Oss testetøser imellom

Ja. Vet. Men tenkte da mest på de testene at det faktisk kommer en strek når de er tørket eller er det vanlig? Synes å huske at det var slik sist. 3 dager på rad. Så venter jeg 3 dager og da ble den positiv innen fristen. Men synes det er for godt til å være sant denne gangen har ikke flere tester heller. Så må vente på postmannen. Tidligst tirsdag da lenge å vente

Jeg har ikke erfaring med å teste tidlig og få positiv. De gangene jeg har vært gravid har jeg testet rett før ikm, og fått sterke streker:)
Jeg krysser fingrene for at det er flotte streker neste gang du tester:smug:

Dere testetøser!!! Jeg har ik peil på når eggløsning var. Eller sånn ca. Er alt for tidlig å teste egentlig tror eg. Men 2 dager nå har det komt en veldig svak strek på strimlene når jeg har sett på de etter 1 time. )vet det er langt utenfor tidsfristen). Men andre som får det? Eller er d håp om at de blir positiv etterhvert innen fristen? er som sagt veeeldig tidlig med testingen. Typ 6-7 dpo
Håper på stigning for deg:D

Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
0cbec2c03426310a87873b3c23e24d68.jpg

Jeg ser, håper den blir sterkere

Jeg er ikke gal, dere ser noe her dere også?
0cbec2c03426310a87873b3c23e24d68.jpg

Slo til med en digital i tillegg som var negativ selvsagt. Livredd for nok en kjemisk.
d1c192f6ee34ed84b7884d87e420094f.jpg

Strek der ja[emoji5] vent noen dager med den digitale[emoji5]

Her ser det ut som om at TR er over så i morgen begynner ny tempe.runde.

Her hagler det jo med positive tester om dagen så jeg håpet det smitter og at jeg får følge etter i termingruppa for sept.2018

GRATULERER med positive tester:smiley-bounce016

Håper også at du får deg to streker innen året er omme! Lykke til [emoji1303]

Noen som har bestilt tester i d siste?? Nå etter Black friday? Merket dere noe på postgangen??? jeg et så nysgjerrig på å teste på nytt klør i puppene, og fått det som kjennes helt ut som ligament strekk et par ganger de siste dagene. Senest i ste da jeg reiste meg fra do litt støl i bekkenet også. Synes det er sykt hvis det er noe som skjer bare fordi jeg tror jeg kanskje er gravid, også er eg det ikkje. Dau trøtt er jeg også! Selv om jeg sover som en stein på natten m

Noen som har bestilt tester i d siste?? Nå etter Black friday? Merket dere noe på postgangen??? jeg et så nysgjerrig på å teste på nytt klør i puppene, og fått det som kjennes helt ut som ligament strekk et par ganger de siste dagene. Senest i ste da jeg reiste meg fra do litt støl i bekkenet også. Synes det er sykt hvis det er noe som skjer bare fordi jeg tror jeg kanskje er gravid, også er eg det ikkje. Dau trøtt er jeg også! Selv om jeg sover som en stein på natten m
Posten og postnord har visst ganske mye å gjøre, men noen av pakkene eg har bestilt har kommet opp til 5 dager før antatt levering!!

Kjenner også bekkenet her! Spennende!

Litt tregere enn normalt ja[emoji57][emoji57][emoji57]

Posten og postnord har visst ganske mye å gjøre, men noen av pakkene eg har bestilt har kommet opp til 5 dager før antatt levering!!

Kjenner også bekkenet her! Spennende!
ja, d eg tenkte :P spennende for deg også da :D

Back
Topp