Oss testetøser imellom

ff3588d3001d7e3316d320c721de0bde.jpg
2cb662855b5922bf02c653a5e98f7cb5.jpg

Måtte prøve meg på en av testene som ikke går ut på dato i desember 2017. Ble en del tydeligere strek da [emoji41]

Gratulerer, og så når du egentlig ikke skulle

Last edited:
a7d25d8c9b313de2e9c4a0dbf2b36629.jpg

Jeg har altså «syndet» og tatt en test nå på ettermiddagen. Tidligtest fra RFSU med 10 ml/u. Er 10 dpo.

Tror ikke jeg er gravid[emoji17]

Jeg svarer meg selv igjen[emoji13] Noen som har sett en slik rar strek før? Er det dette som er den beryktede skyggestreken?? Den har jo ikke farge...

Jeg svarer meg selv igjen[emoji13] Noen som har sett en slik rar strek før? Er det dette som er den beryktede skyggestreken?? Den har jo ikke farge...

Enig at det var en rar strek. Den ser litt «magisk» ut på bildet. Strek er uansett spennende. Ville tatt en ny test før jeg lot jubelen stå helt i taket...

Enig at det var en rar strek. Den ser litt «magisk» ut på bildet. Strek er uansett spennende. Ville tatt en ny test før jeg lot jubelen stå helt i taket...

Tusen takk! Det er langt fra jubel her, jeg er langt nede... det ser ikke ut som noen strek hvis jeg holder den i en ammen vinkel- jeg tror bare jeg har fått med området der streken skulle ha vært.
RFSU test tidlig- har du prøvd den før??

Tusen takk! Det er langt fra jubel her, jeg er langt nede... det ser ikke ut som noen strek hvis jeg holder den i en ammen vinkel- jeg tror bare jeg har fått med området der streken skulle ha vært.
RFSU test tidlig- har du prøvd den før??

Nei, den har jeg aldri prøvd. Har kun sånne strimler. Tidligere har jeg brukt clearblue med kryss, eller digital. Men da har jeg testet 3-7 dager etter ikm og har ikke hatt behov for skyggetyding akkurat [emoji12]. Litt strek, om enn rar, er da uansett mer spennende enn ingen strek. Test mer [emoji1303]

Back
Topp