Det er bra jeg ikke plager livet av dere... [emoji85] Bare å kaste meg ut når dere går lei av gnålet mitt... [emoji56]
Du må fortsette å henge her med oss!! Orakelet kan ikke forlate oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra jeg ikke plager livet av dere... [emoji85] Bare å kaste meg ut når dere går lei av gnålet mitt... [emoji56]
Du må fortsette å henge her med oss!! Orakelet kan ikke forlate oss
6 dager siden jeg testet positivt og har svidd av 14 tester
Når har du ikm?Vis vedlegget 238074 Dagens tester, der ganske like ut som i går, så håper jeg ikke har kjemisk igjen! Tar digital i morgen eller i over i morgen!
Litt usikker da jeg hadde positiv eggløsningstest i 4 dager, så enten 8, 9 eller 10 desemberNår har du ikm?
Så da kan det enda være litt tidlig, ikke mist motetLitt usikker da jeg hadde positiv eggløsningstest i 4 dager, så enten 8, 9 eller 10 desember
Ja kan være tidlig, vanskelig å vite når de testene var positive i 4 dager! håper det går denne gangen!Så da kan det enda være litt tidlig, ikke mist motet
Tror nok ikke du mistet spiren din, men at kroppen spilte deg et lite puss [emoji4] skal jo litt hsg til for at digital testene slår ut. [emoji4]Vis vedlegget 238088
Her er mitt testeinnfall i dag, cd 14. Helt tullete, enten så var det ikke kjemisk forrige pp eller så er det tidenes tidligste el. Føler meg litt dum som ikke vet 100% på når dette skjedde[emoji23]
Når du er så testetøs at du bare må teste for å se etter stigning i hcg [emoji85][emoji85]
Når du er så testetøs at du bare må teste for å se etter stigning i hcg [emoji85][emoji85]
Så fin stigning!Når du er så testetøs at du bare må teste for å se etter stigning i hcg [emoji85][emoji85]
Fantastisk!!! Ka dop e du?Når du er så testetøs at du bare må teste for å se etter stigning i hcg [emoji85][emoji85]
Fantastisk!!! Ka dop e du?
9/10. Det Er vel fortsatt håp?
Fantastisk [emoji7][emoji7]Når du er så testetøs at du bare må teste for å se etter stigning i hcg [emoji85][emoji85]