Melder meg inn her jeg
Fikk bekreftet SA hos gynekolog på onsdag, og begynte å teste etter EL allerede i går kveld. Helt tullete, jeg vet, men jeg klarte ikke la vær. Har jo fortsatt litt HCG i urinen, så det påvirker nok resultatet.
SA skjedde nok søndag (6+0) eller mandag (6+1), men kan ha skjedd tidligere også siden jeg fikk så innmari svak strek på g-test i dag. Jaja, jeg fortsetter nok å teste etter EL videre nå om jeg kjenner meg selv rett
Gikk tom for g-tester i dag, men streken var såpass svak at HCG er på god vei ut av kroppen nå.
Jeg skal hoppe over denne syklusen, vil bare vite når jeg har EL så jeg er forberedt når TR kommer og vet jeg kan begynne prøvingen igjen. Fikk positiv ELT i dag, men regner den egentlig som falsk positiv pga HCG i urinen.
Fikk bekreftet SA hos gynekolog på onsdag, og begynte å teste etter EL allerede i går kveld. Helt tullete, jeg vet, men jeg klarte ikke la vær. Har jo fortsatt litt HCG i urinen, så det påvirker nok resultatet.
SA skjedde nok søndag (6+0) eller mandag (6+1), men kan ha skjedd tidligere også siden jeg fikk så innmari svak strek på g-test i dag. Jaja, jeg fortsetter nok å teste etter EL videre nå om jeg kjenner meg selv rett
Jeg skal hoppe over denne syklusen, vil bare vite når jeg har EL så jeg er forberedt når TR kommer og vet jeg kan begynne prøvingen igjen. Fikk positiv ELT i dag, men regner den egentlig som falsk positiv pga HCG i urinen.

Spennende i hvert fall
ja, er veldig tidlig! Er 7 eller 8
jaa, får se om jeg kan holde meg så lenge da. Mye trening og dermed også drikke om dagen, også er det jo så varmt ute også
det blir i hvert fall i morgen tidlig
Krysser alt jeg har for deg og at det skal gå denne gangen

Jaja, får se om de blir noe sterkere da
synes disse ligner... Ja gud, vi får bare håpe
blir litt irrirtert på meg selv, fordi sånn innimellom syns jeg at jeg skimter ei lita linje. Men gjør altså ikke det. 12 dpo hvis syklus er i rute rett etter SA