Oss testetøser imellom

Hva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
Jeg ville testet igjen i kveld.
Kan hende den nettopp har vært positiv eller like rundt hjørnet.
Men uansett så er det såpass nærme at jeg ville sett på i dag som dagen du har/får positiv. Kan jo hende den har gått tilbake til negativ igjen i morgen.

den er jo klart positiv. Så gøy!
Her er det vell ingen tvil?? Rosa å fin :love7
Wow! Er du gravid igjen!? Så utrolig bra og spennende!!:Heartred
Nydelig test!! Digital slår garantert ut nå:Heartred
Haha takk dere. :Heartred Men etter at det ble samlivsbrudd her i går kveld så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal føle :banghead:
Må nok på apoteket i morgen å kjøpe digital iallefall :hilarious:

Jeg ville testet igjen i kveld.
Kan hende den nettopp har vært positiv eller like rundt hjørnet.
Men uansett så er det såpass nærme at jeg ville sett på i dag som dagen du har/får positiv. Kan jo hende den har gått tilbake til negativ igjen i morgen.

Takk for innspill. Var negativ før i dag, men den er i hvert fall på vei da.

Kanskje urinen var utvannet??:wacky: Men hvordan tester var det? Var det normal sine? For med de så fikk jeg aldri positiv! :bored:

Nei, ikke drukket noe siden før forrige test. Normal sine tester ja.

Den forrige ble positiv, men ikke sånn knallpositiv.

Har du tatt bare denne? For da kan det jo hende de ville vært positiv foreksempel igår kveld. Men noen har kort LH topp

Tok en halv to, den var negativ. Den jeg tok rundt klokka halv fem var positiv, og den tatt nå klokka sju var negativ.

Kveldens test. Enda sterkere❤️:D

Vedlegg

• IMG_20200503_194925.jpg
    IMG_20200503_194925.jpg
    7,2 KB · Visninger: 147
Mulig du er en av de med kort LH topp :) viss ikke de er tatt for nært, altså, fra halv 5 til 7. Kort tid med oppsamling av urin.

Ja, jeg tenkte ikke på det før etterpå at jeg burde ha ventet en del lenger. Jaja, den har i hvert fall vært positiv da, så jeg satser på eggløsning i morgen.

Back
Topp