det tenker jeg også har du tatt ny test?Ja, det var det![emoji849] Jeg syns det er rart om en negativ test kan vise positiv etter ei stund for det SKAL jo hcg til for at den strken der skal komme frem ?!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det tenker jeg også har du tatt ny test?Ja, det var det![emoji849] Jeg syns det er rart om en negativ test kan vise positiv etter ei stund for det SKAL jo hcg til for at den strken der skal komme frem ?!!
Håper virkelig at alle her får to streker fort!
Fra min side er det blenda tester 10 dpo og jeg tar meg ei pause nå. Etter 3 sa må jeg slappe av litt og trekke meg bort herifra. Jeg kommer nok tilbake etterhvert [emoji173] lykke til alle fine testetøser
det tenker jeg også har du tatt ny test?
Så spennende! Kan kanskje hende at en registrerer mindre mengde hcg enn den andre? Håper på flere positive snartHJEEEELP!!
Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
hjeelp[emoji85]
Så spennende! Kan kanskje hende at en registrerer mindre mengde hcg enn den andre? Håper på flere positive snart
Fra min side er det blenda tester 10 dpo og jeg tar meg ei pause nå. Etter 3 sa må jeg slappe av litt og trekke meg bort herifra. Jeg kommer nok tilbake etterhvert [emoji173] lykke til alle fine testetøser
Den er jeg veldig enig i. Håper selvfølgelig det klaffer for dere [emoji173][emoji173]️
Tar selv ei pause ut året om det ikke har klaffet denne gangen. Vil nyte julen uten prøvestress
Noen som ser noe? [emoji16][emoji16]
Japp, krysser og håper den blir sterkere.
Noen her som erfaring med makesure graviditetstest og at de får skygger?
Skal ikke kjøpe de testene igjen da, noe dritt med skyggerJa, skjedd meg de to siste pp'er[emoji53] Ikke gravid.
Den er jeg veldig enig i. Håper selvfølgelig det klaffer for dere [emoji173]
Rfsu tidlig selger de på butikken, den er like sensitiv som strimmelen [emoji6] håper det er babystrek!Hmmhmm!! Nei, fordi jeg har igjen av kun den typen test som ikke ble pos.. og den trenger mere hcg for å bli positiv! [emoji846]
Er det noen som har fått positiv test så tidlig som 7 dpo? Vurderer å teste i morgen[emoji56]
Jeg fikk positiv 7-8 dpo forrige gang jeg var gravidEr det noen som har fått positiv test så tidlig som 7 dpo? Vurderer å teste i morgen[emoji56]