Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen
Gratulerer[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen
Stigning til morgenen i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang? Den blå har også begynt å få svak strek i dag
Vis vedlegget 237664 Vis vedlegget 237663
Gravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO
Vis vedlegget 237745
Gratulerer så masseGravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO
Vis vedlegget 237745
GratulererGravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO
Vis vedlegget 237745
Vis vedlegget 237745
Vis vedlegget 237745
Vis vedlegget 237745
Så herlig [emoji173]Gravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO[emoji813]red[emoji813]red
Vis vedlegget 237745
Dere testetøser!!! Jeg har ik peil på når eggløsning var. Eller sånn ca. Er alt for tidlig å teste egentlig tror eg. Men 2 dager nå har det komt en veldig svak strek på strimlene når jeg har sett på de etter 1 time. )vet det er langt utenfor tidsfristen). Men andre som får det? Eller er d håp om at de blir positiv etterhvert innen fristen? er som sagt veeeldig tidlig med testingen. Typ 6-7 dpo
Ja. Vet. Men tenkte da mest på de testene at det faktisk kommer en strek når de er tørket eller er det vanlig? Synes å huske at det var slik sist. 3 dager på rad. Så venter jeg 3 dager og da ble den positiv innen fristen. Men synes det er for godt til å være sant denne gangen har ikke flere tester heller. Så må vente på postmannen. Tidligst tirsdag da lenge å vente6-7 dpo er veldig tidlig, du kan absolutt bli positivt fremover
For noen tar det til noen dager etter IKM før testen blir positiv.
Vent til i morgen, eller enda lenger hvis du kan
Jeg serJeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.