Opp/ned i vekt?

21+1 og 6kg opp. 1kg opp mer enn sist gang på samme tid. Hadde nå også en startvekt som var 2 kg mer enn jeg startet med sist gang.
Ingen fare enda, men bør vel bli flinkere til å spise faste måltider og å ikke gå å raide skapene etter noe søtt mellom hvert måltid :rolleyes:

Har ikke turt å veid meg. Har 24 ukers kontroll denne uken. Bare ved første kontroll var jeg nesten like tung som jeg var med førstemann. Husker jeg gikk opp mye pga vann i kroppen rett før termin. Lover ikke godt :meh:

23+0 og opp 7kg. Synes vektoppgangen går lekende lett denne gangen. Har gått opp like mye nå som jeg gjorde til termin med de andre to.

Uke 22 og opp 5,5 kg. Kjennes helt rett ut :happy:

Har ikke turt å veid meg. Har 24 ukers kontroll denne uken. Bare ved første kontroll var jeg nesten like tung som jeg var med førstemann. Husker jeg gikk opp mye pga vann i kroppen rett før termin. Lover ikke godt :meh:

Må oppdatere meg selv. Var på kontroll idag og jeg var en kilo lettere enn ved sist kontroll.. Ble veldig overrasket! Vært mye kosemat i det siste :smiley-angelic002

25+4 og opp 8,4 kg :woot:
Vekta har tatt helt av siste ukene

25+4 og opp 8,4 kg :woot:
Vekta har tatt helt av siste ukene
Hvor er det du legger mest på deg føler du? Jeg skal gifte meg om 4 uker, vil da være nesten 28 uker. Ser på kjolen at jeg gjerne ikke bør legge på meg over puppene :hilarious: men goood plass til magen og resten av kroppen :dance011

Hvor er det du legger mest på deg føler du? Jeg skal gifte meg om 4 uker, vil da være nesten 28 uker. Ser på kjolen at jeg gjerne ikke bør legge på meg over puppene :hilarious: men goood plass til magen og resten av kroppen :dance011
Er nok mest magen. Puppene vokste litt i begynnelsen, men ikke merket på BH at det har blitt trangere i det siste. Tror også jeg har fått litt vann i kroppen for ringene begynner å bli trange :(

Er nok mest magen. Puppene vokste litt i begynnelsen, men ikke merket på BH at det har blitt trangere i det siste. Tror også jeg har fått litt vann i kroppen for ringene begynner å bli trange :(
Ikke så lenge igjen nå :flower

Back
Topp