Oss testetøser imellom

IMG_0084.PNG
Det var den her jeg stussa på (har liten tro på at jeg er gravid, fikk tatt ut spiralen for to uker siden)
Fikk en lik fra samme parti før i dag...

Jeg fikk masse rare og skrå streker på one Step. Bilde?

Jeg tok ut spiralen for under to uker siden! Er i såfall helt sinnsykt. Men klok av skade så vet jeg disse 10mlu viser pos slik at det kan være kjemisk :bag: tar det uansett med ro. Bare PP1

Ja ja, men det gir jo et håp! Selvfølgelig er dere kjempe heldige hvis det har klaffet allerede nå. Det skjer!
Ei venninne av meg rakk aldri å få mens etter p-pilleslutt. Fra hun tok siste pille til graviditetstesten var positiv, tok det 3 uker [emoji5][emoji5]
Så, det skjer [emoji6][emoji6]

Ja ja, men det gir jo et håp! Selvfølgelig er dere kjempe heldige hvis det har klaffet allerede nå. Det skjer!
Ei venninne av meg rakk aldri å få mens etter p-pilleslutt. Fra hun tok siste pille til graviditetstesten var positiv, tok det 3 uker [emoji5][emoji5]
Så, det skjer [emoji6][emoji6]

Javisst! Jeg hadde en SA og en MA før lillebror endelig klorte seg fast. Jeg forventer litt problemer nå, det gjorde jeg ikke sist (storesøster var et faktum før vi rakk å prøve). Satser på å ikke gå helt i dørken denne gangen.

(Mellom linjene der kan du lese at jeg tenker jeg neppe får noen baby etter denne gesten om den blir aldri så positiv)

Bra Det! Oppdater oss
Tok ny en nå i kveld - helt lik!

Dårlig parti eller noe på gang. Helt sinnsykt hvis jeg kan se to strake allerede nå... tidligste befruktning kan ha vært 30.11! Må i såfall ha gått straks på EL etter spiraluttak (gulp, ellers så er det to og jeg produserer HCG som en gærning)

Javisst! Jeg hadde en SA og en MA før lillebror endelig klorte seg fast. Jeg forventer litt problemer nå, det gjorde jeg ikke sist (storesøster var et faktum før vi rakk å prøve). Satser på å ikke gå helt i dørken denne gangen.

(Mellom linjene der kan du lese at jeg tenker jeg neppe får noen baby etter denne gesten om den blir aldri så positiv)

Prøv en ny i morgen og se om den er sterkere :D

Kommer nok til å teste flere ganger i morgen og er jo veldig spent selv! Vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro hvis den er blitt sterkere...

Da bli det nok å slå seg til ro med tanken på at det snart kommer en ny baby i hus [emoji7][emoji7] Er jo beste førjulsgaven du kan få [emoji173]️[emoji1335]

Da bli det nok å slå seg til ro med tanken på at det snart kommer en ny baby i hus [emoji7][emoji7] Er jo beste førjulsgaven du kan få [emoji173]️[emoji1335]

Det er jo fantastisk hvis det er slik...

Har vært veldig høylyt på jobb mm om at jeg IKKE er klar for en til osv. Senest i dag. Sjefen bare LO av meg og sa hun regner med det blir MINST en til! (Har to) hun er ikke lett å lure gitt

Forventer at sistemann skal være litt vrien å unnfange så dersom det er positivt allerede så får jeg neppe fred før 12 uker i det minste. Og så må jeg få roet nervene angående antall! Har seriøst fått angst at det kan ha vært to egg som løsna pga spiralen!

To i seg selv er jo ikke krise, men det ville jo gått veldig mye ut over de to barna vi har fra før

Det er jo fantastisk hvis det er slik...

(...)

To i seg selv er jo ikke krise, men det ville jo gått veldig mye ut over de to barna vi har fra før

...på godt og vondt, tenker jeg vi sier.
De første årene er det mye hardt arbeid, det er det liten tvil om, og tvillingforeldre får sjelden så mye hjelp som de kanskje burde hatt. Der må man bare prøve å ta de andre ungene med på det de kan ta med på, og benytte pauser til tid med barna. Feks få inn litt hjelp i huset (familie/venner) så snart barna er store nok, og gjør noe gøy med storesøsknene. Ellers må man bare nyte de små øyeblikkene så lenge det varer. Når tvillinger blir eldre er de ofte mer selvstendige enn andre barn fordi de helt fra starten har vært nødt til å dele oppmerksomheten fra foreldrene. De har en lekekamerat med seg, og de kan hjelpe hverandre. Etter hvert vil de vel også bli lekekamerater for storesøsknene, tenker jeg.

Hilsen barnehagelærer som har både tvillinger og trillinger i omgangskretsen.

(...)

I starten går småsøsken som regel litt ut over de barna man har fra før uansett hvordan man vrir på det, men på lang sikt, så blir det veldig bra, etter min erfaring!
Bra blir det noe uansett [emoji847]

Hvordan gikk det?❤️

(...)

Hehe ja nå har jeg erfaring med begge deler selv og det går jo bra. Ikke akkurat noe man kan velge, på samme måte som man ikke kan velge kjønn, helsetilstand osv. Men man planlegger jo helst med bare en ny baby om gangen så da blir man litt satt ut hvis det plutselig kan mistenkes å være to inni der :wacky:

Back
Topp