Oss testetøser imellom

Gratulerer alle nygravide. Victoria - jeg blir ikke lei av å se disse testene dine. Godt å se dere endelig ble gravide!

Rainbow dash - leit at dere mistet. Håper dere snart kan nå helt i mål.

Ny dag, ny svak positiv test. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, hcg burde jo vært en god del høyere idag enn for 3 dager siden? :bored: Dagens er riktignok litt lettere å se enn den jeg tok på mandag, men allikevel ikke helt klar og tydelig.. Noen med lignende opplevelser? Kan det hende at jeg bare har sen stigning på hcg? Forvirra, men håpefull :smug:

Vedlegg

• Collage 2017-11-23 07_09_09.jpg
    Collage 2017-11-23 07_09_09.jpg
    208,8 KB · Visninger: 176
Ny dag, ny svak positiv test. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, hcg burde jo vært en god del høyere idag enn for 3 dager siden? :bored: Dagens er riktignok litt lettere å se enn den jeg tok på mandag, men allikevel ikke helt klar og tydelig.. Noen med lignende opplevelser? Kan det hende at jeg bare har sen stigning på hcg? Forvirra, men håpefull :smug:
Jeg ville prøvd en annen type test - kanskje du da vil få sterkere strek?! [emoji4] Er jo veldig ulikt hvor sterkt dem viser positivt de ulike testene ut fra hva jeg har sett her på forumet [emoji106]

11 DPO og fortsatt blendahvit test :(

Ja og dårlig ut fall for meg. Jeg har ein grunn til det alderen.

Men ha det i tankane hcg og stigning er rar i starten. Ikkje gi opp.

Vi hadde sex 10, 13, 14 og 18 november. Når kan EL ha vært da? Ikke so gratulerer heeelt enda da, må nok teste mer for dette skal jo ikke være mulig?!? [emoji85][emoji12]

Nei kan nå hende det var EL rundt 10-15 NOV :) noen ganger kan den komme tidligere :)

Back
Topp