Oss testetøser imellom

Så var testetøsen i gang igjen!:hilarious:
Usikker på om dette er skyggestrek eller ikke.. Hva tror dere?:) Vet ikke om babyplan sine tester pleier å gi slike skyggestreker?

Snapchat-649437996.jpg

Negativ denne?? Jeg kan skimte en svak skyggestrek, men er nok innbilning...

Vedlegg

• 20171130_142936.jpg
    20171130_142936.jpg
    984,4 KB · Visninger: 162
Har du fått hcg tilført kroppen ?
Ja satte Ovitrelle for 10 dager siden. Men testene har vært stabile i 1,5 døgn nå (etter litt sterkere kvelden 6 dpo), så håper det er fordi Ovitrellen går ut av kroppen, men at den naturlige hcg-produksjonen er begynt å komme i gang samtidig (og at det er derfor de er så stabile nå):)
De samme symptomene har komt de samme dagene som når jeg ble gravid for et par månder siden, så har en liten godfølelse da.

Så var testetøsen i gang igjen!:hilarious:
Usikker på om dette er skyggestrek eller ikke.. Hva tror dere?:) Vet ikke om babyplan sine tester pleier å gi slike skyggestreker?

Vis vedlegget 237590

Oj, se der a[emoji16][emoji16] ser den! Håååper den blir sterkere[emoji173]️

Ja satte Ovitrelle for 10 dager siden. Men testene har vært stabile i 1,5 døgn nå (etter litt sterkere kvelden 6 dpo), så håper det er fordi Ovitrellen går ut av kroppen, men at den naturlige hcg-produksjonen er begynt å komme i gang samtidig (og at det er derfor de er så stabile nå):)
De samme symptomene har komt de samme dagene som når jeg ble gravid for et par månder siden, så har en liten godfølelse da.

Godt du har godfølelse den kan stemme.

Hva tenker dere? jeg får strekene aldri godt frem på bildet. Hvordan får dere det til? har tydeligere streker bare :P ?

Vedlegg

• 30.11.jpg
    30.11.jpg
    93,8 KB · Visninger: 194
Hva tenker dere? jeg får strekene aldri godt frem på bildet. Hvordan får dere det til? har tydeligere streker bare :P ?

Strekene har en tendens til å forsvinne under fotografering i starten. Det blir lettere etter hvert!! [emoji1303] Ser en svak strek i hvertfall på de tre mot høyre... [emoji7]

Hva da, 2 dpo? Er sikker på at eg ble passe forstoppa over natta til 1dpo... må jo være noen seriøse tilfeldigheter? Kanskje alle klementiner som plutselig har inntatt kostholdet?[emoji23][emoji56]

Måtte ta en ny i kveld, og den er sterkere:D Tok to av samme type for sikkerhetsskyld, og de viste det samme.

Snapchat-7022360.jpg

Back
Topp