Æsj, jeg bestilte på fredag også. Ikke sikkert de rakk å få ut alle bestillingene?Ææ!! Testene kom ikke i posten idag som jeg trodde. Bestilte jo på fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, jeg bestilte på fredag også. Ikke sikkert de rakk å få ut alle bestillingene?Ææ!! Testene kom ikke i posten idag som jeg trodde. Bestilte jo på fredag
Fantastisk
Juhuuu! Nå har jeg det skriftlig [emoji7] 13dpo i dag. Ikm i morgen...
Black friday på fredag, er visst passe kaos på posten før tida [emoji23]Ææ!! Testene kom ikke i posten idag som jeg trodde. Bestilte jo på fredag
Det tenkte jeg ikke påBlack friday på fredag, er visst passe kaos på posten før tida [emoji23]
Jeg bestilte fredag og kom i Posten i dag.Det tenkte jeg ikke på
Jeg sjekket ut og jeg bestilte visst på lørdagJeg bestilte fredag og kom i Posten i dag.
Venter på tester i posten. Skal uansett teste på fredag, for da skal jeg på julebord
[emoji7][emoji173]
Har ingen erfaring med det selv, men googlet det og for mange har det stemt at de har vært gravide selv om testen hadde gått ut på dato. Masse lykke til med videre testing!Spurt i ikm uke 48 og, men er desperat etter erfaringer på utgåtte tester, hehe Denne testen gikk ut i april, kan den bli falsk positiv?? Ser en strek her, mn tørr ikke håpe og er jooo så lenge til i morgen kveld da jeg kan ta ny test (har ikke flere)
Takk for d Prøvde å google selv, så leste det samme, men tørr ikke håpe før jeg "hører" noen med samme erfaring får vel bare krysse fingrene og smøre meg med tålmodighet! Takk for svarHar ingen erfaring med det selv, men googlet det og for mange har det stemt at de har vært gravide selv om testen hadde gått ut på dato. Masse lykke til med videre testing!
Spurt i ikm uke 48 og, men er desperat etter erfaringer på utgåtte tester, hehe Denne testen gikk ut i april, kan den bli falsk positiv?? Ser en strek her, mn tørr ikke håpe og er jooo så lenge til i morgen kveld da jeg kan ta ny test (har ikke flere)
Hååper virkeliig det!! Ser jo streken nokså godt, og hadde blenda på søndag såå kan jo vertfall tørre å håpe litt på at pp4 er mitt lykketall også men bare litt.. Blir en lang dag på jobb i morgen, heheJeg vet egentlig ikke, men jeg har brukt mange tester nå som går ut på dato i des-17. Min erfaring med dem er at fargestoffet er dårligere enn på de «nye» testene, altså at det er vanskeligere å se streken enn vanlig. Så vil egentlig ikke tro at falsk positiv er noe problem. Kanskje heller at streken vil være mye tydeligere på en test som ikke har gått ut på dato [emoji1303] Lykke til [emoji173]️
Hååper virkeliig det!! Ser jo streken nokså godt, og hadde blenda på søndag såå kan jo vertfall tørre å håpe litt på at pp4 er mitt lykketall også men bare litt.. Blir en lang dag på jobb i morgen, hehe
Håper du ikke kan drikke