Så gøy to positive tester da lover det godtIiiiih blir stressa. Vil ikke slippe gleden løs hvis man faktisk viser seg å IKKE være gravid ... tok en tidlig test fra metode nå, ikke morgenurin og har drukket flere glass vann i dag ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy to positive tester da lover det godtIiiiih blir stressa. Vil ikke slippe gleden løs hvis man faktisk viser seg å IKKE være gravid ... tok en tidlig test fra metode nå, ikke morgenurin og har drukket flere glass vann i dag ..
Så gøy to positive tester da lover det godtHvor lang lf pleier du å ha?
Ja mellom el og mensEr det dager mellom eggeløsning og mensen? 15 dager (også her om appen er riktig). Skulle/skal få mensen idag. Ingen tegn til at den er på vei![]()
Ja mellom el og mensså spennende
oppdater når du får tatt digital
![]()

jaa! 15 dager om appen sier riktig

Vis vedlegget 322817 Søren klype fortsatt veldig positivjeg som trodde jeg skulle være i dpo land i morgen
![]()
Er dette planlagt? HihiPlanlagt eggløsning?Så gøy !!Er dette planlagt? Hihi
Jeg trodde jeg hadde positiv i går men i dag var den enda mere positiv
dette er en eggløsningstest

ÅPlanlagt eggløsning?Jeg trodde jeg hadde positiv i går men i dag var den enda mere positiv
dette er en eggløsningstest
hehe! Så håper jeg får positiv g-test om 2 uker da
![]()
Krysser alt jeg ogsåÅ
Åjaa, trodde det var en graviditetstestKrysser fingrene for deg !!
Krysser alt jeg ogsåTakk
SelvfølgeligEr det lov å spørre hvor lenge dere har prøvd?
Selvfølgeliger pp 10 nå! Vi ble gravid på pp5 i november! Men mista i desember
så nå er på pp5 etter aborten da
men tilsammen 10 mnd nå! Sluttet med prevensjon juni i fjor!

Da har jeg begynt å teste, klar for å vise frem skyggene mine tredje måned på rad
Nå er jeg faktisk veldig optimistisk, håper ikke dette er noe jeg innbiller megfår bare verre og verre streksyn.
Det ene er litt redigert
Tok to tester på samme urin, de så like ut. 9 dpo![]()
Synes den ser rosa ut på ekte, men alltid litt vanskelig å se det på de som er så svake, og i hvert fall vanskelig å få bilde avEt streken mer rosa i virkeligheten? Blir spennede å se imorgen![]()
skal oppdatere i morgen ja 
Da har jeg begynt å teste, klar for å vise frem skyggene mine tredje måned på rad
Nå er jeg faktisk veldig optimistisk, håper ikke dette er noe jeg innbiller megfår bare verre og verre streksyn.
Det ene er litt redigert
Tok to tester på samme urin, de så like ut. 9 dpo![]()
Jeg tok også en på morgenen, den var blenda. Ikke før på ettermiddagen jeg fikk antydningenDisse ser jo veldig positive ut! Jeg ser streken, jegJeg er også 9 DPO i dag og har tatt test (se bilde). Det er ingen liten antydning til strek på min hvertfall..