Oss testetøser imellom

852c0d5d97273730c127b37a40482157.heic

Har veldig dårlig følelse denne mnd, men satt å så på fødeavdelingen i reprise og fikk akutt testetrang! [emoji23] Som forventet. Får vente til fredag (lenge til) :p Bare 8 dpo enda [emoji85]

Prøver å skylde det på dårlig urinprøve, men det var ikke det heller. Har en cb igjen som jeg tar om noen timer, men alt håp er borte. Begynner å bli lei av dette, nedtur etter nedtur:(

Åh, jeg får så vondt av deg. [emoji174][emoji22] Ekstra vanskelig når injisert hcg driver å tuller det til også. Blir litt av en berg-og-dal-bane følelsesmessig. Håper du finner motivasjon et sted til ikke å gi opp. Stooor klem til deg!

Dag 15 med lav på monitor. Hva søren skjer med den sier jeg bare :( tester jo med andre tester i tillegg sånn at jeg får med meg lh toppen (forhåpentligvis). Og de har vært positive i mine øyne, så jeg er vel i dpo land nå. Men veldig irriterende at monitoren ikke kan vise noe annet enn lav :p

Slenger med par bilder av testpinnene.

Snapchat-1197139078.jpg

Snapchat-1016714048.jpg

Øverste er tatt samme dag eller dagen før jeg fikk positiv EL test(mener jeg) og nederst i dag. Nederst kan jeg skjønne at den viser lav på når streken nesten ikke synes:p

Åh, jeg får så vondt av deg. [emoji174][emoji22] Ekstra vanskelig når injisert hcg driver å tuller det til også. Blir litt av en berg-og-dal-bane følelsesmessig. Håper du finner motivasjon et sted til ikke å gi opp. Stooor klem til deg!
Ja, dette er tøft. Jeg kommer til å trekke meg tilbake fra forumet en stund. Selvom jeg er über glad på alle sine vegne som får positive tester, så det veldig tungt. Jeg trenger å revurdere valgene mine, og tenke på hva jeg gjør videre. :sad010
Masse lykke til alle sammen:love017

Dag 15 med lav på monitor. Hva søren skjer med den sier jeg bare :( tester jo med andre tester i tillegg sånn at jeg får med meg lh toppen (forhåpentligvis). Og de har vært positive i mine øyne, så jeg er vel i dpo land nå. Men veldig irriterende at monitoren ikke kan vise noe annet enn lav :p

Slenger med par bilder av testpinnene.

Vis vedlegget 236861

Vis vedlegget 236862

Øverste er tatt samme dag eller dagen før jeg fikk positiv EL test(mener jeg) og nederst i dag. Nederst kan jeg skjønne at den viser lav på når streken nesten ikke synes:p

Jeg solgte monitoren min for jeg sjelden fikk høy og aldri maks. Så begynte jeg på de vanlige eggløsningstestene fra BT og ebay igjen. Kjøpte en pakke med digitale EL-tester som jeg bruker kun for å bekrefte 100%. Vet hvordan du har det. Nå har jeg skjønt når mitt vindu er, aldri fått positiv test på morgenurin. Måttet tisse på morgenen og drikke lite på formiddagen og får smilefjes og knall positive tester på dagtid.

Da har jeg endelig fått sånne:

3534732fddb46612657f031189946cd2.heic

Det eneste endringen jeg gjorde var å endre testetiden på dagen og ikke bruke morgenurin. [emoji16]

Jeg solgte monitoren min for jeg sjelden fikk høy og aldri maks. Så begynte jeg på de vanlige eggløsningstestene fra BT og ebay igjen. Kjøpte en pakke med digitale EL-tester som jeg bruker kun for å bekrefte 100%. Vet hvordan du har det. Nå har jeg skjønt når mitt vindu er, aldri fått positiv test på morgenurin. Måttet tisse på morgenen og drikke lite på formiddagen og får smilefjes og knall positive tester på dagtid.

Da har jeg endelig fått sånne:

3534732fddb46612657f031189946cd2.heic

Det eneste endringen jeg gjorde var å endre testetiden på dagen og ikke bruke morgenurin. [emoji16]

Skjønner godt du solgte monitoren, vurderer det samme akkurat nå:p fine tester det der, sånne jeg ønsker meg hver gang;) aha, kanskje det er en mulighet neste syklus om det ikke klaffer. Teste på dagen og ikke bruke morgenurin:)

Gratulerer til alle med positive tester [emoji173]
Jeg kommer til å følge med her fremover og heie på dere! Er kjempespennende å følge med, og jeg savner å henge her med dere. Gleder meg til vi evt prøver igjen og jeg kan delta i testingen igjen [emoji7]
Masse lykke til [emoji173]

Ja, dette er tøft. Jeg kommer til å trekke meg tilbake fra forumet en stund. Selvom jeg er über glad på alle sine vegne som får positive tester, så det veldig tungt. Jeg trenger å revurdere valgene mine, og tenke på hva jeg gjør videre. :sad010
Masse lykke til alle sammen:love017

Håper det hjelper og at du er tilbake snart [emoji173] krysser fingrene for at du kommer tilbake med sterke streker og positiv digital [emoji8] klem!

Skjønner godt du solgte monitoren, vurderer det samme akkurat nå:p fine tester det der, sånne jeg ønsker meg hver gang;) aha, kanskje det er en mulighet neste syklus om det ikke klaffer. Teste på dagen og ikke bruke morgenurin:)

Ja, prøv det! Skjønner ikke men jeg har missa mange eggløsninger på at jeg har brukt morgenurin og ikke fått positive tester. Men nå har jeg funnet trikset som funker for meg. Kanskje det funker for deg også? Prøvd det før du selger den da [emoji23][emoji106]

Må bruke opp testene før heksa dukker opp, og jeg forsvinner fra forumet.
I dag tidlig øverst, nå nederst. Har en cb igjen som jeg tar i morgen tidlig. Forventer blenda.
BF2D92C3-D9A3-4C0E-9FFD-B5CAFFF326BA.jpeg

690FFB63-12D3-49BF-8EF1-464BC51D1FC0.jpeg

Vedlegg

• 8D549A12-B874-4BF7-9447-5478A66A692A.jpeg
    8D549A12-B874-4BF7-9447-5478A66A692A.jpeg
    969,1 KB · Visninger: 108
Back
Topp