Oss testetøser imellom

Testet seff i dag selv om jeg hadde tenkt til å vente til ikm[emoji28] er 4 dager til ikm og streken ser slik ut [emoji14] er ikke noe klokere nå for å si det sånn [emoji28]
e8b1f0dda44e1f2de321aad46c30ca16.jpg

Føler meg så superteit, idag når jeg var på butikken greide jeg faktisk ikke å stå i mot, og kjøpte en graviditetstest.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el rundt 06-08. Desember, men en despetat tankr slo meg, at kaaanskje jeg har feilberegnet el, og kaaaanskje kan jeg være gravid likevel!
Testen var selvfølgelig negativ, og der satt jeh og følte meg som verdens mest patetiske og desperate menneske.
Er det bare jeg som gjør slikt eller er det flere der ute? [emoji85]
Hvorfor gjør vi isåfall slikt? [emoji58]

Føler meg så superteit, idag når jeg var på butikken greide jeg faktisk ikke å stå i mot, og kjøpte en graviditetstest.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el rundt 06-08. Desember, men en despetat tankr slo meg, at kaaanskje jeg har feilberegnet el, og kaaaanskje kan jeg være gravid likevel!
Testen var selvfølgelig negativ, og der satt jeh og følte meg som verdens mest patetiske og desperate menneske.
Er det bare jeg som gjør slikt eller er det flere der ute? [emoji85]
Hvorfor gjør vi isåfall slikt? [emoji58]

Det gjør vi fordi ønsket om baby er så himla stort at man hele tiden tenker «hva om, tenk om, kanskje», alt fra om når EL var, fikk man lagt inn nok aksjer, symptomer osv! Du er ikke patetisk eller desperat, og garantert ikke den første, eller siste, som svir av en test bare for å sjekke[emoji173]️ håper EL var når du trodde, og at det dukker opp to streker på testen din i løpet av de to neste ukene[emoji173]️

10 dpo
32a6017197cbc97dbfe32c51ffc9f232.jpg
Når jeg ble gravid i juli fikk jeg positiv cbd på ettermiddagsurin 10 dpo, endte i sa uke 8.

Back
Topp