Oss testetøser imellom

De vet jeg ikke helt hva du kan bruke til når du har fått positiv test - ekstrainntekt kanskje?
Eller teste etter el etter graviditet for å unngå en til? Prevensjon[emoji23]

Tror ikke det er så mye vits å teste med den nederste lenger :p 4+3 idag :)

6135C568-4BFD-46A3-8806-3E02E675EFB5.jpeg

hvordan går det med dine tester krølle...? :D

6f4fd7dec01c6c9536cf7f03098f1413.jpg

12 dpo. Tidligtestene (hvertfall de som går ut på dato straks), virker å ha nådd max nå, så jeg dristet meg til avansement til 25 mIU/ml test fra clearblue som jeg hadde liggende fra 2-pakningen jeg kjøpte til forrige graviditet (da jeg kun testet med den éne testen [emoji13]). Var litt redd for skyggestrek, men den bekymringen kunne jeg spart meg [emoji23] Teststreken kom frem før kontrollstreken! Har kjøpt ikke mindre enn to digitale tester i dag. Skal sprettes i morgen eller onsdag (ikm). [emoji7]

Last edited:

Tidligtestene (hvertfall de som går ut på dato straks), virker å ha nådd max nå, så jeg dristet meg til avansement til 25 mIU/ml test fra clearblue som jeg hadde liggende fra 2-pakningen jeg kjøpte til forrige graviditet (da jeg kun testet med den éne testen [emoji13]). Var litt redd for skyggestrek, men den bekymringen kunne jeg spart meg [emoji23] Teststreken kom frem før kontrollstreken! Har kjøpt ikke mindre enn to digitale tester i dag. Skal sprettes i morgen eller onsdag (ikm). [emoji7]
Imponerende hcg produksjon[emoji28] [emoji4] [emoji7] [emoji173]

12 dpo. Tidligtestene (hvertfall de som går ut på dato straks), virker å ha nådd max nå, så jeg dristet meg til avansement til 25 mIU/ml test fra clearblue som jeg hadde liggende fra 2-pakningen jeg kjøpte til forrige graviditet (da jeg kun testet med den éne testen [emoji13]). Var litt redd for skyggestrek, men den bekymringen kunne jeg spart meg [emoji23] Teststreken kom frem før kontrollstreken! Har kjøpt ikke mindre enn to digitale tester i dag. Skal sprettes i morgen eller onsdag (ikm). [emoji7]
åååå herregud :D så happy for deg :D har du ringt sykehuset? :P

Sånn ser snart skuffen min ut også, hvilke tester er dette?
To streker, mens jeg venter på tester fra billigetester også[emoji28]
Sånn går det når prøvingen drøyer.[emoji57]

åååå herregud :D så happy for deg :D har du ringt sykehuset? :P

Jeg feiget ut og endte opp med å sende melding dit i stedet. Håper på svar i løpet av noen dager [emoji85]. Gruer meg som en hund til tilbakemeldingen. Ser for meg plenumsdiskusjonen over den håpløse ulydige pasienten som ikke klarte å krysse beina [emoji23]. Må smyge meg inn og gjemme meg i en krok på neste kontroll [emoji849]

Jeg feiget ut og endte opp med å sende melding dit i stedet. Håper på svar i løpet av noen dager [emoji85]. Gruer meg som en hund til tilbakemeldingen. Ser for meg plenumsdiskusjonen over den håpløse ulydige pasienten som ikke klarte å krysse beina [emoji23]. Må smyge meg inn og gjemme meg i en krok på neste kontroll [emoji849]

De kan jo ikke bli sinte på en gravid kvinne:p
Tenk alle hormoner som raser rundt i kroppen... de kan ikke risikere en hysterisk nygravid med grine-anfall, så de er sikkert greie:D tror du ikke det?

Vis vedlegget 237372
Da er jeg klar for mange nye runder og slippe å bekymre meg for å gå tom for tester på en stund. Så får vi håpe jeg får bruk for bare noen få[emoji6] [emoji87] [emoji4] [emoji28]
Venter mere tester i posten kom jeg på[emoji23] [emoji85]

Se der ja! Da har jeg en unnskyldning også til å shoppe fler tester hvis det ikke klaffer denne runden! :joyful:
Man må jo holde tritt med resten av damene her inne :p

De kan jo ikke bli sinte på en gravid kvinne:p
Tenk alle hormoner som raser rundt i kroppen... de kan ikke risikere en hysterisk nygravid med grine-anfall, så de er sikkert greie:D tror du ikke det?

[emoji23] Sånn har jeg ikke tenkt på det. Kanskje du har rett [emoji7]. Får prøve å slappe litt av og tenke at de sikkert (forhåpentligvis) vil mitt beste uansett...

det går nok veldig fint :)

Hihi[emoji28]
Det går nok fint gjort er gjort og pult er pult[emoji23]

Se der ja! Da har jeg en unnskyldning også til å shoppe fler tester hvis det ikke klaffer denne runden! :joyful:
Man må jo holde tritt med resten av damene her inne :p
Shop i vei om du kan, og om vi får full klaff ka vi jo bare glede noen andre[emoji4] [emoji106]

019189bd2e8d333c3a1d72f808df39fa.jpg
247871522c36bcaf2580c78a04e2023e.jpg

Ser noe på negativ bilde, men ingenting på original bilde. Går nok mot en ny pp.

Back
Topp