Oss testetøser imellom

Håper
B79F3E89-1733-4125-B4BA-B2D06B073E35.jpeg

Finnes det en symptom jeger tråd?

Tørr ikke håpe for mye. Syns kanskje ikke at billigstaven er noe særlig sterkere enn i går. Hvis de fremdeles er såpass tydelige i morgen, så blir det digital. Tror ikke jeg hadde hatt såpass sterke streker 12 dager siden sprøyta. :smiley-angelic001

Jeg synes den clearbluen er sterrkere i dag :) krysser fingra og gleder meg til oppdatering fra deg!!

Tørr ikke håpe for mye. Syns kanskje ikke at billigstaven er noe særlig sterkere enn i går. Hvis de fremdeles er såpass tydelige i morgen, så blir det digital. Tror ikke jeg hadde hatt såpass sterke streker 12 dager siden sprøyta. :smiley-angelic001

Så spennende! Synes også testene ser sterkere ut nå. Var ikke strekene nesten borte tidligere i uka? Nå er de jo tydelige som bare det... Måtte det være minst én spire hos deg [emoji1303]

Joa, men tørr liksom ikke helt juble enda, selvom jeg håååpeeer.

Skjønner godt den. Litt tryggere å juble når man passerer ikm. Selv om man etter å ha mistet blir litt distansert fra den udelte positive opplevelsen av to streker man opplevde første gangen. Det må uansett være lov å ha litt håp med så fine tester![emoji1303]

Åh.. Glemte teste i ørska nå for en time siden.. 2 lange timer til ny test! 8 dpo og 3 dager siden innsett idag. Svake streker på begge typer test igår også, litt økning. Men tviler egget kan feste seg så raskt så er/var nok ovitrelle igår ;)

Dpo 11, negativ test i går, temp rett i kjelleren. Gidder ikke å teste mere, vet hvor dette ender. Kjipern når man fikk skyggestreker og følte at noe var på gang. Alle sånne følelser er nå døde.

Back
Topp