Oss testetøser imellom

d7937360330e6391e3fae887ded4348e.heic

Det er vel bare å vente på tr. 10 dpo

Det er tiiidlig! Ikke gi opp[emoji5][emoji5]

Siden dette ikke gikk så bra, så har jeg dristet meg til å bestille en hel del el tester(90) og gtester (180)[emoji85]
Måtte gjøre noe for å gå videre[emoji57]

Siden dette ikke gikk så bra, så har jeg dristet meg til å bestille en hel del el tester(90) og gtester (180)[emoji85]

Så trist å høre[emoji22][emoji22][emoji22]

Men loord da, håper inderlig ikke du trenger såå mange tester!!![emoji173]️[emoji173]️

Så trist å høre[emoji22][emoji22][emoji22]

Men loord da, håper inderlig ikke du trenger såå mange tester!!![emoji173]️[emoji173]️
Håper jo jeg slipper det, men etter 15pp, nå to kjemiske og en MA så slo pessimismen inn for fullt.

Oj, det var mange... men blir litt billigere per test da kanskje. Imponert over din styrke [emoji8]!
Skal sutre litt i dag og være oppe å går i morgen[emoji13]
Vi gir ikke opp ennda, kjenner gleden over positiv test er heller veldig lav. Jeg skal senke skuldrene om jeg noen gang kommer til oul og alt er vel.

Dagens test, fremdeles veldig svak strek nr. 2, håper på sterkere imorgen.. Noen som vet følsomheten på CB digital med ukesindikator? Har bare en, så vil ikke "sløse" den for tidlig.. :p
Mannen forsto ikke hvorfor jeg tester når jeg vet det ennå er tidlig, "kan jo bare vente en ukes tid" foreslo han.. Hahaha.. Whaaat? :woot:

Vedlegg

• Collage 2017-11-22 08_47_36.jpg
    Collage 2017-11-22 08_47_36.jpg
    220,6 KB · Visninger: 164
Dagens test, fremdeles veldig svak strek nr. 2, håper på sterkere imorgen.. Noen som vet følsomheten på CB digital med ukesindikator? Har bare en, så vil ikke "sløse" den for tidlig.. :p
Mannen forsto ikke hvorfor jeg tester når jeg vet det ennå er tidlig, "kan jo bare vente en ukes tid" foreslo han.. Hahaha.. Whaaat? :woot:

o_O:laughing002

Hvor bestiller dere tester fra? Er det for å teste eggløsningen eller om man er gravid? Takknemlig for svar :)

Nesten positiv EL test i dag da :p 9DPO

Altså...påvirket av hu over :D så tok jeg en EL test 4 dpo - positiv?? Gjorde det for morro, men nå ble jeg litt stressa....(straffa for å teste tidlig!!!)

EL testene mine var negative 1 dpo og 2 dpo, men nå blitt sterk? Skjønner ikke noe...:(

Jeg hadde maks og smilefjes på 3 digitale enheter i helgen, og alle viste negative igjen etter 2 dager (testet hver dag).

Har jeg ikke hatt EL? Wæææ

Vedlegg

• A94EBCAD-7AE9-4AC5-9E64-6399C9526047.jpeg
    A94EBCAD-7AE9-4AC5-9E64-6399C9526047.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 162
Altså...påvirket av hu over :D så tok jeg en EL test 4 dpo - positiv?? Gjorde det for morro, men nå ble jeg litt stressa....(straffa for å teste tidlig!!!)

EL testene mine var negative 1 dpo og 2 dpo, men nå blitt sterk? Skjønner ikke noe...:(

Jeg hadde maks og smilefjes på 3 digitale enheter i helgen, og alle viste negative igjen etter 2 dager (testet hver dag).

Har jeg ikke hatt EL? Wæææ
Hmmm... har egget prøvd å slippe, men ikke klart? Og prøver igjen nå? Føler 4 DPO er litt tidlig for positiv EL test i forbindelse med graviditet.

Neei :( dette var en trist beskjed og fryktelig urettferdig. Nå syns jeg spiren skal holdr helt frem til målgang for deg.

Hmmm... har egget prøvd å slippe, men ikke klart? Og prøver igjen nå? Føler 4 DPO er litt tidlig for positiv EL test i forbindelse med graviditet.

Uff, håper ikke det :(

Det er så rart da at jeg har hatt to dager med nagtiv EL testing, og plutselig får et hopp nå. Da ville vel testene vært positive alle dagene?

Leste man kan ha utslag på el-tester uten at det betyr noe, så man vet jo aldri.

Kanskje Crinone har noe å si...jaja, jeg får se *tvi tvi* for at EL var i helgen som først antatt

Uff, håper ikke det :(

Det er så rart da at jeg har hatt to dager med nagtiv EL testing, og plutselig får et hopp nå. Da ville vel testene vært positive alle dagene?

Leste man kan ha utslag på el-tester uten at det betyr noe, så man vet jo aldri.

Kanskje Crinone har noe å si...jaja, jeg får se *tvi tvi* for at EL var i helgen som først antatt
Hva er crinone?

Hva er crinone?

Progresteron tilskudd. Jeg har kort lutealfase og har pleid å få TR på besøk etter kun 6-8 dager.

Hadde håpet på at Crinonen kunne hjelpe med lenger lutealfase slik at egget får sjanse til å feste seg.

Leser nå at for tidlig bruk at Crinone kan føre til at egget ikke slipper, noe som er merkelig siden klinikken har bedt meg om å starte fra EL dagen. Irriterende altså!

Forklarer uansett ikke positiv EL, så negativ 48 timer senere og så et hoppe nå...

jaja, den som lever får se! neste uke vet jeg om det ble klaff eller om jeg må rette meg opp til PP2! Da skal jeg ringe klinikken i forkant også, man leser jo så mye forskjellig på nettet at man blir jo tullete!

Back
Topp