Nokså postiv, men er jo alltid gøy å se en ENDA sterkereHva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nokså postiv, men er jo alltid gøy å se en ENDA sterkereHva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
Jeg ville testet igjen i kveld.Hva tenker dere om denne? Positiv, eller rett før? Teste en gang til i kveld, eller vente til i morgen?
den er jo klart positiv. Så gøy!
Her er det vell ingen tvil?? Rosa å fin![]()
Wow! Er du gravid igjen!? Så utrolig bra og spennende!!![]()
Haha takk dere.Nydelig test!! Digital slår garantert ut nå![]()
Men etter at det ble samlivsbrudd her i går kveld så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal føle 

Åh herlighetHaha takk dere.Men etter at det ble samlivsbrudd her i går kveld så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal føle
Må nok på apoteket i morgen å kjøpe digital iallefall![]()
alt du må igjennom TakkÅh herlighetalt du må igjennom
Sender deg masse varme tanker.
sånn er det når man forelsker seg i en serieutro oter. 
Nei uff a meienTakksånn er det når man forelsker seg i en serieutro oter.
![]()
skjønner at tankene surrer rundt nå ja
Jeg ville testet igjen i kveld.
Kan hende den nettopp har vært positiv eller like rundt hjørnet.
Men uansett så er det såpass nærme at jeg ville sett på i dag som dagen du har/får positiv. Kan jo hende den har gått tilbake til negativ igjen i morgen.
Ja en test om noen timer så er den nok knall positivTakk for innspill. Var negativ før i dag, men den er i hvert fall på vei da.

Ååå herregud så jævligTakksånn er det når man forelsker seg i en serieutro oter.
![]()
Ja en test om noen timer så er den nok knall positiv![]()

Kanskje urinen var utvannet??Eller skikkelig negativ! Var ikke det en veldig kort LH-topp?![]()
Men hvordan tester var det? Var det normal sine? For med de så fikk jeg aldri positiv! 
Kanskje urinen var utvannet??Men hvordan tester var det? Var det normal sine? For med de så fikk jeg aldri positiv!
![]()
Har du tatt bare denne? For da kan det jo hende de ville vært positiv foreksempel igår kveld. Men noen har kort LH toppNei, ikke drukket noe siden før forrige test. Normal sine tester ja.
Den forrige ble positiv, men ikke sånn knallpositiv.
Har du tatt bare denne? For da kan det jo hende de ville vært positiv foreksempel igår kveld. Men noen har kort LH topp
Mulig du er en av de med kort LH toppTok en halv to, den var negativ. Den jeg tok rundt klokka halv fem var positiv, og den tatt nå klokka sju var negativ.
Oi! Er streken rosa?Kveldens test. Enda sterkere![]()
Det er denOi! Er streken rosa?
Mulig du er en av de med kort LH toppviss ikke de er tatt for nært, altså, fra halv 5 til 7. Kort tid med oppsamling av urin.
Happy humpingJa, jeg tenkte ikke på det før etterpå at jeg burde ha ventet en del lenger. Jaja, den har i hvert fall vært positiv da, så jeg satser på eggløsning i morgen.