Oss testetøser imellom

8 dpo på kveldsurin! Holdt meg 2 timer, men ser desverre ingenting [emoji20]
4791175589d04cefd52ac087c1746d6b.jpg
2 timer er for lite. Bør være helst minst 4 så tidlig.

Hehehe... jeg er kjent for å lage hinsides mye hcg i de andre graviditetene. Ser ikke ut til at dette blir noe unntak

Ser det[emoji23] kan jo fort hoppe rett på 2-3 uker på digital med den streken der! Og spesielt om noen dager[emoji12]

ab742e8e3a95546c4a5ff5a06c76b40e.jpg

Jeg tester og tester [emoji56]. Ingen tvil lenger nå... 11 dpo i dag. Tenkte å prøve en digital på tirsdag/onsdag som er ikm. [emoji173]️
Åååh sånn strek vil jeg og ha denne uka!

Jeg tester og tester [emoji56]. Ingen tvil lenger nå... 11 dpo i dag. Tenkte å prøve en digital på tirsdag/onsdag som er ikm. [emoji173]️

Jeg hyyyyyler!! Wooohoooo!! Hipp hurra! Nå SKAL den bli sittende!

Ser det[emoji23] kan jo fort hoppe rett på 2-3 uker på digital med den streken der! Og spesielt om noen dager[emoji12]

Hehehe... Joda, sist fikk jeg 3+ 3 dager etter ikm. Tallet spiller liten rolle. Jeg vet jo akkurat hvor langt jeg er på vei [emoji41]

Jeg hyyyyyler!! Wooohoooo!! Hipp hurra! Nå SKAL den bli sittende!

Jeg håååååper! [emoji7] Skal spørre endo i morgen om det er noen sjanse for akkurat det... [emoji33] Enn så lenge nyter jeg hver dag med to streker og ingen kvalme... [emoji1303]

Jeg håååååper! [emoji7] Skal spørre endo i morgen om det er noen sjanse for akkurat det... [emoji33] Enn så lenge nyter jeg hver dag med to streker og ingen kvalme... [emoji1303]

Er det stoffskifte du har problemer med ? Herregud de strekene dine er jo bare helt fantastiske [emoji1316][emoji1316]

Ja! Nyyyt det :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue

Er det stoffskifte du har problemer med ? Herregud de strekene dine er jo bare helt fantastiske [emoji1316][emoji1316]

Takker! [emoji7] Jeg har lavt stoffskifte som pleier å gå bananas i svangerskap, men det har gått fint to av tre ganger med iv thyroxin. Det nye nå er at jeg har fått påvist kortisolmangel/binyrebarksvikt etter jeg mistet i sommer. Holder på med siste del av utredningen nå og skal i løpet sv uke 49 gjennomføre MR av hypofyse og to stresstester som egentlig ikke skal utføres på gravide. Litt småstresset nå kan du si... Håååper å komme helt i mål denne gangen [emoji1303]

Steike før nå nydelige testa du har! Du bi uten tvil å få gravid 2-3 på tirsdag [emoji173]️ tror du produserer bra me HCG [emoji106]

Takker! Godt fornøyd med fremgangen gjennom helgen. [emoji1303] pleier å produsere enorme mengder hcg. Ser ut som om kroppen ikke har glemt gamle kunster [emoji41]

Hehe nei det er tydelig ;) men kjekt det, da er det ikke noe tvil om at man er gravid i alle fall [emoji106]

Back
Topp