Oss testetøser imellom

Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen
dfd75e31388a6b2ab868ec5f8397d84f.jpg

Gratulerer[emoji7]

Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen
dfd75e31388a6b2ab868ec5f8397d84f.jpg

Jippi!! Gratulerer

Gravid! Positiv digital i kveld, 9 DPO:Heartred:Heartred
Snapchat-2101016754.jpg

Dere testetøser!!! Jeg har ik peil på når eggløsning var. Eller sånn ca. Er alt for tidlig å teste egentlig tror eg. Men 2 dager nå har det komt en veldig svak strek på strimlene når jeg har sett på de etter 1 time. )vet det er langt utenfor tidsfristen). Men andre som får det? Eller er d håp om at de blir positiv etterhvert innen fristen? er som sagt veeeldig tidlig med testingen. Typ 6-7 dpo

Dere testetøser!!! Jeg har ik peil på når eggløsning var. Eller sånn ca. Er alt for tidlig å teste egentlig tror eg. Men 2 dager nå har det komt en veldig svak strek på strimlene når jeg har sett på de etter 1 time. )vet det er langt utenfor tidsfristen). Men andre som får det? Eller er d håp om at de blir positiv etterhvert innen fristen? er som sagt veeeldig tidlig med testingen. Typ 6-7 dpo

6-7 dpo er veldig tidlig, du kan absolutt bli positivt fremover:happy:
For noen tar det til noen dager etter IKM før testen blir positiv.
Vent til i morgen, eller enda lenger hvis du kan:p

6-7 dpo er veldig tidlig, du kan absolutt bli positivt fremover:happy:
For noen tar det til noen dager etter IKM før testen blir positiv.
Vent til i morgen, eller enda lenger hvis du kan:p
Ja. Vet. Men tenkte da mest på de testene at det faktisk kommer en strek når de er tørket eller er det vanlig? Synes å huske at det var slik sist. 3 dager på rad. Så venter jeg 3 dager og da ble den positiv innen fristen. Men synes det er for godt til å være sant denne gangen har ikke flere tester heller. Så må vente på postmannen. Tidligst tirsdag da lenge å vente

Back
Topp