Oss testetøser imellom

Iiiiih blir stressa. Vil ikke slippe gleden løs hvis man faktisk viser seg å IKKE være gravid ... tok en tidlig test fra metode nå, ikke morgenurin og har drukket flere glass vann i dag ..
Så gøy to positive tester da lover det godt❤️ Hvor lang lf pleier du å ha?

Er det dager mellom eggeløsning og mensen? 15 dager (også her om appen er riktig). Skulle/skal få mensen idag. Ingen tegn til at den er på vei :)
Ja mellom el og mens:) så spennende:) oppdater når du får tatt digital ❤️

Så gøy !! :Heartred Er dette planlagt? Hihi
Planlagt eggløsning? :hilarious: Jeg trodde jeg hadde positiv i går men i dag var den enda mere positiv:shy: dette er en eggløsningstest;) hehe! Så håper jeg får positiv g-test om 2 uker da :happy::joyful:

Er det lov å spørre hvor lenge dere har prøvd?
Selvfølgelig :) er pp 10 nå! Vi ble gravid på pp5 i november! Men mista i desember:( så nå er på pp5 etter aborten da:) men tilsammen 10 mnd nå! Sluttet med prevensjon juni i fjor!

Selvfølgelig :) er pp 10 nå! Vi ble gravid på pp5 i november! Men mista i desember:( så nå er på pp5 etter aborten da:) men tilsammen 10 mnd nå! Sluttet med prevensjon juni i fjor!

Ok, så synd, også i desember da... Er desverre slik av og til, kjenner til å miste for å si det sånn, har prøvd i 5 år her. Er 8 uker på vei idag, så vi får se :)
Husk, etter 1 år får dere god hjelp hos lege/gyn

Da har jeg begynt å teste, klar for å vise frem skyggene mine tredje måned på rad :hilarious:
Nå er jeg faktisk veldig optimistisk, håper ikke dette er noe jeg innbiller meg :rolleyes: får bare verre og verre streksyn.
Det ene er litt redigert :p
Tok to tester på samme urin, de så like ut. 9 dpo :)

Vedlegg

• 946D573D-7F3B-4DAB-B76E-DFA94D1ACF3D.jpeg
    946D573D-7F3B-4DAB-B76E-DFA94D1ACF3D.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 173
  • 0409A7E2-E0EE-4E0F-ABCC-CE631C8B5DCD.jpeg
    0409A7E2-E0EE-4E0F-ABCC-CE631C8B5DCD.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 183
Da har jeg begynt å teste, klar for å vise frem skyggene mine tredje måned på rad :hilarious:
Nå er jeg faktisk veldig optimistisk, håper ikke dette er noe jeg innbiller meg :rolleyes: får bare verre og verre streksyn.

Et streken mer rosa i virkeligheten? Blir spennede å se imorgen :)

Et streken mer rosa i virkeligheten? Blir spennede å se imorgen :)
Synes den ser rosa ut på ekte, men alltid litt vanskelig å se det på de som er så svake, og i hvert fall vanskelig å få bilde av :hilarious: skal oppdatere i morgen ja :D håper på en ordentlig strek!

06C4E7DE-D3C5-415F-9590-0D9490891E60.jpeg

Svak strek på denne idag, men er på dag 16 og har eggløsning, så avfeid som skygge :)

57072588-CA4D-409E-9CBA-F36D9F4AEE40.jpeg

Fikk EL tester i posten i dag og måtte selvfølgelig ta en, bare for morroskyld. Men det ser jo ut som om jeg har EL snart, den var jeg ikke forberedt på! Teststreken var litt svakere enn kontrollstreken, men likevel. Venter egentlig på å få tilbake mensen etter spiral uttak for å begynne prøvingen. :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 20200408_162656.jpg
    20200408_162656.jpg
    11,1 KB · Visninger: 90

Disse ser jo veldig positive ut! Jeg ser streken, jeg :) Jeg er også 9 DPO i dag og har tatt test (se bilde). Det er ingen liten antydning til strek på min hvertfall..

Disse ser jo veldig positive ut! Jeg ser streken, jeg :) Jeg er også 9 DPO i dag og har tatt test (se bilde). Det er ingen liten antydning til strek på min hvertfall..
Jeg tok også en på morgenen, den var blenda. Ikke før på ettermiddagen jeg fikk antydningen :) skjer mye veldig fort i denne tiden :p

Back
Topp