Oss testetøser imellom

Ja jeg begynte å teste vell 2 dager etter siste blødngsdag! :)
Nei er ikke lett, er heilt ny selv.
Men myee hjelp her inne ihvertfall :Heartred

Ja, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet. Har ikke fortalt noen at vi skal prøve så kan ikke springe til mamma å høre. Har heller ikke så mange venninner rundt meg som har barn.

Det er faktisk sant :oops:
Blir billigere, og lettere! o_O Er jo litt kos å kunne ta seg et glass «vin»! Er en del av sjarmen på den tida!
Ja [emoji23][emoji23] jaja, drakk vin forrige helg og forberedte meg da på at det kunne bli siste gang på lenge, og det stemte jo [emoji14]

Jeg ser en svak rosa strek, og det betyr jo hcg i urin :) og det betyr.....? :D
Skjønner jo den.. e bare skjønner ikke at jeg kunne vært så heldig å få det til på første pp! Med letrozol. Men d hadde jo vært fantastisk om det er sant :Heartred Jrg hvisker Tusen takk til deg!
Så får vi se i morgen på digital:)

Ja [emoji23][emoji23] jaja, drakk vin forrige helg og forberedte meg da på at det kunne bli siste gang på lenge, og det stemte jo [emoji14]
Sant så sant! Det er sant at d blir lenge til for deg!! Og herligt e jo det ;):rolleyes:Siden jeg har hatt negative tester så tok jeg meg et glass vin i går. Fikk jo dårlig samvittighet i dag :sorry:

Ja, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet. Har ikke fortalt noen at vi skal prøve så kan ikke springe til mamma å høre. Har heller ikke så mange venninner rundt meg som har barn.
Ikkje jeg heller :happy: herlige folk her inne! Med et svar på alt. Greit å holde sånt hemmelig for di nærmeste!! Nei jeg blir første i flokken faktisk, om det er en spire i magen nå! Så har ingen å spørr jeg heller. Godt vi har forumet :)

Hjelp!!! Ser dere strek? Kan det være hcg som henger igjen etter fødsel? Bare 9uker siden fødselen og jeg er livredd nå!! :O

Vedlegg

• IMG_20171210_140433.jpg
    IMG_20171210_140433.jpg
    327,5 KB · Visninger: 208
Hjelp!!! Ser dere strek? Kan det være hcg som henger igjen etter fødsel? Bare 9uker siden fødselen og jeg er livredd nå!! :O

Ser en svak strek ja!

Å herregud nå ble jeg helt matt her! Er det virkelig mulig? Brukte ett år på lille vi fikk nå så skjer dette?:eek:
Jeg har en på 10mnd, og syns det virket skremmende tett med denne uplanlagte :rolleyes: blir virkelig tett for dere!

Back
Topp