lusemus 71
Forumet er livet
Så bra, Lusemus!
Da er det fremdeles håp vet du!
Det er håp, la det egget komme som vil bli til noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, Lusemus!
Da er det fremdeles håp vet du!
Billig-tester.no har 50% på testene sine [emoji106]
Prøvde og handle men får full pris.
Du må bruk rabattkoden BF7 [emoji106]
Måtte prøve meg på en av testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Ble en del tydeligere strek da [emoji41]
Gratulerer, og så når du egentlig ikke skulle
Skikkelig typisk... [emoji51][emoji56] Får bare håpe det går bra og prøve gjøre det beste ut av situasjonen. [emoji1303]
Måtte prøve meg på en av testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Ble en del tydeligere strek da [emoji41]
Jippiii[emoji173]️ babystrek!!
Steike! Gratulerer så mye!! [emoji173]️[emoji173]️
1000 takk! [emoji7] Veldig overraskende og skummelt. Blir nervepirrende dager og uker fremover... [emoji51]
Synes det er bra å holde seg helt til 7dpo. Jeg begynte på 5 [emoji56][emoji85]. Det er helt magisk når omslaget kommer, bare vent og se [emoji1303]
Jeg har altså «syndet» og tatt en test nå på ettermiddagen. Tidligtest fra RFSU med 10 ml/u. Er 10 dpo.
Tror ikke jeg er gravid[emoji17]
Jeg svarer meg selv igjen[emoji13] Noen som har sett en slik rar strek før? Er det dette som er den beryktede skyggestreken?? Den har jo ikke farge...
Enig at det var en rar strek. Den ser litt «magisk» ut på bildet. Strek er uansett spennende. Ville tatt en ny test før jeg lot jubelen stå helt i taket...
Tusen takk! Det er langt fra jubel her, jeg er langt nede... det ser ikke ut som noen strek hvis jeg holder den i en ammen vinkel- jeg tror bare jeg har fått med området der streken skulle ha vært.
RFSU test tidlig- har du prøvd den før??