ChristinaW
Glad i forumet
Er 13/14 dop! Produserer gjerne for lite hcg.Hvor mange dpo er du? Kanskje det er for tidlig til at den digitale kan slå ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 13/14 dop! Produserer gjerne for lite hcg.Hvor mange dpo er du? Kanskje det er for tidlig til at den digitale kan slå ut?
Testet seff i dag selv om jeg hadde tenkt til å vente til ikm[emoji28] er 4 dager til ikm og streken ser slik ut [emoji14] er ikke noe klokere nå for å si det sånn [emoji28]
Er 13/14 dop! Produserer gjerne for lite hcg.
tusen hjertelig takk<3Ja! Jeg krysser fingre og tær! [emoji16][emoji847]
Syns jeg ser noe rosa der jeg men [emoji1][emoji7]Min blenda test 13 dpo Vis vedlegget 238517
Nå har jeg gått helt bananas[emoji849] men jeg syns virkelig jeg ser noe svakt [emoji5]Beklager spaming altså.
Legger ved et bilde av dagens test
Min blenda test 13 dpo Vis vedlegget 238517
Åpnet den og den var blenda åh så lei blenda tester nå altsåSyns jeg ser noe rosa der jeg men [emoji1][emoji7]
Tusen takk [emoji173]Huff Bedre lykke neste pp [emoji813]red[emoji813]red
Kjempe tidlig enda da!Vis vedlegget 238538
Blenda 6 el 7 dpo. Måtte ta ca 45 min urin.
Føler meg så superteit, idag når jeg var på butikken greide jeg faktisk ikke å stå i mot, og kjøpte en graviditetstest.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el rundt 06-08. Desember, men en despetat tankr slo meg, at kaaanskje jeg har feilberegnet el, og kaaaanskje kan jeg være gravid likevel!
Testen var selvfølgelig negativ, og der satt jeh og følte meg som verdens mest patetiske og desperate menneske.
Er det bare jeg som gjør slikt eller er det flere der ute? [emoji85]
Hvorfor gjør vi isåfall slikt? [emoji58]