Oss testetøser imellom

Jeg testet i går og fikk en svak strek ! Ble selvfølgelig fra meg av glede og spenning. I dag tok jeg en ny og ingenting.
Det som har skjedd er at inni den folien med rosa hjerte lå det en el test !!!
Jeg prøver å bli gravid med første og er 37 år. Fikk kjenne på gravid følelsen i 24 t og nå er jeg jeg oppgitt, lei meg, frustrert og vet ikke hva.

Ååh, ikke enkelt denne prøvingen.... Hvor mange dpo? Kan være forskjell på urinen, mtp hvor konsentrert den er, og forskjell i fargestoff på testene.

Her skulle jeg bare en siste tur på do før kvelden, og fikk ånden over meg å dra ut en gtest just for... vet ikke? Spenningen? Har pco og har hatt syklus siden november helt på trynet, alt fra 30 dager til 47... Og nå? Nå i kveld, kommer da denne opp innen ett minutt.. Ser jeg virkelig en antydning her?? Aner ikke hvor lang denne syklusen blir, men sist mens startet 13. Mars:wideyed:

Vedlegg

• 2F45BA14-2B09-4776-AB13-49C04FBB5A19.png
    2F45BA14-2B09-4776-AB13-49C04FBB5A19.png
    86,4 KB · Visninger: 211
Her skulle jeg bare en siste tur på do før kvelden, og fikk ånden over meg å dra ut en gtest just for... vet ikke? Spenningen? Har pco og har hatt syklus siden november helt på trynet, alt fra 30 dager til 47... Og nå? Nå i kveld, kommer da denne opp innen ett minutt.. Ser jeg virkelig en antydning her?? Aner ikke hvor lang denne syklusen blir, men sist mens startet 13. Mars:wideyed:

Ser streken! :) gratulerer!

Jeg ser også streken! :) Gratulerer så mye!
Jeg fikk TR 20.mars og er på CD23 i dag, så da har du vel hatt en syklus på ca 30 dager tenker jeg.. Hvis IKM er i dag da :)

Den er jo rosa også :woot::woot:

Ååh, ikke enkelt denne prøvingen.... Hvor mange dpo? Kan være forskjell på urinen, mtp hvor konsentrert den er, og forskjell i fargestoff på testene.
Forstår ikke helt alle forkortelsene, men hvis jeg har rett i at du spør hvor mange dager etter jeg hadde el så er det 10 eller 11 og jeg skal ha mensen i morgen- tirsdag. I følge en app er det den 14, men den kommer alltid en dag eller to før.

kjøpte digital g test i dag, men ikke turt og ta den. Kjenner at jeg fortsatt har et håp om at det ikke kommer no mensen, men samtidig ikke.

Forstår ikke helt alle forkortelsene, men hvis jeg har rett i at du spør hvor mange dager etter jeg hadde el så er det 10 eller 11 og jeg skal ha mensen i morgen- tirsdag. I følge en app er det den 14, men den kommer alltid en dag eller to før.

kjøpte digital g test i dag, men ikke turt og ta den. Kjenner at jeg fortsatt har et håp om at det ikke kommer no mensen, men samtidig ikke.

Åh sorry, ja dpo er dager siden eggløsning om du vet når du hadde det. Om du et bare 10 dpo så er det enda tidlig. Er det tidligtest du bruker, som slår ut på 10ml?

Åh sorry, ja dpo er dager siden eggløsning om du vet når du hadde det. Om du et bare 10 dpo så er det enda tidlig. Er det tidligtest du bruker, som slår ut på 10ml?
Jeg hadde pos digital el test 29 eller 30.
Vi var i Oslo på tirsdag og tok sædanalyse (mannen min er refertilisert) og den var tipp topp. Torsdag kjente jeg at ikke de vanlige plagene jeg pleier å få før mens var der, men at det var anderledes og fikk en følelse på at NÅ er jeg gravid.

Jeg burde sikkert ikke gått inn og lest at pos el test før mens kan bety at man er gravid for jeg er bare enda mer forvirret og håpefull.

Har skjønt under den tiden vi har prøvd at det ikke finnes noen fasit og alt er så individuelt. Hadde virkelig håpet nå så vi slipper ivf beh.

Jeg er på dag 13 etter el i dag.
Jeg har brukt babyplan sine strips nå.

Beklager litt rot, men jeg er helt ny her inne og prøver å bli kjent med hvordan det er her så blir litt feil :-)

Jeg ser også streken! :) Gratulerer så mye!
Jeg fikk TR 20.mars og er på CD23 i dag, så da har du vel hatt en syklus på ca 30 dager tenker jeg.. Hvis IKM er i dag da :)

ja ca 30 dager siden sist mens startet. Men befruktningen må ha vært et sted mellom 1-4/4, som sansynligvis gir meg neste ikm ca 15-17/4, da regner vi vel enda nå som tidlig da det er vel.. rundt 8-11 dpo:confused: Tok en nå nylig og på morgenurin med samme resultat, så hvis den blir sterkere om et par dager nå så tror jeg på det på ekte :angelic: Skulle hatt en tidlig test her nå:inpain:

11dpo.
Våkna i morges og kjente at håpet var borte så tok liksågodt en test.
Skimter en skygge, så den er ikke HELT blenda, men skyggen er så svak at jeg klarte ikke å få det fram på dumme kameraet. Så dere ser det nok ikke på bildet, men jeg sverger det var noe der. Så håper mitt er ikke helt borte lenger. Gleder meg til å ta en til i mårra og forhåpentligvis vises det mer da :smiley-angelic001 at det ikke bare er en lureskygge.
20200412_074253.jpg
20200412_074253.jpg

11dpo.
Våkna i morges og kjente at håpet var borte så tok liksågodt en test.
Skimter en skygge, så den er ikke HELT blenda, men skyggen er så svak at jeg klarte ikke å få det fram på dumme kameraet. Så dere ser det nok ikke på bildet, men jeg sverger det var noe der. Så håper mitt er ikke helt borte lenger. Gleder meg til å ta en til i mårra og forhåpentligvis vises det mer da :smiley-angelic001 at det ikke bare er en lureskygge.
Vis vedlegget 323096 Vis vedlegget 323096
Jeg ser den. Ser den mest tydelig på øverste bilde. Spennende! Kanskje prøve igjen i kveld? :)

Jeg ser den. Ser den mest tydelig på øverste bilde. Spennende! Kanskje prøve igjen i kveld? :)
Veldig spennende. Har lyst til å prøve igjen i kveld men samtidig vil jeg prøve å spare på testene :rolleyes:
Har begrenset antall tidlig-tester , men samtidig så er det jo bare å bestille flere :hilarious:

Veldig spennende. Har lyst til å prøve igjen i kveld men samtidig vil jeg prøve å spare på testene :rolleyes:
Har begrenset antall tidlig-tester , men samtidig så er det jo bare å bestille flere :hilarious:
Skjønner det. Får seg om du klarer vente en dag eller to! Ikke lett når en er så nære!! :)

Jeg hadde pos digital el test 29 eller 30.
Vi var i Oslo på tirsdag og tok sædanalyse (mannen min er refertilisert) og den var tipp topp. Torsdag kjente jeg at ikke de vanlige plagene jeg pleier å få før mens var der, men at det var anderledes og fikk en følelse på at NÅ er jeg gravid.

Jeg burde sikkert ikke gått inn og lest at pos el test før mens kan bety at man er gravid for jeg er bare enda mer forvirret og håpefull.

Har skjønt under den tiden vi har prøvd at det ikke finnes noen fasit og alt er så individuelt. Hadde virkelig håpet nå så vi slipper ivf beh.

Det er så individuelt ja! Jeg har vært prøver i 5 år, og når jeg ikke var gravid hadde jeg jo alle symptomene, men nå før positiv test, hadde jeg kun menssmerter... Haha... Ingen fasit, verken i andre eller på nett, alle er jo så forskjellige.
Testet noe mere?

Her! Ikke før 12 dpo morgen ble de sterkere en dagen før :rolleyes: trodde jo det var kjemisk hver morgen, når streken ble svakere... Men jeg er vell en av de som får svak strek på morgenen :)

Min i går kveld var helt blenda (øverst), selv om jeg klarte å holde meg i fire timer:hilarious: jaja, vi får se hvor dette går. Morgenens test (nederst) ca 9 dpo er jeg tilbake til å måtte legge en sterk godvilje til for å se noe som helst. Kan jeg virkelig ha fått skygge på begge testene i går morges, og i dag på morgenen igjen?:facepalm:

Vedlegg

• E1FD3050-76DE-4102-A332-721B4141464D.jpeg
    E1FD3050-76DE-4102-A332-721B4141464D.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 97
  • 23596605-ACDE-449C-A8E0-5E4CEB9F116D.jpeg
    23596605-ACDE-449C-A8E0-5E4CEB9F116D.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 92
Det er så individuelt ja! Jeg har vært prøver i 5 år, og når jeg ikke var gravid hadde jeg jo alle symptomene, men nå før positiv test, hadde jeg kun menssmerter... Haha... Ingen fasit, verken i andre eller på nett, alle er jo så forskjellige.
Testet noe mere?
5 år er lenge ! Jeg skjønner at jeg ikke har prøvd så lenge og ikke burde være utålmodig. Vi har vært heldig og fått en vellykket refertilering og allerede henvs. til ivf beh. Det er pga alderen min og helsesituasjon min og det økonomiske med tanke på alder.

Jeg tok en digital test når jeg sto opp. Ikke gravid sto det så jeg får bare prøve igjen neste el :) Også får jeg se det som positivt at jeg var så klønete og tester pos på feil test og var sikker på at jeg var gravid. Jeg har aldri vært gravid, men det var godt å kjenne på den følelsen og få bekreftet at det er helt rett og få barn og ingen panikk av noe slag :)

Tusen takk for svar !

Nederst tatt lørdag kveld, de to i midten formiddag søndag og øverste nå på morgenurin:nailbiting: Litt redd for at strekene er så svake...

Vedlegg

• B21318C8-BCEC-4CCD-A699-240DBDA353CB.jpeg
    B21318C8-BCEC-4CCD-A699-240DBDA353CB.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 156
Back
Topp