Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
Gratulerer så mye [emoji7] [emoji173]Har puls på ca tusen nå [emoji173]️[emoji7]
Æsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
Ja like morro hver mnd [emoji85][emoji23] håper for deg også [emoji173]6 dpo! Liker innstillingen - du prøver på verdensrekord i tidligtest, akkurat som jeg prøvde på. Gi det noen dager til [emoji1303] Krysser fingrene for at du får det magiske omslaget til to streker nå i adventstiden [emoji173]️
Ja like morro hver mnd [emoji85][emoji23] håper for deg også [emoji173]
Å skjønner. Har mistet noen selv. Når testen først blir positiv er det mange andre bekymringer som dukker opp. Krysser fingre og tær for deg. [emoji173]Takk for det! Jeg fikk mine to streker for godt over en uke siden, bare klarer ikke la være å henge her og se hvem som blir med til augustland. Og så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen, at jeg må stå med minst ett bein i denne leiren en stund til[emoji12][emoji1303]
Å skjønner. Har mistet noen selv. Når testen først blir positiv er det mange andre bekymringer som dukker opp. Krysser fingre og tær for deg. [emoji173]
Veldig tidlig, håper [emoji173]Æsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
Æsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
Liker å ha deg her jeg [emoji7] skjønner hvorfor det er vanskelig å flytte inn i august[emoji173]Takk for det! Jeg fikk mine to streker for godt over en uke siden, bare klarer ikke la være å henge her og se hvem som blir med til augustland. Og så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen, at jeg må stå med minst ett bein i denne leiren en stund til[emoji12][emoji1303]
Som meg du hamstret tester på ferie nå, så jeg kan starte tidligÆsj altså tokk test i dag 6 dpo [emoji85][emoji86][emoji87] kan det ikke bare klaffe snart
Liker å ha deg her jeg [emoji7] skjønner hvorfor det er vanskelig å flytte inn i august[emoji173]