Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok damer, nå trenger jeg hjelp..
Etter FLO-appen og en annen app er jeg i dag 3-4 dpo. Tok en Babyplan Early bare for moro skyld i gårkveld og fikk svaaak "skyggestrek". Tok en Babyplan strimmel i morges, nok en skyggestrek.
Tok en ny en nå for en times tid siden, streken er tydelig rosa og kom opp innen 3 min, og da måtte jeg jo dobbeltsjekke med en CB..
Første dag i siste mens: 10.04
Gjennomsnittlig syklus lengde siste mnd: 33-34 dg.
Sex: 15, 20, 22, 24, 26, 27, 28.
Vil dere si disse er positive?
Hvor mange dpo tror dere jeg kan være?
Jeg er heeelt skjelven, trodde jeg bare var 3-4 dpo i dag...
Takk for svarVille sagt 9-12 DPO med de testene der, for de er positive!
Ok damer, nå trenger jeg hjelp..
Etter FLO-appen og en annen app er jeg i dag 3-4 dpo. Tok en Babyplan Early bare for moro skyld i gårkveld og fikk svaaak "skyggestrek". Tok en Babyplan strimmel i morges, nok en skyggestrek.
Tok en ny en nå for en times tid siden, streken er tydelig rosa og kom opp innen 3 min, og da måtte jeg jo dobbeltsjekke med en CB..
OiOk damer, nå trenger jeg hjelp..
Gratulerer - så fantastisk det må være!![]()
TakkOiMå ha hatt el mye tidligere en du pleier?
Hurra! Gratulerer
![]()

Gleder meg til oppdatering!!TakkTror jeg... Synes testene er litt for svake enda, til at jeg helt tror på det
Planer om å prøve digital i mårratidlig. Kanskje jeg tror på det da
![]()
lykke til!!!Tusen takkGleder meg til oppdatering!!lykke til!!!
Hei, så hyggelig å se deg tilbake her!Halloooher er jeg igjen etter en pause for å komme meg etter SA. Men nå er jeg ganske fortvila altså, for jeg fikk denne nå. Er ca en uke til mens skal starte. Legger ved gårdagens som jeg tok som skygge. Ønskestrek eller ordentlig strek?
![]()
Hærregud spennene! Lykke tilTakkTror jeg... Synes testene er litt for svake enda, til at jeg helt tror på det
Planer om å prøve digital i mårratidlig. Kanskje jeg tror på det da
![]()
Hihi jeg er uke 12 imorgen, og tester enda med el test fordi det er så morsomtJeg fikk smilefjes på CB-digital i kveld, den var negativ i går kveld. Da kan jeg regne med EL i morgen/mandag? Tester dere til de blir negative igjen? Hilsen nybegynner![]()

Tusen takkHærregud spennene! Lykke til![]()
Greit å vite om man har kort eller lang Lh-topp, til senere testing. Da vet du om det holder med en test om dagen eller om du må teste tre ganger for å være sikker du treffer toppenJeg fikk smilefjes på CB-digital i kveld, den var negativ i går kveld. Da kan jeg regne med EL i morgen/mandag? Tester dere til de blir negative igjen? Hilsen nybegynner![]()
Greit å vite om man har kort eller lang Lh-topp, til senere testing. Da vet du om det holder med en test om dagen eller om du må teste tre ganger for å være sikker du treffer toppenOg så kan man kanskje se et mønster på hvilken dag egget slipper ift til testene
![]()
Du kan vel finne toppen med digital, går vel ut På det samme som stripsene, bare man slipper å tolke demTakk for svar! For å finne toppen bør man vel teste med strips og evnt tempe i tillegg? Og er 1DPO dagen testen blir negativ?