Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tatt samtidig eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det ikke var mensen 5.november? Hvordan har syklusene dine vært de andre mnd da? Hadde du eggløsning rundt CD 10/11 (13. og 14. nov) så kan du jo være ca 9 DPO i dag og tester tidlig positivt!
Æsj det var en tøysestrek ja... fader
Så kjedelig :/ kanskje min også bare er tøysestrek da, for den ene der var jo skikkelig tydelig
Litt varierende syklus, korteste syklusen jeg har hatt var på 24 dager og lengste 29. Men mensen kom 5 november, det er jeg helt sikker på, har ført logg i flere år [emoji12] trodde ikke at eggløsning kunne komme så tidlig som CD 10/11, mensen var jo nesten akkurat ferdig da[emoji85] mensen varte i 5-6 dager
Legen regner vel fra mens og 28 dager syklus uansett tror jeg, så du kan jo ha det som et utgangspunkt frem til UL! Evt ta en TUL og sjekke! I så fall er du 2+4 og har termin 15.aug! Veldig feil akkurat nå men[emoji12][emoji12] 4 dpo er jo litt tidlig[emoji12] men gratulerer uansett[emoji173]️
Hehe, tør ikke si takk enda [emoji85] redd det er noe feil med testen iom at det er så fryktelig tidlig, så tester på nytt i morgen. Har ikke flere av de strimlene igjen så blir en RFSU fra butikken [emoji4]
Ny dag, ny svak positiv test. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, hcg burde jo vært en god del høyere idag enn for 3 dager siden? Dagens er riktignok litt lettere å se enn den jeg tok på mandag, men allikevel ikke helt klar og tydelig.. Noen med lignende opplevelser? Kan det hende at jeg bare har sen stigning på hcg? Forvirra, men håpefull 
Hvor har jeg regnet feil da? [emoji12] vi hadde sex 10, 13, 14 og 18 nov.
Æsj det var en tøysestrek ja... fader
Er det 10 mlu dei blå. Er det det så har jeg fått masse tulle streker på dei.
Jepp. 10mlu, fra tostreker
Den har lurt meg mang ein gang.
Blir ikkje kjøpt av meg lenger, blir jo så skuffa når det er tullestrek.
Enig! Hvor kjøper du fra nå?
Så gøøy!! Jeg drister meg til å si Gratulerer!!!!
Måtte prøve meg på en av testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Ble en del tydeligere strek da [emoji41]
Måtte prøve meg på en av testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Ble en del tydeligere strek da [emoji41]