Amandaa11
Forumet er livet
Hehe ja. Jeg venter på samme som deg! Får ikke brukt de ennå da [emoji23]To streker, mens jeg venter på tester fra billigetester også[emoji28]
Sånn går det når prøvingen drøyer.[emoji57]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja. Jeg venter på samme som deg! Får ikke brukt de ennå da [emoji23]To streker, mens jeg venter på tester fra billigetester også[emoji28]
Sånn går det når prøvingen drøyer.[emoji57]
Ikke mist håpet før tr kommerBlendahvit 13 dpo. Gir opp[emoji17]
Magefølelse på EL idag. ingen ting å bygge det på da.Hvordan går det med alle? Hvor er dere i syklusen? Cd 4 her, en uke til el testing
Krysser fingrene for at det stemmer med magefølelsen. Hvilken cd?Magefølelse på EL idag. ingen ting å bygge det på da.
Fikk testene bestilt på blackfriday igår så er ihvertfall klar...
Hadde noe fra før, men begynte bli tynt med strimler og trengte babyplan-EL-tester. Blir ikke helt fortrolig med de ebay-testene.Krysser fingrene for at det stemmer med magefølelsen. Hvilken cd?
Bestilte mine tester på fredag, så håper de kommer idag. Jeg har jo uansett mange tester
Cd7, el testing startet da jeg har el fra cd8 til cd12.Hvordan går det med alle? Hvor er dere i syklusen? Cd 4 her, en uke til el testing
Hadde noe fra før, men begynte bli tynt med strimler og trengte babyplan-EL-tester. Blir ikke helt fortrolig med de ebay-testene.
Syklusdag 16. Har i tidligere sykluser hatt EL på dag 16, 20 (SA), 16 (BO),15, 18 (kjemisk), 18 (kjemisk), 20 (kjemisk), 19/20 (kjemisk),17 (SA), 15? (SA), 18 (kjemisk), 15 (kjemisk), 17/18 (kjemisk)
Spennende!Cd7, el testing startet da jeg har el fra cd8 til cd12.
Ja, er rimelig lei av det.Alle disse kjemiske og saene er så urettferdig...
Får du noe tabletter eller noe hvis du blir gravid igjen?
Hva hjelper disse tablettene for?Ja, er rimelig lei av det.
Går på Albyl-e "fast" og skal ha både Prednisolon og progesteron igjen. Det er søkt om sterkere progesteron til meg, men vet ikke når vi får svar på søknaden. Skal ha tidlige og hyppige UL og har vel strengt tatt også "rett" på SM med en gang, men prøver nøste i om svangerskapspenger hadde vært en mulighet.
Albyl-e er blodfortynnende. Det er for å øke blodstrømmen og også hvis det er noe som gjør at blodet klumper seg så det er problemer med morkaka/festing.Hva hjelper disse tablettene for?
Jeg får også tidligere og hyppigere ul, føler det er litt betryggende
temper du?CD 28 her og enda ikke EL! Men følger ivrig med på dere andre testetøser [emoji173]️
wohooo gurimalla!Klar for testing [emoji23][emoji23]
Cd 4 her og starter med testing til helgen tenker jegHvordan går det med alle? Hvor er dere i syklusen? Cd 4 her, en uke til el testing