Oss testetøser imellom

I morgen ryker første test :dance011:excited001

God morgen:)

Fikk sterkere strek på Babyplan i dag, men negativ digital. Timeglasset blinket SÅÅ lenge før svaret kom opp:nailbiting:

Tenker jeg tar strimler jevnt og trutt på ettermiddag og morgen noen dager fremover, og blir de sterkere så klasker vi til med en Digital igjen nærmere onsdag/torsdag.

Føler jeg har landa litt nå, men det gjenstår nå å se om dette går veien. Må være veeeeldig tidlig hvertfall, ingen tvil om det:)
Åååh så spennende!!!:excited001
Det er sikkert for tidlig med digital!
Vil du dele bilde av testen?:woot:

Har du demontert cb digital?
Er jo strips der inni også heheeee :rolleyes:
Fungerer ikke den på en annen måte når det kommer til strekene? Jeg har hvertfall blitt lurt av det før og leste da at man ikke kan lese av de strekene.. Er f.eks flere streker inni den uansett?:) nå kan det jo kanskje være forskjellig fra hvilken digital, men var hvertfall slik med den jeg tok:)

Fungerer ikke den på en annen måte når det kommer til strekene? Jeg har hvertfall blitt lurt av det før og leste da at man ikke kan lese av de strekene.. Er f.eks flere streker inni den uansett?:) nå kan det jo kanskje være forskjellig fra hvilken digital, men var hvertfall slik med den jeg tok:)
Åja :confused:
Da jeg demonterte min digital, som var negativ den gang, var det kun en strek, det er vell kontrollstreken. Da jeg demonterte når jeg fikk 1-2 var kontrollstreken like sterk som sist, og en litt sterk strek og en veldig svak.

Åja :confused:
Da jeg demonterte min digital, som var negativ den gang, var det kun en strek, det er vell kontrollstreken. Da jeg demonterte når jeg fikk 1-2 var kontrollstreken like sterk som sist, og en litt sterk strek og en veldig svak.
Da kan det være forskjellige tester :happy: jeg fikk 2 streker og googlet at man alltid fikk 2 eller 3.. forvirrende! Uansett, min var digital, men ikke med ukeindikator, kanskje derfor de er forskjellig! :joyful:

Da kan det være forskjellige tester :happy: jeg fikk 2 streker og googlet at man alltid fikk 2 eller 3.. forvirrende! Uansett, min var digital, men ikke med ukeindikator, kanskje derfor de er forskjellig! :joyful:
Jahaa! Okei janei da er det vell kanskje ikke så lurt å demontere om man kan få falkse forhåpninger.. Jeg hadde digital med ukesindikator ja.
Her fant jeg et bilde av hvordan strekene er ved de forskjellige resultatene :)

Vedlegg

• Screenshot_20200503_131644.jpg
    Screenshot_20200503_131644.jpg
    28,6 KB · Visninger: 106
Hva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?

Vedlegg

• 20200503_164025.jpg
    20200503_164025.jpg
    8,5 KB · Visninger: 119
Back
Topp