Hva tenker dere? jeg får strekene aldri godt frem på bildet. Hvordan får dere det til? har tydeligere streker bare ?
Jeg ser strek på de tre øverste hvertfall [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere? jeg får strekene aldri godt frem på bildet. Hvordan får dere det til? har tydeligere streker bare ?
De er fra idag, så da blir det sterkere åååh tenk om'a <3Jeg ser strek på de tre øverste hvertfall [emoji173]️
De er fra idag, så da blir det sterkere åååh tenk om'a <3
Gratulerer så myeMåtte ta en ny i kveld, og den er sterkere Tok to av samme type for sikkerhetsskyld, og de viste det samme.
Vis vedlegget 237609
Begynt på nedtellig til EL og ny teste periode
Nei regner med EL neste fredagKommet langt i syklusen?
Nei regner med EL neste fredag
Ja starter å teste i helgen og i helgen starter sex hver 2. dagNice
Er jo ganske gøy å lete etter EL også
Strek[emoji7]Hva tror dere? To bilder a samme test! Aldri fått strek på disse før, uten å være gravid! Veldig tydelig når jeg ser på den! Men redd det er en skyggestrek! Er 13 dpo i dag! Men tester ikke etter el da! Så er beregninger bare!
Du må jo være gravid [emoji173] dpo?Stigning til morgenen i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang? Den blå har også begynt å få svak strek i dag
Vis vedlegget 237664 Vis vedlegget 237663
Det føles litt sånn ut da 9 dpo i dagDu må jo være gravid [emoji173] dpo?
Håper virkelig at dette stemmer!Stigning til morgenen i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang? Den blå har også begynt å få svak strek i dag
Vis vedlegget 237664 Vis vedlegget 237663
Ååhh[emoji173] denne må bli sterkere[emoji9]Det føles litt sånn ut da[emoji813]red 9 dpo i dag
Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen
Spennende dager! Denne nå på ettermiddagsurin! Holdt meg 2,5 timer! IKM i morra eller søndag! Bilde er tatt innenfor tidsfristen