Oss testetøser imellom

Åja, haha! Unnskyld! Ej som ikkje skjønnte :wtf:

Var litt dårlig formulering av meg også[emoji12] ser på nr 2 øverst og kanskje den nederste[emoji5] testene så litt sammenklemte ut på det andre bildet[emoji5]

Hehe :happy: Gjør ingenting!
Ja, det samme ser jeg! Får bare håpe at strekene blir tydeligere om et par dager! :happy::smiley-angelic001

Håper det[emoji5] de testene der er ikke så sensitive heller! Hvor mange dpo er du?[emoji5]

Skal jeg gjerne prøve noen andre? Jeg har gått på letrozol. Gjerne kroppen produsere hcg litt seint. Ka test anbefaler du? :happy:
9dop/10.

Da er det jo ganske tidlig ennå også[emoji5] A1 gir hvertfall lite skygger! Og av rsfu så liker jeg stavene bedre enn de strimlene du har[emoji5] ville styrt unna clearblue early og pluss foreløpig hvertfall, de er kjent for skygger! Jeg bruker mest babyplan som jeg bestiller på nett! Men nå er det jo jul og posten går litt tregere enn normalt[emoji5]

Da er det jo ganske tidlig ennå også[emoji5] A1 gir hvertfall lite skygger! Og av rsfu så liker jeg stavene bedre enn de strimlene du har[emoji5] ville styrt unna clearblue early og pluss foreløpig hvertfall, de er kjent for skygger! Jeg bruker mest babyplan som jeg bestiller på nett! Men nå er det jo jul og posten går litt tregere enn normalt[emoji5]
Ja det er jo det :happy:
Okei, tusen takk for tips! Har lest at clearblue early sine ikkje er bra! Så skal styre unna di!
Da får jeg kjøpe inn noen som er litt mer sensetiv!
Aah, går det ikkje denne pp så får jeg bestille fra babyplan ;):happy:

Ja det er jo det :happy:
Okei, tusen takk for tips! Har lest at clearblue early sine ikkje er bra! Så skal styre unna di!
Da får jeg kjøpe inn noen som er litt mer sensetiv!
Aah, går det ikkje denne pp så får jeg bestille fra babyplan ;):happy:

Håper du slipper en PP til[emoji7] lykke til[emoji173]️

Back
Topp