Oss testetøser imellom

Ja, prøv det! Skjønner ikke men jeg har missa mange eggløsninger på at jeg har brukt morgenurin og ikke fått positive tester. Men nå har jeg funnet trikset som funker for meg. Kanskje det funker for deg også? Prøvd det før du selger den da [emoji23][emoji106]

Fryktelig frustrerende å misse eggløsning, er jo ikke akkurat slik at de kommer rykende på ei fjøl hver uke :p Ja! Det skal jeg absolutt prøve ut, takk for tips :D

Fryktelig frustrerende å misse eggløsning, er jo ikke akkurat slik at de kommer rykende på ei fjøl hver uke :p Ja! Det skal jeg absolutt prøve ut, takk for tips :D

Haha! Det er sant [emoji16] Lykke til!! [emoji4] Håper det blir spire på oss begge [emoji16][emoji122]

Jeg håper det løser seg for dere, og at du plutselig dukker opp i et terminforum et sted veldig snart. Ta en velfortjent pause. Vi kommer til å savne deg her! [emoji173]️
Takk for det. Siste test er tatt, kjøper ikke fler. Bare å vente på heksa som sikkert kommer i løpet av dagen.
Ny kjemisk/sa på vei. 13 dpo, 15 dager siden sprøyte.
21DBDE3C-DDD3-43B3-9ABE-E4A5E14E8632.jpeg

Takk for det. Siste test er tatt, kjøper ikke fler. Bare å vente på heksa som sikkert kommer i løpet av dagen.
Ny kjemisk/sa på vei. 13 dpo, 15 dager siden sprøyte.Vis vedlegget 236920

Det var en trist slutt på en spennende syklus... [emoji174][emoji26]. Håper du klarer å kravle deg opp av kjelleren om noen dager. Skjønner at du kan trenge en liten pause. Du kommer til å bli savnet hvis du forsvinner herfra! Håper å se deg tilbake om litt - aller helst i et terminforum. Stor lykkeønskeklem til deg [emoji8][emoji173]️[emoji1303]

Så trist Viprøver79.. :( Krysser fingrene for at det ordner seg for dere om ikke altfor lenge.. ❤

Noen som har erfaring med test-strips som skal leses av innen 5 min, men har svaaak strek etter det? Er det bare tull da? Tok en test imorges som ikke viste to streker etter 3 min., så da gikk jeg å spiste frokost, etter det syns jeg at jeg så to streker, men mulig alt er innbilning..:p

Ser noen andre noe?

Vedlegg

• Collage 2017-11-21 09_04_18.jpg
    Collage 2017-11-21 09_04_18.jpg
    243,1 KB · Visninger: 171
Så trist Viprøver79.. :( Krysser fingrene for at det ordner seg for dere om ikke altfor lenge.. [emoji173]

Noen som har erfaring med test-strips som skal leses av innen 5 min, men har svaaak strek etter det? Er det bare tull da? Tok en test imorges som ikke viste to streker etter 3 min., så da gikk jeg å spiste frokost, etter det syns jeg at jeg så to streker, men mulig alt er innbilning..:p

Ser noen andre noe?
Jeg ser streken. Ta en ny når du har holdt deg noen timer :)

Så trist Viprøver79.. :( Krysser fingrene for at det ordner seg for dere om ikke altfor lenge.. ❤

Ser noen andre noe?

Den testen har jeg mest tillit til. Har blitt gravid 3 ganger på den testen. Synest dei er vert pengane.
Det er tegn at der er hcg i kroppen, Følg med når streken kommer og så følger du med neste dag om den kommer tidligere. Slik vart mine og til slutt fekk ein innen 5 min.

For meg er CB ukes den som bekrefter om ein er gravid.

Så trist Viprøver79.. :( Krysser fingrene for at det ordner seg for dere om ikke altfor lenge.. [emoji173]

Ser noen andre noe?

Den var ikke så vanskelig å se egentlig[emoji6]
Bare å teste videre de neste dagene, har troa på at den der bare kommer til å bli sterkere[emoji16]
(Hadde enda svakere test enn d der første gang jeg endte opp som gravid[emoji12])

Åh, takk for hjelpen alle sammen! :happy: Skal prøve å holde meg til imorgen tidlig før jeg tar en til, og har en CB med ukesindikator på lur hvis streken kommer tydeligere frem. Følte nesten at jeg skimtet strek bare fordi jeg ville det etterhvert. Godt å vite at andre også ser det samme :Heartred Spennende!

Åh, takk for hjelpen alle sammen! :happy: Skal prøve å holde meg til imorgen tidlig før jeg tar en til, og har en CB med ukesindikator på lur hvis streken kommer tydeligere frem. Følte nesten at jeg skimtet strek bare fordi jeg ville det etterhvert. Godt å vite at andre også ser det samme :Heartred Spennende!
Lykke til i morgen! Blir spennende å se hvordan testen slår ut :)

HJEEEELP!!

Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
hjeelp[emoji85]
8976c705ee296b03d07a21b1167fa707.heic
606444b8cbb93938520c2d12fbcff4f5.heic

HJEEEELP!!

Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
hjeelp[emoji85]
8976c705ee296b03d07a21b1167fa707.heic
606444b8cbb93938520c2d12fbcff4f5.heic
det var jo en ganske tydelig strek også det da :D spennende!

Håper virkelig at alle her får to streker fort!
Fra min side er det blenda tester 10 dpo og jeg tar meg ei pause nå. Etter 3 sa må jeg slappe av litt og trekke meg bort herifra. Jeg kommer nok tilbake etterhvert [emoji173] lykke til alle fine testetøser

Back
Topp