Det må eg ha i romjula, vi drar alltid ut 2. Juledag [emoji23] men vi slipper å finne sjåfør i år daHehehe!! Det funker dårligt ja!!
Men er jo vel greit å si til di nærmeste <3
Du får kjøpe deg alkoholfri vin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må eg ha i romjula, vi drar alltid ut 2. Juledag [emoji23] men vi slipper å finne sjåfør i år daHehehe!! Det funker dårligt ja!!
Men er jo vel greit å si til di nærmeste <3
Du får kjøpe deg alkoholfri vin
Ja jeg begynte å teste vell 2 dager etter siste blødngsdag!
Nei er ikke lett, er heilt ny selv.
Men myee hjelp her inne ihvertfall
Jeg ser en svak rosa strek, og det betyr jo hcg i urin og det betyr.....?Tror du virkelig det!!??
Det er faktisk santDet må eg ha i romjula, vi drar alltid ut 2. Juledag [emoji23] men vi slipper å finne sjåfør i år da
Ja [emoji23][emoji23] jaja, drakk vin forrige helg og forberedte meg da på at det kunne bli siste gang på lenge, og det stemte jo [emoji14]Det er faktisk sant
Blir billigere, og lettere! Er jo litt kos å kunne ta seg et glass «vin»! Er en del av sjarmen på den tida!
Skjønner jo den.. e bare skjønner ikke at jeg kunne vært så heldig å få det til på første pp! Med letrozol. Men d hadde jo vært fantastisk om det er sant Jrg hvisker Tusen takk til deg!Jeg ser en svak rosa strek, og det betyr jo hcg i urin og det betyr.....?
Sant så sant! Det er sant at d blir lenge til for deg!! Og herligt e jo det Siden jeg har hatt negative tester så tok jeg meg et glass vin i går. Fikk jo dårlig samvittighet i dagJa [emoji23][emoji23] jaja, drakk vin forrige helg og forberedte meg da på at det kunne bli siste gang på lenge, og det stemte jo [emoji14]
Slapp heeeeelt av!!! Gjorde det samme sist eg va gravid, feile guttungen ingentingSant så sant! Det er sant at d blir lenge til for deg!! Og herligt e jo det Siden jeg har hatt negative tester så tok jeg meg et glass vin i går. Fikk jo dårlig samvittighet i dag
Ikkje jeg heller herlige folk her inne! Med et svar på alt. Greit å holde sånt hemmelig for di nærmeste!! Nei jeg blir første i flokken faktisk, om det er en spire i magen nå! Så har ingen å spørr jeg heller. Godt vi har forumetJa, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet. Har ikke fortalt noen at vi skal prøve så kan ikke springe til mamma å høre. Har heller ikke så mange venninner rundt meg som har barn.
Godt å høreSlapp heeeeelt av!!! Gjorde det samme sist eg va gravid, feile guttungen ingenting
Nettopp så det går nok veldig bra det derGodt å høre
Er jo vanskeligt å vite før den slår ut posetiv.
Gjør nåk detNettopp så det går nok veldig bra det der
Ser!Hjelp!!! Ser dere strek? Kan det være hcg som henger igjen etter fødsel? Bare 9uker siden fødselen og jeg er livredd nå!! :O
SerHjelp!!! Ser dere strek? Kan det være hcg som henger igjen etter fødsel? Bare 9uker siden fødselen og jeg er livredd nå!! :O
Hjelp!!! Ser dere strek? Kan det være hcg som henger igjen etter fødsel? Bare 9uker siden fødselen og jeg er livredd nå!! :O
ka tenker dere?
Ser en svak strek ja!
Å herregud nå ble jeg helt matt her! Er det virkelig mulig? Brukte ett år på lille vi fikk nå så skjer dette?Ser!
Såg veldig lik ut! Min er veldig sterk i virkeligheten. Og rosa. Så håper! Får ta digital i morgentideligtSynes den minner om min fra 13 dpo! Min ble mye sterkere etter tørking, og fikk positiv digital allerede dagen etter.
Jeg har en på 10mnd, og syns det virket skremmende tett med denne uplanlagte blir virkelig tett for dere!Å herregud nå ble jeg helt matt her! Er det virkelig mulig? Brukte ett år på lille vi fikk nå så skjer dette?