lusemus 71
Forumet er livet
I dag 13 DPO. Vis vedlegget 236750
Men nå ble jeg stresset... for når jeg gikk på do hadde jeg litt brun utflod nå mister jeg sikkert
Er det brun blod er det gammalt. Værre med rødt blod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag 13 DPO. Vis vedlegget 236750
Men nå ble jeg stresset... for når jeg gikk på do hadde jeg litt brun utflod nå mister jeg sikkert
Noen som ser noe her? *redd for at øya mine spiller meg et puss*
Hvordan går det med deg?Krysser og krysser.
Noen som ser noe her? *redd for at øya mine spiller meg et puss*
Hvordan går det med deg?
Tror kanskje vi har klart det Test tatt kl 12 er den sterkeste hittil siden torsdag og hCG er på vei oppover igjen
Vis vedlegget 236768 Vis vedlegget 236769
Tror kanskje vi har klart det Test tatt kl 12 er den sterkeste hittil siden torsdag og hCG er på vei oppover igjen
Håper for deg [emoji173]
Håpet er jo der, men skal ta en digital i morgen eller om et par dager [emoji16]
Ny kjemisk her[emoji20][emoji20][emoji20]
Igår:
Idag:
Var siste egget i fryseren, så nå blir det ny full runde med sprøyter og uttak[emoji22][emoji22][emoji22]
Håper for deg [emoji173]
GratulererTror kanskje vi har klart det Test tatt kl 12 er den sterkeste hittil siden torsdag og hCG er på vei oppover igjen
Hvordan går det?I dag 13 DPO. Vis vedlegget 236750
Hvordan går det?
Som sagt, brun utflod er ikke farlig. Så kos deg med graviditeten duFremdeles et lite snev av noe i utfloden min, men ikke mye. Men lest mer om det på nett og klart å roe meg litt ned. Tar nye tester i morgen. Håper å se økning.. med deg da? Merker du noe symptomer nå?