Oss testetøser imellom

Har holdt på å bli tussete selv.... var helt grusomt i morges... tok en strømmen eg syntes var svakere en de i går... så da sjansa eg med digital, fikk SJOKK når den lyste gravid etter lang tid [emoji23][emoji85] måtte ta en ny strimmel noen timer etter (hallo liksom??) Og den var sterkere igjen... eg blir jo sprø[emoji23][emoji23]

Har holdt på å bli tussete selv.... var helt grusomt i morges... tok en strømmen eg syntes var svakere en de i går... så da sjansa eg med digital, fikk SJOKK når den lyste gravid etter lang tid [emoji23][emoji85] måtte ta en ny strimmel noen timer etter (hallo liksom??) Og den var sterkere igjen... eg blir jo sprø[emoji23][emoji23]
Hehehe!!! Man blir litt sprø! Men så uffatelig gøy for deg altså! :love7

Ja ej håper det!! Hadde vært verdens fineste julegave [emoji813]red
Åå ja! Det var noe av det første samboer sa, at nå hadde vi en fin julegave til familiene våre [emoji173] skal lage julekuler med navn på alle barnebarn på begge sider, som de skal få lillejulaften (mine foreldre) og julaften (hans foreldre) og så skal de få en ekstra kule som det står f.eks 2018 på (har ikke bestemt meg enda :)

Åå ja! Det var noe av det første samboer sa, at nå hadde vi en fin julegave til familiene våre [emoji173] skal lage julekuler med navn på alle barnebarn på begge sider, som de skal få lillejulaften (mine foreldre) og julaften (hans foreldre) og så skal de få en ekstra kule som det står f.eks 2018 på (har ikke bestemt meg enda :)
Ååå det hørtes så koseligt ut!!! Det må du få til! Og ej stemme for den 2018 altså! :Heartred
Men dere seie det til foreldrene deres sant? Liksom nå, så tideligt!
Har aldri vært Gravid. Så vet ikkje hva som er vanlig.. eller hva andre pleier å gjøre!

Da er det siste brettet med p-piller brukt opp. Ligger syk så stoppet noen dager før å i dag kom første menstruasjon. Har bestilt eggløsningstester på nett å håper de kommer i posten neste uke. Men når skal/kan jeg begynne å teste?

Ååå det hørtes så koseligt ut!!! Det må du få til! Og ej stemme for den 2018 altså! [emoji813]red
Men dere seie det til foreldrene deres sant? Liksom nå, så tideligt!
Har aldri vært Gravid. Så vet ikkje hva som er vanlig.. eller hva andre pleier å gjøre!
Sist sa vi det uke 6 ca til mine, og 7 til hans, for jeg begynte å bli ganske dårlig, og det er greit at nok vet om det skulle gå galt! I tillegg fikk mamma vært med på TUL, det var skikkelig kos [emoji173]

Sist sa vi det uke 6 ca til mine, og 7 til hans, for jeg begynte å bli ganske dårlig, og det er greit at nok vet om det skulle gå galt! I tillegg fikk mamma vært med på TUL, det var skikkelig kos [emoji173]
Okei :)greit med litt innspill :Heartred Mamma er vell den eneste jeg kommer til å fortelle det til, jeg bor langt vekke fra alt familie, så greit å ha noen på laget hvis noe skulle gå galt!
(Hvis det er en spire der)
Ååå så utrolig kos <3

Okei :)greit med litt innspill [emoji813]red Mamma er vell den eneste jeg kommer til å fortelle det til, jeg bor langt vekke fra alt familie, så greit å ha noen på laget hvis noe skulle gå galt!
(Hvis det er en spire der)
Ååå så utrolig kos <3
Her har vi svigers i samme hus (veldig greit mtp barnevakt[emoji38]) mine bør ca 5 min unna, så vi sees alle sammen ofte! De hadde nok reagert om eg plutselig var mye dårlig.
Og lillejulaften har vi en tradisjon, vi er alltid hos mine for å feire pappas bursdag, og da spiser vi spekemat, rundstykker, juleskinke etc og drikker vin [emoji14] og det funker ikke [emoji23]

Her har vi svigers i samme hus (veldig greit mtp barnevakt[emoji38]) mine bør ca 5 min unna, så vi sees alle sammen ofte! De hadde nok reagert om eg plutselig var mye dårlig.
Og lillejulaften har vi en tradisjon, vi er alltid hos mine for å feire pappas bursdag, og da spiser vi spekemat, rundstykker, juleskinke etc og drikker vin [emoji14] og det funker ikke [emoji23]
Hehehe!! Det funker dårligt ja!! o_O
Men er jo vel greit å si til di nærmeste <3
Du får kjøpe deg alkoholfri vin :confused:

Takk :) Så jeg skal begynne å taste dagen etter siste "blødning"? Har ikke gjort dette før :P Har poppet p-piller siden jeg var 15 på grunn av store mens smerter når jeg var ung.

Back
Topp