Ååh da skjønner jegJo, det er strek på den øverste. Den ble tatt i går kveld, men de to tatt i dag morges er negative[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh da skjønner jegJo, det er strek på den øverste. Den ble tatt i går kveld, men de to tatt i dag morges er negative[emoji15]
Det virket jo så positivt! Ser noe veldig svakt på de fra idag også da
Det kan godt hende, håper du får positiv test snart [emoji173]Jeg fjernet spiralen for 17 dager siden og da sa legen at jeg hadde eggløsning. Det ville gitt tr eller positiv test innen nå. Men hun kan jo ha tatt feil. For 9 dager siden fikk jeg noe som så ut som ELslim, så kan faktisk være jeg hadde EL da og bare er 8 dpo i dag... Får se hvordan testene utvikler seg[emoji4]
Nydelig[emoji7] gratulerer[emoji173]Dagens. Da er denne testetøsa ferdigtestet for denne gang. HeheVis vedlegget 235365
Jeg ser noe, men usikker på om det er slykke eller sånn fin babystrek[emoji4]Svak positiv rfsu test idag, men kameraet mitt er så dårlig så det fanger ikke opp så bra, men ser dere noe?
Jeg ser den [emoji173]Svak positiv rfsu test idag, men kameraet mitt er så dårlig så det fanger ikke opp så bra, men ser dere noe?
Positiv!Dagens test. Får ikke noe klart svar men
Ser strekSvak positiv rfsu test idag, men kameraet mitt er så dårlig så det fanger ikke opp så bra, men ser dere noe?
Ville ha sendt bilde til der du kjøpte dei og få ein forklaring.Dagens tester er negative.. Så viste nok feil den i går.
Oi så gøy GratulererJeg fikk denne nå![emoji7][emoji7]
Jeg fikk denne nå![emoji7][emoji7]
GratulereJeg fikk denne nå![emoji7][emoji7]
Trodde jeg kunne se noe, men var nok bare ønske
Dagens test. Får ikke noe klart svar men
Helt klart en svak strek på den nederste
Var en strek[emoji1] fikk positiv digital idag[emoji7]