Amandaa11
Forumet er livet
[emoji173][emoji173][emoji173]Testetøs [emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji173][emoji173][emoji173]Testetøs [emoji173]️[emoji173]️
Ser streken godt! Håper det er babystrekSå var testetøsen i gang igjen!
Usikker på om dette er skyggestrek eller ikke.. Hva tror dere? Vet ikke om babyplan sine tester pleier å gi slike skyggestreker?
Vis vedlegget 237590
Så var testetøsen i gang igjen!
Usikker på om dette er skyggestrek eller ikke.. Hva tror dere? Vet ikke om babyplan sine tester pleier å gi slike skyggestreker?
Vis vedlegget 237590
Negativ denne?? Jeg kan skimte en svak skyggestrek, men er nok innbilning...
Ja men for tidlig for to flotte streker enda Så dette er forhåpentligvis en start på det!!Detta blir meir en skugge. Det skal bli 2 flotte streker.
Ja men for tidlig for to flotte streker enda Så dette er forhåpentligvis en start på det!!
Ja satte Ovitrelle for 10 dager siden. Men testene har vært stabile i 1,5 døgn nå (etter litt sterkere kvelden 6 dpo), så håper det er fordi Ovitrellen går ut av kroppen, men at den naturlige hcg-produksjonen er begynt å komme i gang samtidig (og at det er derfor de er så stabile nå)Har du fått hcg tilført kroppen ?
Vis vedlegget 237590
Negativ denne?? Jeg kan skimte en svak skyggestrek, men er nok innbilning...
Vis vedlegget 237590
Ja satte Ovitrelle for 10 dager siden. Men testene har vært stabile i 1,5 døgn nå (etter litt sterkere kvelden 6 dpo), så håper det er fordi Ovitrellen går ut av kroppen, men at den naturlige hcg-produksjonen er begynt å komme i gang samtidig (og at det er derfor de er så stabile nå)
De samme symptomene har komt de samme dagene som når jeg ble gravid for et par månder siden, så har en liten godfølelse da.
Hva tenker dere? jeg får strekene aldri godt frem på bildet. Hvordan får dere det til? har tydeligere streker bare ?
kanskje bedre her?Strekene har en tendens til å forsvinne under fotografering i starten. Det blir lettere etter hvert!! [emoji1303] Ser en svak strek i hvertfall på de tre mot høyre... [emoji7]
kanskje bedre her?
Måtte ta en ny i kveld, og den er sterkere Tok to av samme type for sikkerhetsskyld, og de viste det samme.
Vis vedlegget 237609