Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK stigning fra igår Men den digitale var negativ, er nok bare litt tidlig men uansett kjipt..
Vis vedlegget 236828
Jeg vil tippe den digitale vil si gravid om et par dager med den stigningen
Selvfølgelig!Dere mer erfarne: ville dere forsøkt vanlig teststrimmel fra Babyplan i morgen tidlig, når ikm er 22..? Når jeg spør her så regner jeg med ja haha Spør egentlig bare fordi jeg er så usikker på om jeg skulle kaste bort en test på noe som kanskje ikke er gyldig enda likevel
Hehe, bestille litt billigstrips når man er testetøs er jo greit!Altså , jeg blir litt kvalm av å tenke på at jeg skal teste foe baby! Wææææh!
Muligens 1 dpo i morgen og har lyst til å teste allerede ...tiihi
Får vel vente til helgen med å kjøre VM i testing...bør bestille noen strips tenker jeg- ellers ryker hele lønna!
Den ser bittelitt sterkere ut idag ja [emoji16][emoji16]God morgen testetøser. Her er det fortsatt streker, men ikke noe jeg tar digital på. Prøve igjen i ettermiddag.Vis vedlegget 236818
Kanskje en anelse sterkere enn i går, hvis jeg legger godvilja til.
Vis vedlegget 236819 Vis vedlegget 236820
Herlig! Digital burde vel slå ut imorgen muligens?OK stigning fra igår Men den digitale var negativ, er nok bare litt tidlig men uansett kjipt..
Vis vedlegget 236828
Ikke så rart det hehe. 12 dpo, 14 dager siden sprøyta.Ser fremdeles streker ja. Nå husker jeg ikke lenger (Sorry) men hvor lenge siden sprøyta og hvor mange DPO er du nå?
Herlig! Digital burde vel slå ut imorgen muligens?
Oi, gratulerer!Vis vedlegget 236849hæ? Uredigert. .sjokk virkelig sjokk og panikk ser dere det samme som meg? Etter 1min.
Hadde avfeid denne pp helt, virkelig. Ingen symptomer ikke noe. Etter 2min ser den sånn ut. Det der er en strek?Oi, gratulerer!
Vis vedlegget 236849hæ? Uredigert. .sjokk virkelig sjokk og panikk ser dere det samme som meg? Etter 1min.
Etter 4minJa, jeg ser en halv strek der! Så spennende! Ta en annen?
Det er strek!Hadde avfeid denne pp helt, virkelig. Ingen symptomer ikke noe. Etter 2min ser den sånn ut. Det der er en strek?
Vis vedlegget 236851
Skikkelig strek, HURRAEtter 4min
Vis vedlegget 236853
Må ikke tisse, tømte ut de få dråpene jeg fikk ut nå. Shit var ikke forberedt på den[emoji23]
Etter 4min
Vis vedlegget 236853
Må ikke tisse, tømte ut de få dråpene jeg fikk ut nå. Shit var ikke forberedt på den[emoji23]
Hadde avfeid denne pp helt, virkelig. Ingen symptomer ikke noe. Etter 2min ser den sånn ut. Det der er en strek?
Vis vedlegget 236851