Oss testetøser imellom

Hvordan går det med alle? Hvor er dere i syklusen? Cd 4 her, en uke til el testing
Magefølelse på EL idag. ingen ting å bygge det på da.

Fikk testene bestilt på blackfriday igår så er ihvertfall klar...

Krysser fingrene for at det stemmer med magefølelsen. Hvilken cd?
Bestilte mine tester på fredag, så håper de kommer idag. Jeg har jo uansett mange tester
Hadde noe fra før, men begynte bli tynt med strimler og trengte babyplan-EL-tester. Blir ikke helt fortrolig med de ebay-testene.

Syklusdag 16. Har i tidligere sykluser hatt EL på dag 16, 20 (SA), 16 (BO),15, 18 (kjemisk), 18 (kjemisk), 20 (kjemisk), 19/20 (kjemisk),17 (SA), 15? (SA), 18 (kjemisk), 15 (kjemisk), 17/18 (kjemisk)

Hadde noe fra før, men begynte bli tynt med strimler og trengte babyplan-EL-tester. Blir ikke helt fortrolig med de ebay-testene.

Syklusdag 16. Har i tidligere sykluser hatt EL på dag 16, 20 (SA), 16 (BO),15, 18 (kjemisk), 18 (kjemisk), 20 (kjemisk), 19/20 (kjemisk),17 (SA), 15? (SA), 18 (kjemisk), 15 (kjemisk), 17/18 (kjemisk)

Alle disse kjemiske og saene er så urettferdig...
Får du noe tabletter eller noe hvis du blir gravid igjen?

Alle disse kjemiske og saene er så urettferdig...
Får du noe tabletter eller noe hvis du blir gravid igjen?
Ja, er rimelig lei av det.
Går på Albyl-e "fast" og skal ha både Prednisolon og progesteron igjen. Det er søkt om sterkere progesteron til meg, men vet ikke når vi får svar på søknaden. Skal ha tidlige og hyppige UL og har vel strengt tatt også "rett" på SM med en gang, men prøver nøste i om svangerskapspenger hadde vært en mulighet.

Ja, er rimelig lei av det.
Går på Albyl-e "fast" og skal ha både Prednisolon og progesteron igjen. Det er søkt om sterkere progesteron til meg, men vet ikke når vi får svar på søknaden. Skal ha tidlige og hyppige UL og har vel strengt tatt også "rett" på SM med en gang, men prøver nøste i om svangerskapspenger hadde vært en mulighet.
Hva hjelper disse tablettene for?

Jeg får også tidligere og hyppigere ul, føler det er litt betryggende

Hva hjelper disse tablettene for?

Jeg får også tidligere og hyppigere ul, føler det er litt betryggende
Albyl-e er blodfortynnende. Det er for å øke blodstrømmen og også hvis det er noe som gjør at blodet klumper seg så det er problemer med morkaka/festing.
Progesteron er for å hjelpe egget til å feste seg og opprettholde graviditet. Hvis det er noe galt med naturlig progesteronproduksjon eller -nivå.
Prednisolon er kortison og kan dempe dersom immunforsvaret er så aktivt at det hindrer et egg i å feste eller utvikle seg.
Får også metformin for å hjelpe stabilisere blodsukkeret da det også kan være til hinder.

Har ikke påvist behov for noen av disse, det er bare for å se om det kan hjelpe da mange med habituell abort har hatt effekt av det uten dokumentert behov.

Og ja, veldig betryggende med hyppig UL.
Etter BO'en kan jeg ikke stole på hcg-målinger heller så har ikke noe annet å tro på enn UL.

CD 28 her og enda ikke EL! Men følger ivrig med på dere andre testetøser [emoji173]️

Klar for testing [emoji23][emoji23]
7ed93d315a2649e94d6789a0af391db6.jpg

Back
Topp