Oss testetøser imellom

Som sagt, brun utflod er ikke farlig. Så kos deg med graviditeten du:happy:
Jeg har kvalme i bølger, men ikke noe mer. Pleier å ha syke pms-symptomer, men nå nada.
Kanskje positivt, hvem vet.

Så testene dine nå. Det ser jo ut som fin økning! Blir spennende i dagene fremover :)

Blæææ... tappen virker for åpen til at jeg er gravid. Måtte liksom sjekke... :(

Hvordan går det med deg? Ikke mer brun utflod?

Såvidt et brunt snev på papiret, men kommer ikke i trusa. Ikke vondt i magen eller noe. Ser det an. Er det økning på urinprøve i morgen og høy temp (var 37,5 nå kveld, men teller jo ikke) så får jeg forsøke å slå meg til ro med det, med mindre det kommer noe friskt blod selvfølgelig. Hadde vært veldig greit å slippe å få sånne ting som skremmer... :(

Såvidt et brunt snev på papiret, men kommer ikke i trusa. Ikke vondt i magen eller noe. Ser det an. Er det økning på urinprøve i morgen og høy temp (var 37,5 nå kveld, men teller jo ikke) så får jeg forsøke å slå meg til ro med det, med mindre det kommer noe friskt blod selvfølgelig. Hadde vært veldig greit å slippe å få sånne ting som skremmer... :(

Det er bra du ikke har vondt! Det er et godt tegn!
Temp om kvelden teller altså ikke?
Håper du slipper mere skremmende ting nå!

Det er bra du ikke har vondt! Det er et godt tegn!
Temp om kvelden teller altså ikke?
Håper du slipper mere skremmende ting nå!

Nja, tror ikke det? Jeg er en uerfaren temper, Hehe. Ja, altså. Hvis det bare holder seg sånn som nå er det jo greit, har forstått at mange opplever det. Men har litt høye skuldre da jeg opplevde kjemisk på forrige syklus, men da var jo testene svake i 2 dager og ble aldri sterkere før blødning.

Nja, tror ikke det? Jeg er en uerfaren temper, Hehe. Ja, altså. Hvis det bare holder seg sånn som nå er det jo greit, har forstått at mange opplever det. Men har litt høye skuldre da jeg opplevde kjemisk på forrige syklus, men da var jo testene svake i 2 dager og ble aldri sterkere før blødning.

Jeg er også helt uerfaren [emoji39][emoji39][emoji39] Men jeg vil tro at tempen er litt høyere på kvelden også hvis man er gravid?
Hvordan er strekene dine nå? [emoji5][emoji5]

Jeg er også helt uerfaren [emoji39][emoji39][emoji39] Men jeg vil tro at tempen er litt høyere på kvelden også hvis man er gravid?
Hvordan er strekene dine nå? [emoji5][emoji5]

Ikke tatt noen i kveld. Men på morgenen så de slik ut. 13DPO

CD56C479-BFFE-415F-8C5B-3AE8072BC042.jpeg

I går var de slik:

71C608CF-E964-4A38-BA43-F29B8AF44C25.jpeg

Ikke tatt noen i kveld. Men på morgenen så de slik ut. 13DPO

Vis vedlegget 236806

I går var de slik:

Vis vedlegget 236807

Fiiiiin stigning!![emoji7] husk at hcg dobler seg annenhvert døgn! Beste måten å forsikre seg om at den øker som den skal er å ta blodprøver! Tester kan ha ulikt fargestoff og urinkonsentrasjonen spiller inn! Men du har ingen grunn til bekymring[emoji8][emoji8]

Dere mer erfarne: ville dere forsøkt vanlig teststrimmel fra Babyplan i morgen tidlig, når ikm er 22..? Når jeg spør her så regner jeg med ja haha :happy: Spør egentlig bare fordi jeg er så usikker på om jeg skulle kaste bort en test på noe som kanskje ikke er gyldig enda likevel :pompus:

Dere mer erfarne: ville dere forsøkt vanlig teststrimmel fra Babyplan i morgen tidlig, når ikm er 22..? Når jeg spør her så regner jeg med ja haha :happy: Spør egentlig bare fordi jeg er så usikker på om jeg skulle kaste bort en test på noe som kanskje ikke er gyldig enda likevel :pompus:
En sensitiv en ville jeg valgt, men ja i denne tråden testes det "hele tiden" :D

Altså , jeg blir litt kvalm av å tenke på at jeg skal teste foe baby! Wææææh!

Muligens 1 dpo i morgen og har lyst til å teste allerede ...tiihi

Får vel vente til helgen med å kjøre VM i testing...bør bestille noen strips tenker jeg- ellers ryker hele lønna! :D

God morgen testetøser. Her er det fortsatt streker, men ikke noe jeg tar digital på. Prøve igjen i ettermiddag.
EDB980A5-165B-443F-9B45-DF78BAB1FF42.jpeg

Kanskje en anelse sterkere enn i går, hvis jeg legger godvilja til.

3587BAF9-331A-456E-AE3E-836E3CA96126.jpeg
EF98CE0B-C1D5-4CBD-AEB6-E8F2B5A6EDCF.jpeg

Dette ser fantastisk lovende ut! Dette må gå bra!!
Fiiiiin stigning!![emoji7] husk at hcg dobler seg annenhvert døgn! Beste måten å forsikre seg om at den øker som den skal er å ta blodprøver! Tester kan ha ulikt fargestoff og urinkonsentrasjonen spiller inn! Men du har ingen grunn til bekymring[emoji8][emoji8]

Takk for beroligende ord! I dag har A1 streken blitt nesten like sterk som kontrollstreken så jeg tenker jeg bør ta det som et godt tegn. Høy temperatur også :) jeg skal sjekke om jeg kan få noe rekvisisjon til å ta blodprøver.

04CC88DB-B9F8-4681-8A60-1B2E01C8A76F.jpeg

14DPO i dag.

Back
Topp