Gratulerer så masse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer Hvor mange DPO?
12 idag
Gratulerer!!
Jeg ville prøvd en annen type test - kanskje du da vil få sterkere strek?! [emoji4] Er jo veldig ulikt hvor sterkt dem viser positivt de ulike testene ut fra hva jeg har sett her på forumet [emoji106]Ny dag, ny svak positiv test. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, hcg burde jo vært en god del høyere idag enn for 3 dager siden? Dagens er riktignok litt lettere å se enn den jeg tok på mandag, men allikevel ikke helt klar og tydelig.. Noen med lignende opplevelser? Kan det hende at jeg bare har sen stigning på hcg? Forvirra, men håpefull 
Ny dag, ny svak positiv test. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, hcg burde jo vært en god del høyere idag enn for 3 dager siden? Dagens er riktignok litt lettere å se enn den jeg tok på mandag, men allikevel ikke helt klar og tydelig.. Noen med lignende opplevelser? Kan det hende at jeg bare har sen stigning på hcg? Forvirra, men håpefull 
Jeg skjønner ingen verdens ting. Jeg hadde mensen sist 5 november, forventet eggløsning 17 nov. Og denne fikk jeg i dag?? Det skal jo ikle være mulig..
Gratulerer!! Sikkert litt hyggelig feilberegning bareJeg skjønner ingen verdens ting. Jeg hadde mensen sist 5 november, forventet eggløsning 17 nov. Og denne fikk jeg i dag?? Det skal jo ikle være mulig..
Gratulerer kan se ut til at EL var litt tidligere ja
Gratulerer!! Sikkert litt hyggelig feilberegning bare
Kanskje det ikke var mensen 5.november? Hvordan har syklusene dine vært de andre mnd da? Hadde du eggløsning rundt CD 10/11 (13. og 14. nov) så kan du jo være ca 9 DPO i dag og tester tidlig positivt!Hvor har jeg regnet feil da? [emoji12] vi hadde sex 10, 13, 14 og 18 nov.
Vi hadde sex 10, 13, 14 og 18 november. Når kan EL ha vært da? Ikke so gratulerer heeelt enda da, må nok teste mer for dette skal jo ikke være mulig?!? [emoji85][emoji12]
Ser jo en strek Men litt rar farge ja!
Hva er galt med denne? [emoji15]
Ser litt smal ut. Har du flere?
Hva er galt med denne? [emoji15]