på den nedersteHva mener dere om denne? Tok den i dag tidlig 9dpo..
Dårlig streksyn men ser på begge bildene.Hva mener dere om denne? Tok den i dag tidlig 9dpo..
Steken synes godt
Håpet er jo der, men skal ta en digital i morgen eller om et par dager [emoji16]
Hva mener dere om denne? Tok den i dag tidlig 9dpo..
Hmm.... her er strekene svakere enn i går. Enten produserer jeg nå egen hcg, og Pregnylen er borte for godt, eller så var det kjemisk. Jubler ikke
Vis vedlegget 236734 Vis vedlegget 236735
11 dpo, 13 dager siden sprøyteGod klem
Hvor mange dpo? Og dager siden pregnyl?