Oss testetøser imellom

Hei testtøser :happy: Hiver meg på denne gruppen, hadde El i går, så gleder meg skikkelig til testing neste uke!! Hvis jeg greier å holde meg så lenge :smiley-angelic002:taunt014 Jeg har også PCOS, så min første el som jeg vet om. Så dette er spennende for oss, å se om det klaffer på første ordentlige forsøk (prøvd i 1 år uten å vite om pcos). Bruker Letrozol og metformin. Håpe d har hjulpet oss på veien. Sååå kjekt å se alle di posetive testene deres :Heartred:love7

Det blir ein flott julegave denna mnd da :excited001

b367dc7af7b17b4433debccfc835dc59.jpg

Juhuuu! Nå har jeg det skriftlig [emoji7] 13dpo i dag. Ikm i morgen...

WOW SÅ HELDIG :happy093:love7

Hei testtøser :happy: Hiver meg på denne gruppen, hadde El i går, så gleder meg skikkelig til testing neste uke!! Hvis jeg greier å holde meg så lenge :smiley-angelic002:taunt014 Jeg har også PCOS, så min første el som jeg vet om. Så dette er spennende for oss, å se om det klaffer på første ordentlige forsøk (prøvd i 1 år uten å vite om pcos). Bruker Letrozol og metformin. Håpe d har hjulpet oss på veien. Sååå kjekt å se alle di posetive testene deres [emoji813]red:love7
Velkommen så masse [emoji173]

Er det noen som har fått svak svak svak strek og når testen er helt tørr så ser du ikke streken lenger? Redd det er skygge bare :p

Er det noen som har fått svak svak svak strek og når testen er helt tørr så ser du ikke streken lenger? Redd det er skygge bare :p

Ja. Min erfaring er at om det dukker opp en strek som gradvis forsvinner så er det skyggestrek.

Æsj assa :( det svaret håpet jeg ikke på :p

Men, er jo ikke sikkert at det gjelder deg og din strek? Kan jo være reell strek som blir sterkere etterhvert. Jeg hadde ikke el en gang når jeg fikk opp strek så der var det liksom null sjans... jeg så faktisk nettopp på den testen du la ut og jeg ser jo en strek! Håper for deg

Men, er jo ikke sikkert at det gjelder deg og din strek? Kan jo være reell strek som blir sterkere etterhvert. Jeg hadde ikke el en gang når jeg fikk opp strek så der var det liksom null sjans... jeg så faktisk nettopp på den testen du la ut og jeg ser jo en strek! Håper for deg
Takk :D jeg håper så fælt :p

6a204f85420c8c44eba4a11b3c01383c.jpg

Klar for å starte testing på fredag! Kun 7 dpo på fredag, men skal på julebord og vil derfor teste først :) Så begynner testinga skikkelig på mandag om den et negativ før helga [emoji28]

Også klar for ny runde om det ikke gikk denne gangen [emoji29]

Kun 6 dpo, men kjedelig uansett [emoji85]
4c66b6ed965ba22c31f654397facffec.jpg
90840ad1095c9a66da531a1f8ef02217.jpg

6a204f85420c8c44eba4a11b3c01383c.jpg

Klar for å starte testing på fredag! Kun 7 dpo på fredag, men skal på julebord og vil derfor teste først :) Så begynner testinga skikkelig på mandag om den et negativ før helga [emoji28]

Også klar for ny runde om det ikke gikk denne gangen [emoji29]
Herlig! [emoji173] godt det bare ikke er meg som er testetøs

Back
Topp