Oss testetøser imellom

Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
02b9d3eb8b1978893015a30282dc888e.jpg

Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
02b9d3eb8b1978893015a30282dc888e.jpg

[emoji173]️[emoji173]️ det der er det beste med å bruke monitor! Får det liksom ikke noe tydeligere[emoji7][emoji7][emoji7]

Oppdaget akkurat denne tråden og håper på å få noen tips av dere andre som tar maaaange tester! :-)

Jeg har pleid å bestille strimler fra billige-tester, de i grønn pakke, men har opplevd at streken varierer i styrke, selv om hcg stiger og til og med fått svakere test med doblet hcg (målt med blodprøver). Det er ikke så gøy siden man normalt må stole på testene og ikke får tatt blodprøve. Har endt opp med å kjøpe dyre apotektester for å kontrollsjekke i tillegg, og det blir dyrt i lengden...

Ser at man får kjøpt store pakker med tester på eBay, men hvilke er faktisk sensitive (ikke bare sensitive i følge produsent) og pålitelige? Skulle gjerne hatt rimelige tester (så jeg kan teste ofte) som slår ut på lav hcg-mengde og der fargen blir sterkere etter hvert som hcg stiger. På billigstrimlene jeg har pleid å bruke, må hcg bli forholdsvis høy før man får sterk farge, og det er kjedelig...

Hva er deres favoritt-test? Pleier forøvrig å ta en cb digital når jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid, men vil gjerne ha noen jeg kan teste med før jeg kommer så langt...

Æsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
2136641b1ee472e42de74c61e9390b97.jpg

6 dpo! Liker innstillingen - du prøver på verdensrekord i tidligtest, akkurat som jeg prøvde på. Gi det noen dager til [emoji1303] Krysser fingrene for at du får det magiske omslaget til to streker nå i adventstiden [emoji173]️

6 dpo! Liker innstillingen - du prøver på verdensrekord i tidligtest, akkurat som jeg prøvde på. Gi det noen dager til [emoji1303] Krysser fingrene for at du får det magiske omslaget til to streker nå i adventstiden [emoji173]️
Ja like morro hver mnd [emoji85][emoji23] håper for deg også [emoji173]

Ja like morro hver mnd [emoji85][emoji23] håper for deg også [emoji173]

Takk for det! Jeg fikk mine to streker for godt over en uke siden, bare klarer ikke la være å henge her og se hvem som blir med til augustland. Og så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen, at jeg må stå med minst ett bein i denne leiren en stund til[emoji12][emoji1303]

Takk for det! Jeg fikk mine to streker for godt over en uke siden, bare klarer ikke la være å henge her og se hvem som blir med til augustland. Og så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen, at jeg må stå med minst ett bein i denne leiren en stund til[emoji12][emoji1303]
Å skjønner. Har mistet noen selv. Når testen først blir positiv er det mange andre bekymringer som dukker opp. Krysser fingre og tær for deg. [emoji173]

Å skjønner. Har mistet noen selv. Når testen først blir positiv er det mange andre bekymringer som dukker opp. Krysser fingre og tær for deg. [emoji173]

Tusen takk! [emoji173]️ Holder fingrene krysset for deg også. Mine tester byttet fra neg til pos i løpet av 8 dpo [emoji12]

Æsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
2136641b1ee472e42de74c61e9390b97.jpg

Hehe, optimismen lenge leve[emoji23] krysser fingrene for strek om noen dager[emoji7]

Gratulerer, ørkenrev.

Liker å ha deg her jeg [emoji7] skjønner hvorfor det er vanskelig å flytte inn i august[emoji173]

Back
Topp