Oss testetøser imellom

Hva gjorde at du testet på ettermiddagen når du fikk blenda på morgenen? Kjenner bare at det er så kjipt med blenda tester :(
Tester alt for mye :rolleyes: Forrige gang fikk jeg blenda på morgenen, svak kveld/ettermiddag. Så jeg testet nok bare i tilfelle det skulle skje nå :hilarious:
 
Jeg har sett flere (inkludert meg selv) som får sterkere streker på ettermiddag/ kveld enn på morgenen faktisk!
Usikker på hvorfor, men det har vert slik alle gangene jeg har testet :dance018
 
Fikk EL tester i posten i dag og måtte selvfølgelig ta en, bare for morroskyld. Men det ser jo ut som om jeg har EL snart, den var jeg ikke forberedt på! Teststreken var litt svakere enn kontrollstreken, men likevel. Venter egentlig på å få tilbake mensen etter spiral uttak for å begynne prøvingen. :smiley-ashamed004

Man har vanlig syklus på spiral sa gynekologen min :) Så når jeg tok ut spiral sa han at jeg kom til å få eggløsning om 4-5 dager. Han trodde ikke slimhinnene var gått tilbake til normalen innen da, men sier at for noen har det gått så fort. :)
 
Jeg har sett flere (inkludert meg selv) som får sterkere streker på ettermiddag/ kveld enn på morgenen faktisk!
Usikker på hvorfor, men det har vert slik alle gangene jeg har testet :dance018

Jeg tester også sterkere på ettermiddagsurin.
 
Man har vanlig syklus på spiral sa gynekologen min :) Så når jeg tok ut spiral sa han at jeg kom til å få eggløsning om 4-5 dager. Han trodde ikke slimhinnene var gått tilbake til normalen innen da, men sier at for noen har det gått så fort. :)
Ja, jeg visste vel egentlig det. Men teit som jeg er så fikk jeg litt minipanikk likevel, så det blir ingen prøving her før neste syklus. :oops:
 
Gikk tom for tidligtester, men ser ut til at det var ekte strek i går :D
 

Vedlegg

  • 5A332038-271D-462F-AA17-E53F7561DB93.jpeg
    5A332038-271D-462F-AA17-E53F7561DB93.jpeg
    22,2 KB · Visninger: 117
Ok! Da kan jeg erklære meg selv som ei skikkelig testetøs.

Etter at jeg fikk en overraskende positiv test forrige måned, som endte i SA i uke 5, så har jeg sannelig begynt å teste denne måneden også. Har ikke testet etter El, men hvis jeg antar at El var til ca vanlig tid, så er jeg 10 dpo i dag.

etter å ha kjent stikkinger i brystet, ømme brystvorter så svidde jeg av en billig test jeg hadde liggende nå i formiddag. Negativ så klart.

mine graviditetssymptomer er jo i grunn El symptomer også ;)

Hvis jeg hadde El for ca 10 dager siden så hadde vi vel 1 sengehygge rundt den tid.
Nei, nå skal jeg slutte å tenke så mye på dette. Vi skulle jo ikke ja barn i utgangspunktet.... sånn egentlig...
 
Ok! Da kan jeg erklære meg selv som ei skikkelig testetøs.

Etter at jeg fikk en overraskende positiv test forrige måned, som endte i SA i uke 5, så har jeg sannelig begynt å teste denne måneden også. Har ikke testet etter El, men hvis jeg antar at El var til ca vanlig tid, så er jeg 10 dpo i dag.

etter å ha kjent stikkinger i brystet, ømme brystvorter så svidde jeg av en billig test jeg hadde liggende nå i formiddag. Negativ så klart.

mine graviditetssymptomer er jo i grunn El symptomer også ;)

Hvis jeg hadde El for ca 10 dager siden så hadde vi vel 1 sengehygge rundt den tid.
Nei, nå skal jeg slutte å tenke så mye på dette. Vi skulle jo ikke ja barn i utgangspunktet.... sånn egentlig...

Spennende tider! Har du eventuelt el test? Kan jo faktisk hende du har el nå :)
 
Last edited:
Jeg har sett flere (inkludert meg selv) som får sterkere streker på ettermiddag/ kveld enn på morgenen faktisk!
Usikker på hvorfor, men det har vert slik alle gangene jeg har testet :dance018

Venter du i fire timer før du tester da?:shy:
 
Samme test, nederste er i dag ca 7dpo. Jeg vet, jeg startet å teste tullete tidlig denne pp:hilarious: aldri startet så tidlig før, men har en sånn følelse...:p Hva tenker dere? Ingenting? Skyggestreker?
 

Vedlegg

  • AB955AC2-E83D-4B4F-84BE-C6D35E2AE96E.jpeg
    AB955AC2-E83D-4B4F-84BE-C6D35E2AE96E.jpeg
    14,1 KB · Visninger: 65
  • DE0A3AC2-AD7F-4697-B07D-6DFB2770499A.jpeg
    DE0A3AC2-AD7F-4697-B07D-6DFB2770499A.jpeg
    15 KB · Visninger: 64
  • EF443D86-473E-4996-8330-CA00E0E68052.jpeg
    EF443D86-473E-4996-8330-CA00E0E68052.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 65
Back
Topp