Sølvstjerne
Glad i forumet
Har veldig dårlig følelse denne mnd, men satt å så på fødeavdelingen i reprise og fikk akutt testetrang! [emoji23] Som forventet. Får vente til fredag (lenge til) Bare 8 dpo enda [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter 4min
Vis vedlegget 236853
Må ikke tisse, tømte ut de få dråpene jeg fikk ut nå. Shit var ikke forberedt på den[emoji23]
Takk[emoji173]Gratulerer[emoji7][emoji7]
[emoji173] [emoji173] [emoji173]Ble ingenting denne gangen heller Knapt en skyggestrekVis vedlegget 236858
Ble ingenting denne gangen heller Knapt en skyggestrekVis vedlegget 236858
Prøver å skylde det på dårlig urinprøve, men det var ikke det heller. Har en cb igjen som jeg tar om noen timer, men alt håp er borte. Begynner å bli lei av dette, nedtur etter nedturNeiognei! Akkurat nå som det så så lovende ut . Klem til deg! [emoji173]️
Prøver å skylde det på dårlig urinprøve, men det var ikke det heller. Har en cb igjen som jeg tar om noen timer, men alt håp er borte. Begynner å bli lei av dette, nedtur etter nedtur
Ja, dette er tøft. Jeg kommer til å trekke meg tilbake fra forumet en stund. Selvom jeg er über glad på alle sine vegne som får positive tester, så det veldig tungt. Jeg trenger å revurdere valgene mine, og tenke på hva jeg gjør videre.Åh, jeg får så vondt av deg. [emoji174][emoji22] Ekstra vanskelig når injisert hcg driver å tuller det til også. Blir litt av en berg-og-dal-bane følelsesmessig. Håper du finner motivasjon et sted til ikke å gi opp. Stooor klem til deg!
Dag 15 med lav på monitor. Hva søren skjer med den sier jeg bare tester jo med andre tester i tillegg sånn at jeg får med meg lh toppen (forhåpentligvis). Og de har vært positive i mine øyne, så jeg er vel i dpo land nå. Men veldig irriterende at monitoren ikke kan vise noe annet enn lav
Slenger med par bilder av testpinnene.
Vis vedlegget 236861
Vis vedlegget 236862
Øverste er tatt samme dag eller dagen før jeg fikk positiv EL test(mener jeg) og nederst i dag. Nederst kan jeg skjønne at den viser lav på når streken nesten ikke synes
Jeg solgte monitoren min for jeg sjelden fikk høy og aldri maks. Så begynte jeg på de vanlige eggløsningstestene fra BT og ebay igjen. Kjøpte en pakke med digitale EL-tester som jeg bruker kun for å bekrefte 100%. Vet hvordan du har det. Nå har jeg skjønt når mitt vindu er, aldri fått positiv test på morgenurin. Måttet tisse på morgenen og drikke lite på formiddagen og får smilefjes og knall positive tester på dagtid.
Da har jeg endelig fått sånne:
Det eneste endringen jeg gjorde var å endre testetiden på dagen og ikke bruke morgenurin. [emoji16]
Ja, dette er tøft. Jeg kommer til å trekke meg tilbake fra forumet en stund. Selvom jeg er über glad på alle sine vegne som får positive tester, så det veldig tungt. Jeg trenger å revurdere valgene mine, og tenke på hva jeg gjør videre.
Masse lykke til alle sammen
Ja, dette er tøft. Jeg kommer til å trekke meg tilbake fra forumet en stund. Selvom jeg er über glad på alle sine vegne som får positive tester, så det veldig tungt. Jeg trenger å revurdere valgene mine, og tenke på hva jeg gjør videre.
Masse lykke til alle sammen
Skjønner godt du solgte monitoren, vurderer det samme akkurat nå fine tester det der, sånne jeg ønsker meg hver gang aha, kanskje det er en mulighet neste syklus om det ikke klaffer. Teste på dagen og ikke bruke morgenurin