Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm usikker. Prøv igjen om et par dagerVis vedlegget 238241
Det var den her jeg stussa på (har liten tro på at jeg er gravid, fikk tatt ut spiralen for to uker siden)
Fikk en lik fra samme parti før i dag...
Høhø jeg tar nok en ny en i morgen jeg. Har et godt lager for dette har jeg gjort førHmm usikker. Prøv igjen om et par dager
Vis vedlegget 238241
Det var den her jeg stussa på (har liten tro på at jeg er gravid, fikk tatt ut spiralen for to uker siden)
Fikk en lik fra samme parti før i dag...
Jeg streken godt. Utrolig teit hvis den er falsk!
Jeg tok ut spiralen for under to uker siden! Er i såfall helt sinnsykt. Men klok av skade så vet jeg disse 10mlu viser pos slik at det kan være kjemisk tar det uansett med ro. Bare PP1
Bra Det! Oppdater ossHøhø jeg tar nok en ny en i morgen jeg. Har et godt lager for dette har jeg gjort før
Ja ja, men det gir jo et håp! Selvfølgelig er dere kjempe heldige hvis det har klaffet allerede nå. Det skjer!
Ei venninne av meg rakk aldri å få mens etter p-pilleslutt. Fra hun tok siste pille til graviditetstesten var positiv, tok det 3 uker [emoji5][emoji5]
Så, det skjer [emoji6][emoji6]
Tok ny en nå i kveld - helt lik!Bra Det! Oppdater oss
Javisst! Jeg hadde en SA og en MA før lillebror endelig klorte seg fast. Jeg forventer litt problemer nå, det gjorde jeg ikke sist (storesøster var et faktum før vi rakk å prøve). Satser på å ikke gå helt i dørken denne gangen.
(Mellom linjene der kan du lese at jeg tenker jeg neppe får noen baby etter denne gesten om den blir aldri så positiv)
Å ja!Prøv en ny i morgen og se om den er sterkere
Å ja!
Gleder meg til oppdatering!
Kommer nok til å teste flere ganger i morgen og er jo veldig spent selv! Vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro hvis den er blitt sterkere...
Da bli det nok å slå seg til ro med tanken på at det snart kommer en ny baby i hus [emoji7][emoji7] Er jo beste førjulsgaven du kan få [emoji173]️[emoji1335]
Det er jo fantastisk hvis det er slik...
(...)
To i seg selv er jo ikke krise, men det ville jo gått veldig mye ut over de to barna vi har fra før
...på godt og vondt, tenker jeg vi sier.
(...)
Hilsen barnehagelærer som har både tvillinger og trillinger i omgangskretsen.
...på godt og vondt, tenker jeg vi sier.
(...)
Hilsen barnehagelærer som har både tvillinger og trillinger i omgangskretsen.
Hvordan gikk det?