For en sterk strek 11 dpo[emoji7][emoji7][emoji173]️
Hehehe... jeg er kjent for å lage hinsides mye hcg i de andre graviditetene. Ser ikke ut til at dette blir noe unntak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en sterk strek 11 dpo[emoji7][emoji7][emoji173]️
2 timer er for lite. Bør være helst minst 4 så tidlig.8 dpo på kveldsurin! Holdt meg 2 timer, men ser desverre ingenting [emoji20]
Ååhh herlighet for en fin strek... den der slår tvert ut på digitalt.. æ e ikke i tvil kjempe stort gratulere [emoji173][emoji171]
Jeg tester og tester [emoji56]. Ingen tvil lenger nå... 11 dpo i dag. Tenkte å prøve en digital på tirsdag/onsdag som er ikm. [emoji173]️
Hehehe... jeg er kjent for å lage hinsides mye hcg i de andre graviditetene. Ser ikke ut til at dette blir noe unntak
Jeg tester og tester [emoji56]. Ingen tvil lenger nå... 11 dpo i dag. Tenkte å prøve en digital på tirsdag/onsdag som er ikm. [emoji173]️
Åååh sånn strek vil jeg og ha denne uka!
Ååhh herlighet for en fin strek... den der slår tvert ut på digitalt.. æ e ikke i tvil kjempe stort gratulere [emoji173][emoji171]
Ser det[emoji23] kan jo fort hoppe rett på 2-3 uker på digital med den streken der! Og spesielt om noen dager[emoji12]
Det er helt fantastisk
Åååh sånn strek vil jeg og ha denne uka!
Jeg hyyyyyler!! Wooohoooo!! Hipp hurra! Nå SKAL den bli sittende!
Jeg håååååper! [emoji7] Skal spørre endo i morgen om det er noen sjanse for akkurat det... [emoji33] Enn så lenge nyter jeg hver dag med to streker og ingen kvalme... [emoji1303]
Jeg håååååper! [emoji7] Skal spørre endo i morgen om det er noen sjanse for akkurat det... [emoji33] Enn så lenge nyter jeg hver dag med to streker og ingen kvalme... [emoji1303]
Er det stoffskifte du har problemer med ? Herregud de strekene dine er jo bare helt fantastiske [emoji1316][emoji1316]
Positiv EL test? Tatt nå i ettermiddag. Den øverste er vel kanskje i gråsonen, test fra ebay, onestep Vis vedlegget 237330
Steike før nå nydelige testa du har! Du bi uten tvil å få gravid 2-3 på tirsdag [emoji173]️ tror du produserer bra me HCG [emoji106]
Takker! Godt fornøyd med fremgangen gjennom helgen. [emoji1303] pleier å produsere enorme mengder hcg. Ser ut som om kroppen ikke har glemt gamle kunster [emoji41]