Amandaa11
Forumet er livet
Den skal bli sterkere7 dpo idag, 9 dager siden hCG sprøyte og 2 dager siden innsett. Øverste av hver test fra idag. Blir spennende å se. Var sterkere idag, men er nok tilfeldig så tidlig
Vis vedlegget 236600
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal bli sterkere7 dpo idag, 9 dager siden hCG sprøyte og 2 dager siden innsett. Øverste av hver test fra idag. Blir spennende å se. Var sterkere idag, men er nok tilfeldig så tidlig
Vis vedlegget 236600
Ser den Godt! Nå må den bare bli sterkere
Vis vedlegget 236618
5 min
Vis vedlegget 236619
10 min
Da var game over her. Barre og vente på heksa onsdag.
[emoji22] Oh no! De som var SÅ fine og sterke... jeg hadde store forhåpninger til de denne gangen! [emoji173]️-klem til deg.
Er så lei kjemisk men men. Blir nok ingen barn her.
Har såre bryst og illinger i livmora men det må være pms eller det som jobber med og fjerne egget.
Jaaa, her er det ikke noe tvilI dag 12 DPO. Skal kjøpe digital etterpå Vis vedlegget 236635
Her øyner jeg håp. 10 dpo, 12 dager siden sprøytaVis vedlegget 236639
Syns ikke det er stor endring siden i går, i dag nederst.
Vis vedlegget 236640
Sterkere enn på samme tid forrige måned
Vis vedlegget 236641 Vis vedlegget 236642
Tørr ikke håpe for mye. Syns kanskje ikke at billigstaven er noe særlig sterkere enn i går. Hvis de fremdeles er såpass tydelige i morgen, så blir det digital. Tror ikke jeg hadde hatt såpass sterke streker 12 dager siden sprøyta.Dette er veldig lovende!! Blir August baby på oss begge tror jeg!! Gratulerer
Tørr ikke håpe for mye. Syns kanskje ikke at billigstaven er noe særlig sterkere enn i går. Hvis de fremdeles er såpass tydelige i morgen, så blir det digital. Tror ikke jeg hadde hatt såpass sterke streker 12 dager siden sprøyta.
Tørr ikke håpe for mye. Syns kanskje ikke at billigstaven er noe særlig sterkere enn i går. Hvis de fremdeles er såpass tydelige i morgen, så blir det digital. Tror ikke jeg hadde hatt såpass sterke streker 12 dager siden sprøyta.
Joa, men tørr liksom ikke helt juble enda, selvom jeg håååpeeer.