9/10. Det Er vel fortsatt håp?
Har du de uten negativ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9/10. Det Er vel fortsatt håp?
Hææ??Har du de uten negativ??
Hææ??
Åja, haha! Unnskyld! Ej som ikkje skjønnteUten å gjøre bildet negativt[emoji5] vanlig bilde[emoji5]
Åja, haha! Unnskyld! Ej som ikkje skjønnte
Hehe Gjør ingenting!Var litt dårlig formulering av meg også[emoji12] ser på nr 2 øverst og kanskje den nederste[emoji5] testene så litt sammenklemte ut på det andre bildet[emoji5]
Hehe Gjør ingenting!
Ja, det samme ser jeg! Får bare håpe at strekene blir tydeligere om et par dager!
Skal jeg gjerne prøve noen andre? Jeg har gått på letrozol denne ppl. Pgr pcos. Gjerne kroppen produsere hcg litt seint. Ka test anbefaler du?Håper det[emoji5] de testene der er ikke så sensitive heller! Hvor mange dpo er du?[emoji5]
Åja, haha! Unnskyld! Ej som ikkje skjønnte
Tusen takk!! Trenger litt lykkeønskninger!Ser på 2 og den nederste. Håp er ikkje ute, krysser og håper.
Skal jeg gjerne prøve noen andre? Jeg har gått på letrozol. Gjerne kroppen produsere hcg litt seint. Ka test anbefaler du?
9dop/10.
Ja det er jo detDa er det jo ganske tidlig ennå også[emoji5] A1 gir hvertfall lite skygger! Og av rsfu så liker jeg stavene bedre enn de strimlene du har[emoji5] ville styrt unna clearblue early og pluss foreløpig hvertfall, de er kjent for skygger! Jeg bruker mest babyplan som jeg bestiller på nett! Men nå er det jo jul og posten går litt tregere enn normalt[emoji5]
Fult forståligEr barre 3 dpo og teste trangen tikker litt.
Ja det er jo det
Okei, tusen takk for tips! Har lest at clearblue early sine ikkje er bra! Så skal styre unna di!
Da får jeg kjøpe inn noen som er litt mer sensetiv!
Aah, går det ikkje denne pp så får jeg bestille fra babyplan
Håper jeg også!! Tusen hjertelig takk!Håper du slipper en PP til[emoji7] lykke til[emoji173]️
Er barre 3 dpo og teste trangen tikker litt.
Jeg fikk masse rare og skrå streker på one Step. Bilde?Hva er deres erfaringer med eBay tester (10 mlu)? Mye skygger?
Det lurer jeg også på.Hvorfor høres det så merkelig kjent ut?