Hehehe[emoji87] [emoji106] Håper jo så[emoji4]
Den posen er el tester, så nok av de også[emoji28]
De vet jeg ikke helt hva du kan bruke til når du har fått positiv test - ekstrainntekt kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe[emoji87] [emoji106] Håper jo så[emoji4]
Den posen er el tester, så nok av de også[emoji28]
Eller teste etter el etter graviditet for å unngå en til? Prevensjon[emoji23]De vet jeg ikke helt hva du kan bruke til når du har fått positiv test - ekstrainntekt kanskje?
Eller teste etter el etter graviditet for å unngå en til? Prevensjon[emoji23]
hvordan går det med dine tester krølle...?Også en mulighet... [emoji7]
hvordan går det med dine tester krølle...?
Imponerende hcg produksjon[emoji28] [emoji4] [emoji7] [emoji173]
Tidligtestene (hvertfall de som går ut på dato straks), virker å ha nådd max nå, så jeg dristet meg til avansement til 25 mIU/ml test fra clearblue som jeg hadde liggende fra 2-pakningen jeg kjøpte til forrige graviditet (da jeg kun testet med den éne testen [emoji13]). Var litt redd for skyggestrek, men den bekymringen kunne jeg spart meg [emoji23] Teststreken kom frem før kontrollstreken! Har kjøpt ikke mindre enn to digitale tester i dag. Skal sprettes i morgen eller onsdag (ikm). [emoji7]
Imponerende hcg produksjon[emoji28] [emoji4] [emoji7] [emoji173]
åååå herregud så happy for deg har du ringt sykehuset?
12 dpo. Tidligtestene (hvertfall de som går ut på dato straks), virker å ha nådd max nå, så jeg dristet meg til avansement til 25 mIU/ml test fra clearblue som jeg hadde liggende fra 2-pakningen jeg kjøpte til forrige graviditet (da jeg kun testet med den éne testen [emoji13]). Var litt redd for skyggestrek, men den bekymringen kunne jeg spart meg [emoji23] Teststreken kom frem før kontrollstreken! Har kjøpt ikke mindre enn to digitale tester i dag. Skal sprettes i morgen eller onsdag (ikm). [emoji7]
Sånn ser snart skuffen min ut også, hvilke tester er dette?Vis vedlegget 237372
Da er jeg klar for mange nye runder og slippe å bekymre meg for å gå tom for tester på en stund. Så får vi håpe jeg får bruk for bare noen få[emoji6] [emoji87] [emoji4] [emoji28]
Venter mere tester i posten kom jeg på[emoji23] [emoji85]
To streker, mens jeg venter på tester fra billigetester også[emoji28]Sånn ser snart skuffen min ut også, hvilke tester er dette?
åååå herregud så happy for deg har du ringt sykehuset?
Jeg feiget ut og endte opp med å sende melding dit i stedet. Håper på svar i løpet av noen dager [emoji85]. Gruer meg som en hund til tilbakemeldingen. Ser for meg plenumsdiskusjonen over den håpløse ulydige pasienten som ikke klarte å krysse beina [emoji23]. Må smyge meg inn og gjemme meg i en krok på neste kontroll [emoji849]
Vis vedlegget 237372
Da er jeg klar for mange nye runder og slippe å bekymre meg for å gå tom for tester på en stund. Så får vi håpe jeg får bruk for bare noen få[emoji6] [emoji87] [emoji4] [emoji28]
Venter mere tester i posten kom jeg på[emoji23] [emoji85]
De kan jo ikke bli sinte på en gravid kvinne
Tenk alle hormoner som raser rundt i kroppen... de kan ikke risikere en hysterisk nygravid med grine-anfall, så de er sikkert greie tror du ikke det?
det går nok veldig fintJeg feiget ut og endte opp med å sende melding dit i stedet. Håper på svar i løpet av noen dager [emoji85]. Gruer meg som en hund til tilbakemeldingen. Ser for meg plenumsdiskusjonen over den håpløse ulydige pasienten som ikke klarte å krysse beina [emoji23]. Må smyge meg inn og gjemme meg i en krok på neste kontroll [emoji849]
det går nok veldig fint
Hihi[emoji28]Jeg feiget ut og endte opp med å sende melding dit i stedet. Håper på svar i løpet av noen dager [emoji85]. Gruer meg som en hund til tilbakemeldingen. Ser for meg plenumsdiskusjonen over den håpløse ulydige pasienten som ikke klarte å krysse beina [emoji23]. Må smyge meg inn og gjemme meg i en krok på neste kontroll [emoji849]
Shop i vei om du kan, og om vi får full klaff ka vi jo bare glede noen andre[emoji4] [emoji106]Se der ja! Da har jeg en unnskyldning også til å shoppe fler tester hvis det ikke klaffer denne runden!
Man må jo holde tritt med resten av damene her inne