Oss testetøser imellom

Nå har jeg gått helt bananas[emoji849] men jeg syns virkelig jeg ser noe svakt [emoji5]
cd021b6ae23dae84aae14802440a1500.jpg
Beklager spaming altså.

Ser noe veldig svakt! Håper den blir sterkere[emoji7]

Ser også noe svakt, mest på den siste :)

Det ene øyeblikket ser jeg noe, neste tenker jeg det er innbilning og ønskestrek.. Det er grådig tidlig så egentlig bare tåpelig av meg å teste IG pine meg selv[emoji51]

Jeg tok meg frihet til å redigere bildet ditt[emoji85] jeg ser helt klart noe der, og synes streken blir tydelig sterkere for hver test[emoji2]
f9aecb91eb2fc6c00d0a7d802e28ae06.png

Nå har jeg gått helt bananas[emoji849] men jeg syns virkelig jeg ser noe svakt [emoji5]
cd021b6ae23dae84aae14802440a1500.jpg
Beklager spaming altså.

Jeg ser noe svakt på de to siste ❤️❤️

Kanskje jeg kan spørre her..? Hvor sterk strek bør man ha ved 5+0/5+1? Og hvor mye stigning på 3 døgn?

Siste test er fra idag 5+0/5+1 og den nest nederste er fra onsdag 4+4/4+5..
Snapchat-975069752.jpg

Kjenner jeg er bekymret for fargen på siste testen..

Kanskje jeg kan spørre her..? Hvor sterk strek bør man ha ved 5+0/5+1? Og hvor mye stigning på 3 døgn?

Siste test er fra idag 5+0/5+1 og den nest nederste er fra onsdag 4+4/4+5..
Vis vedlegget 238404
Kjenner jeg er bekymret for fargen på siste testen..
Den siste kan det se ut som det er mindre fargestoff i, siden kontroll streken er svakere på den enn de andre testene. Veit så godt hvordan det er å være bekymret etter å ha testa når man er tidlig gravid. Testene kan variere med fargestoff og urinen kan være mer utvannet enn forrige test. Ville reist til legen å målt hcg med blodprøve om jeg var veldig bekymret.

Den siste kan det se ut som det er mindre fargestoff i, siden kontroll streken er svakere på den enn de andre testene. Veit så godt hvordan det er å være bekymret etter å ha testa når man er tidlig gravid. Testene kan variere med fargestoff og urinen kan være mer utvannet enn forrige test. Ville reist til legen å målt hcg med blodprøve om jeg var veldig bekymret.
Fine tester du har der da❤️ Gratulerer

Signerer denne!

Back
Topp