Viprøver79
Glad i forumet
Er jo en anelse sterkere. Ikke svakere ihvertfall. Håper sammen med degHåper måtte svi av en A1 også... nesten 100 kr den øverst fra i går. Nederst fra i dag.
Vis vedlegget 236475
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo en anelse sterkere. Ikke svakere ihvertfall. Håper sammen med degHåper måtte svi av en A1 også... nesten 100 kr den øverst fra i går. Nederst fra i dag.
Vis vedlegget 236475
Hehe ja. Men hvem [emoji23][emoji23]Da viser den ene feil... [emoji33]
JeppSkulle ikke gått an. Utrolig mye rare tester du får... bruker du monitor?
Det der e jo baybstrek , når æ fikk så sterk test, så slo den ut med digital,2 dager seinere [emoji173]Håper måtte svi av en A1 også... nesten 100 kr den øverst fra i går. Nederst fra i dag.
Vis vedlegget 236475
Strekene er jo tydeligere. Håper!!Vis vedlegget 236477
5 min
Vis vedlegget 236482
10 min
8 dpo, tempen går nedover og rekner med kjemisk igjen. Liker ikkje synålstreker på tester.
Her er det barre og håpe tempen få eit hopp men får barre håpe.
Vis vedlegget 236477
5 min
Vis vedlegget 236482
10 min
8 dpo, tempen går nedover og rekner med kjemisk igjen. Liker ikkje synålstreker på tester.
Sterkere streker herVis vedlegget 236477
5 min
Vis vedlegget 236482
10 min
Gratulerer igjen! Morsomt med tester som ikke kan misforstås [emoji7][emoji1303]
Tempen går ned dårlig tegn.Sterkere streker her
Jeg tror de blir sterkere? Du er jo veldig tidlig enda!
Håper jeg og men tempen må opp.Strekene er jo tydeligere. Håper!!
Håper tempen går opp i morgenHåper jeg og men tempen må opp.
Håper tempen går opp i morgen
Går litt fremover[emoji7] streken på strimmelen er rødere i virkeligheten nå![emoji7] 11 dpo, tatt nå innen fristen!