Oss testetøser imellom

Hvordan er du helt sikker på når El var og at dere bommet? Er du mange dager unna (mellom sex og El?)
Jeg gleder meg til å se ny test i morgen :)

Altså helt 100% sikker er jeg ikke, hadde sex 2 dager før nesten positiv el-test, og ikke noe etter det. Var kun den ene dagen. el testen var negativ den dagen.

Hei! Noen erfaringer her med babyplan sine tidlig-tester?

Jeg testa på kveldsurin mest for moroskyld. Så på den i sånn 2 minutter, men da var den blendahvit.
Sjekka den igjen etter 15 minutter (skal vel egentlig leses av etter max 10 min..) men den er ganske positiv, to tydlige rosa streker (får ikke til å legge inn bilde). Noen som har opplevd det samme? Gir de flask positiv etter tidsfrist?

God erfaring med disse. Aldri opplevd falsk positiv :)

Hvordan er du helt sikker på når El var og at dere bommet? Er du mange dager unna (mellom sex og El?)
Jeg gleder meg til å se ny test i morgen :)

Våknet kl 03:30 og var skikkelig tissetrengt (pleier ikke å tisse på natten til vanlig). Tok en test og fikk dette.

AECD10EE-A9C6-4247-BCB7-85A385B568D1.jpeg

Dagens - synes det er vanskelig å si om dette er skygge eller ikke - har lite erfaring med denne testen. 9/10 DPO.
7C42651D-2A1A-4AC4-8AA3-BE2D8D44361D.jpeg

A3160847-0FFC-4845-AC35-489F7B6932C4.jpeg
1EC505F5-9A83-42BA-AFE9-1E4079395797.jpeg

Er disse positive?:smiley-angelic001 Og i såfall så spør jeg dere testetøser, når vil det si at jeg har eggløsning da? I følge appen flo har jeg EL idag :scratch jeg har aldri fått utslag på el.tester før så dette er helt nytt for meg! Etter 3 PP uten å finne EL fikk jeg disse testene nå nettopp og i går fikk jeg statisk smilefjes på clear blue digital etter 4 dager med blinkende smilefjes! Vi har lagt inn aksjer fre, lør, 2xsøn og kommer nok til å legge inn idag også.

Noen tips?
Jeg tar imot all informasjon/tips/råd/heiarop og alt som er :love7

Vis vedlegget 325099 Vis vedlegget 325100

Er disse positive?:smiley-angelic001 Og i såfall så spør jeg dere testetøser, når vil det si at jeg har eggløsning da? I følge appen flo har jeg EL idag :scratch jeg har aldri fått utslag på el.tester før så dette er helt nytt for meg! Etter 3 PP uten å finne EL fikk jeg disse testene nå nettopp og i går fikk jeg statisk smilefjes på clear blue digital etter 4 dager med blinkende smilefjes! Vi har lagt inn aksjer fre, lør, 2xsøn og kommer nok til å legge inn idag også.

Noen tips?
Jeg tar imot all informasjon/tips/råd/heiarop og alt som er :love7
Som regel er el 24-48 timer etter positiv test :)
Jeg ville lagt inn aksjer i dag og i morgen også. :)

Tusen takk for svar :love017 så du tror disse er positive og at el er på vei? Da fortsetter vi med aksjelegging et par dager til :laughing002
Egentlig skal teststrek være sterkere enn kontrollstrek for å være positiv men når de er så like så er det vanskelig å si om den hadde vært positiv for noen timer siden/i natt eller om det er like rundt hjørnet. Du kan jo teste igjen på neste dorunde om du klarer å vente en del timer uten å drikke masse og se om den har blitt svakere eller sterkere for å se om positiv har vært eller kommer.

Egentlig skal teststrek være sterkere enn kontrollstrek for å være positiv men når de er så like så er det vanskelig å si om den hadde vært positiv for noen timer siden/i natt eller om det er like rundt hjørnet. Du kan jo teste igjen på neste dorunde om du klarer å vente en del timer uten å drikke masse og se om den har blitt svakere eller sterkere for å se om positiv har vært eller kommer.

Okei:schocked028 jeg har brukt min siste strimmel, og har kun clear blue digital igjen, men siden jeg fikk statisk smilefjes i går, så går det ikke an å teste med den mer da smilefjeset blir stående i 24-48 timer :confused2 men vi får legge inn aksjer så vet vi hvertfall at vi har gjort det vi kunne :Heartred

Back
Topp